Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie

Karta Visa Select

Karta do wielu zadań dla wymagających

Korzystaj bez opłat

  • opłaty miesięcznej za kartę Visa Select

  • za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce

  • za wypłaty z bankomatów za granicą. Możesz jednak zapłacić opłatę, tzw. Surchage. 
  • za przewalutowanie transakcji zagranicznej w innej walucie niż PLN
  • za połączenie karty Visa Select z kontami walutowymi w EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK i CZK. 

Poznaj funkcje, które ułatwią codzienne bankowanie

Wielowalutowość

Jak płacić za granicą

  •  w walucie, z której chcesz korzystać.
  • do konta w złotówkach z kontem walutowym.
  • Wymieniaj walutę w Kantorze Santander – i płać jedną kartą do wielu walut za granicą i w internecie.
  • Wypłacaj za darmo w bankomatach Grupy Santander za granicą.

Jak płacić kartą do wielu walut

Gdy połączysz kartę Visa Select z kontami walutowymi, możesz nią płacić bez kosztów przewalutowania.

Pamiętaj! Jeśli na koncie walutowym zabraknie Ci pieniędzy, całą kwotę pobierzemy z konta w złotówkach, wraz z prowizją za przewalutowanie.

Ważne: Jeśli zaakceptujesz usługę DCC (Dynamic Currency Conversion czyli Dynamiczne Przewalutowanie Walut), która jest dostępna w niektórych bankomatach lub terminalach za granicą to  transakcja będzie przeliczona na PLN po kursie operatora bankomatu/terminalu. Będzie ona rozliczona z konta w złotówkach, a więc nie skorzystasz z wielowalutowości.

Więcej o tym jak płacić za granicą na naszej stronie Uruchomi się w nowym oknie

Zniżki i zwroty

Program Visa Benefit


Płać swoją kartą Visa i korzystaj ze zniżek na zakupy, usługi i podróże.

Dodatkowe korzyści

Zobacz, z czego jeszcze możesz skorzystać gdy masz kartę Visa Select

Chroń swoje dane

Chroń swoje pieniądze i stosuj 5 zasad bezpiecznego bankowania

  1. Stosuj nieoczywiste hasła
  2. Chroń dane do logowania i kody PIN
  3. Korzystaj z bezpiecznych aplikacji mobilnych
  4. Sprawdź, czy jesteś na oficjalnej stronie banku
  5. Korzystaj z aktualnych antywirusów

Więcej Uruchomi się w nowym oknie

Jak zamówić kartę

  • Zaloguj się

    Zaloguj się do swojej bankowości internetowej.

  • Złóż wniosek

    Zapoznaj się z warunkami i złóż wniosek o kartę Visa Select.

  • Zacznij korzystać

    Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.

  • Zadzwoń do nas

    Zadzwoń do naszego doradcy pod numer 61 885 86 00.

  • Otwórz kartę

    Nasz doradca podczas rozmowy otworzy dla ciebie kartę Visa Select. Umowę wyślemy na Twój email.

  • Zacznij korzystać

    Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.

  • Odwiedź placówkę

    Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.

  • Złóż wniosek

    Wypełnij wniosek z naszym doradcą i podpisz umowę.

  • Zacznij korzystać

    Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.

Opłaty i dokumenty

Najczęściej zadawane pytania

  • Bankowość internetowa

    Po zalogowaniu do usług wybierz zakładkę Finanse – Karty. Następnie przy karcie, którą zamierzasz aktywować, kliknij opcję Aktywuj. Następnie w opcji Więcej wybierz Nadaj PIN.

    Bankowość mobilna

    Jeżeli chcesz aktywować kartę w Santander mobile, to po zalogowaniu wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować. Następnie wybierz Opcje – Aktywuj kartę oraz nadaj PIN do karty.

    Bankomat lub terminal

    Kartę debetową i kredytową możesz aktywować podczas pierwszej transakcji, gdzie będzie wymagane podanie numeru PIN. To nie może być transakcja zbliżeniowa.

    W bankomacie wybierz opcję aktywacja karty i podaj poprawny numer PIN do karty.

  • Jeśli płacisz kartą lub wypłacasz gotówkę w bankomatach za granicą, w walucie EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK:

    • transakcje rozliczymy z konta w tej samej walucie, jeśli są na nim wystarczające środki, bez prowizji za przewalutowanie,
    • jeśli na koncie walutowym nie będzie wystarczających środków, transakcję w całości rozliczymy się z konta w PLN, dodatkowo pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP,
    • jeśli również na koncie w PLN nie będzie wystarczających środków – transakcja zostanie odrzucona.

    Jeśli płacisz lub wypłacasz gotówkę w walutach innych niż EUR, USD i GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK

    • transakcję zawsze rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta,
    • pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP.

    Jeśli karta nie będzie połączona z kontami walutowymi – wszystkie transakcje rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta. Dlatego warto połączyć kartę z Kontem24 walutowym w walucie, z której chcesz korzystać.

  • Numer PIN do karty możesz zmienić:

    • w Santander internet lub mobile:
      • Santander internet: zakładka „Karty” → Więcej → Nadaj PIN,
      • Santander mobile: „Zarządzanie kartami” → PIN do karty.
    • pod numerem 1 9999, dzwoniąc z zagranicy 48 61 81 19999 (czynny całą dobę, opłata zgodna z taryfą operatora).
    • w placówce banku - kartę możesz również odblokować w naszym oddziale.

    Usługa odblokowania karty z błędnie podanego PIN-u jest bezpłatna.

     

    Więcej

  • Czasami, gdy płacisz kartą, transakcja jest w trybie offline. Oznacza to, że status Twojej karty i kwota dostępna na koncie nie są sprawdzane w naszym systemie. Jeśli na koncie osobistym lub koncie walutowym (jeśli masz połączoną kartę z kontem walutowym) nie będzie wystarczającej ilości pieniędzy, płatność offline może spowodować przekroczenie na nim salda.

    Kiedy mogą zdarzyć się takie sytuacje

    Np. w przypadku niektórych transakcji zbliżeniowych, opłat w automatach za bilety komunikacji lub opłaty parkingowe, opłat za przejazdy autostradami oraz w sytuacjach gdy terminal płatniczy nie ma połączenia online z bankiem.

    Jak uniknąć przekroczenie salda

    Aby uniknąć takich sytuacji, przed płatnością sprawdź w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej lub na infolinii ile masz pieniędzy na koncie.

Noty prawne

Organizatorem programu Visa Benefit jest Visa Europe Limited.

Transakcja wykonana kartą Visa Select w innej walucie niż PLN będzie przewalutowana, co wiąże się z kosztem kursu walutowego, który stosujemy.