Korzystaj bez opłat
opłaty miesięcznej za kartę Visa Select
za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
- za wypłaty z bankomatów za granicą. Możesz jednak zapłacić opłatę, tzw. Surchage.
- za przewalutowanie transakcji zagranicznej w innej walucie niż PLN
- za połączenie karty Visa Select z kontami walutowymi w EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK i CZK.
Poznaj funkcje, które ułatwią codzienne bankowanie
Wielowalutowość
Jak płacić za granicą
- w walucie, z której chcesz korzystać.
- do konta w złotówkach z kontem walutowym.
- Wymieniaj walutę w Kantorze Santander – i płać jedną kartą do wielu walut za granicą i w internecie.
- Wypłacaj za darmo w bankomatach Grupy Santander za granicą.
Jak płacić kartą do wielu walut
Gdy połączysz kartę Visa Select z kontami walutowymi, możesz nią płacić bez kosztów przewalutowania.
Pamiętaj! Jeśli na koncie walutowym zabraknie Ci pieniędzy, całą kwotę pobierzemy z konta w złotówkach, wraz z prowizją za przewalutowanie.
Ważne: Jeśli zaakceptujesz usługę DCC (Dynamic Currency Conversion czyli Dynamiczne Przewalutowanie Walut), która jest dostępna w niektórych bankomatach lub terminalach za granicą to transakcja będzie przeliczona na PLN po kursie operatora bankomatu/terminalu. Będzie ona rozliczona z konta w złotówkach, a więc nie skorzystasz z wielowalutowości.
Więcej o tym jak płacić za granicą na naszej stronie Uruchomi się w nowym oknie
Zniżki i zwroty
Dodatkowe korzyści
Chroń swoje dane
Chroń swoje pieniądze i stosuj 5 zasad bezpiecznego bankowania
- Stosuj nieoczywiste hasła
- Chroń dane do logowania i kody PIN
- Korzystaj z bezpiecznych aplikacji mobilnych
- Sprawdź, czy jesteś na oficjalnej stronie banku
- Korzystaj z aktualnych antywirusów
Jak zamówić kartę
Zaloguj się
Zaloguj się do swojej bankowości internetowej.
Złóż wniosek
Zapoznaj się z warunkami i złóż wniosek o kartę Visa Select.
Zacznij korzystać
Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.
Zadzwoń do nas
Zadzwoń do naszego doradcy pod numer 61 885 86 00.
Otwórz kartę
Nasz doradca podczas rozmowy otworzy dla ciebie kartę Visa Select. Umowę wyślemy na Twój email.
Zacznij korzystać
Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.
Odwiedź placówkę
Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
Złóż wniosek
Wypełnij wniosek z naszym doradcą i podpisz umowę.
Zacznij korzystać
Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.
Opłaty i dokumenty
Najczęściej zadawane pytania
Bankowość internetowa
Po zalogowaniu do usług wybierz zakładkę Finanse – Karty. Następnie przy karcie, którą zamierzasz aktywować, kliknij opcję Aktywuj. Następnie w opcji Więcej wybierz Nadaj PIN.
Bankowość mobilna
Jeżeli chcesz aktywować kartę w Santander mobile, to po zalogowaniu wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować. Następnie wybierz Opcje – Aktywuj kartę oraz nadaj PIN do karty.
Bankomat lub terminal
Kartę debetową i kredytową możesz aktywować podczas pierwszej transakcji, gdzie będzie wymagane podanie numeru PIN. To nie może być transakcja zbliżeniowa.
W bankomacie wybierz opcję aktywacja karty i podaj poprawny numer PIN do karty.
Jeśli płacisz kartą lub wypłacasz gotówkę w bankomatach za granicą, w walucie EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK:
- transakcje rozliczymy z konta w tej samej walucie, jeśli są na nim wystarczające środki, bez prowizji za przewalutowanie,
- jeśli na koncie walutowym nie będzie wystarczających środków, transakcję w całości rozliczymy się z konta w PLN, dodatkowo pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP,
- jeśli również na koncie w PLN nie będzie wystarczających środków – transakcja zostanie odrzucona.
Jeśli płacisz lub wypłacasz gotówkę w walutach innych niż EUR, USD i GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK
- transakcję zawsze rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta,
- pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP.
Jeśli karta nie będzie połączona z kontami walutowymi – wszystkie transakcje rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta. Dlatego warto połączyć kartę z Kontem24 walutowym w walucie, z której chcesz korzystać.
Numer PIN do karty możesz zmienić:
- w Santander internet lub mobile:
- Santander internet: zakładka „Karty” → Więcej → Nadaj PIN,
- Santander mobile: „Zarządzanie kartami” → PIN do karty.
- pod numerem 1 9999, dzwoniąc z zagranicy 48 61 81 19999 (czynny całą dobę, opłata zgodna z taryfą operatora).
- w placówce banku - kartę możesz również odblokować w naszym oddziale.
Usługa odblokowania karty z błędnie podanego PIN-u jest bezpłatna.
- w Santander internet lub mobile:
Czasami, gdy płacisz kartą, transakcja jest w trybie offline. Oznacza to, że status Twojej karty i kwota dostępna na koncie nie są sprawdzane w naszym systemie. Jeśli na koncie osobistym lub koncie walutowym (jeśli masz połączoną kartę z kontem walutowym) nie będzie wystarczającej ilości pieniędzy, płatność offline może spowodować przekroczenie na nim salda.
Kiedy mogą zdarzyć się takie sytuacje
Np. w przypadku niektórych transakcji zbliżeniowych, opłat w automatach za bilety komunikacji lub opłaty parkingowe, opłat za przejazdy autostradami oraz w sytuacjach gdy terminal płatniczy nie ma połączenia online z bankiem.
Jak uniknąć przekroczenie salda
Aby uniknąć takich sytuacji, przed płatnością sprawdź w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej lub na infolinii ile masz pieniędzy na koncie.
Noty prawne
Organizatorem programu Visa Benefit jest Visa Europe Limited.
Transakcja wykonana kartą Visa Select w innej walucie niż PLN będzie przewalutowana, co wiąże się z kosztem kursu walutowego, który stosujemy.
Sandi
Wirtualny asystent
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?