Szukaj na stronie

Linia Select

Komfortowa i bezpieczna obsługa
gdziekolwiek jesteś

  • Doradca telefoniczny zapewnia komfort i wygodę w codziennym bankowaniu

  • Obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00

  • Bezpieczne połączenie z naszym doradcą i oszczędność czasu

Linia Select

czynna jest pod numerem 61 885 86 00
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00

 

Wybrane usługi dostępne na Linii Select

    • Otwieranie i obsługa kont osobistych i oszczędnościowych
    • Otwieranie i obsługa kart płatniczych
    • Zakup i obsługa wybranych ubezpieczeń
    • Polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego na rachunki własne i na dowolny rachunek obcy
    • Informacje o ofercie Santander Select
    • Wsparcie merytoryczne w zakresie posiadanych produktów i usług
    • Otwieranie i negocjowanie lokat terminowych
    • Fundusze Inwestycyjne Santander – obsługa i zakup
    • Składanie wniosków kredytowych oraz zawieranie umów kredytowych o wybrane produkty

Sprawdź, czy dzwoni nasz doradca

  • Podczas rozmowy sprawdzisz w Santander mobile, czy dzwoni do Ciebie nasz doradca
  • Upewnisz się, że rozmawiasz z właściwą osobą i wykluczysz oszustwo (tzw. spoofing)
  • Bez konieczności dodatkowej identyfikacji potwierdzisz swoją tożsamość, gdy dzwonisz na Linię Select bezpośrednio z naszej aplikacji

Polecamy

Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać osoby, które spełniają warunki segmentu Select lub mają Konto Select. Aby skorzystać z Linii Select należy mieć zawartą z bankiem umowę o usługę Santander online. Zasady korzystania z usługi są opisane w Regulaminie usług Santander online dla klientów indywidualnych.
Usługę CyberRescue świadczy CyberRescue Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 129/U10, 03-186 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000767083, NIP 5242880817 oraz numer REGON 382315147. W celu korzystania z usługi konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku dostępnego dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A. w serwisie Santander internet. Aby skorzystać z Santander internet należy mieć zawartą z bankiem umowę o usługę Santander online. Partnerem usługi jest Santander Bank Polska S.A.
Szczegóły oferty Santander Bank Polska, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. oraz na stronie internetowej santander.pl. Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 1.03.2025r.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

  • Linia Select to usługi bankowości telefonicznej.