Osobisty doradca telefoniczny zapewni komfort i wygodę w codziennym bankowaniu
Obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00
Prosta i bezpieczna autoryzacja, dzięki biometrii głosowej
Linia Select
czynna jest pod nr telefonu 61 885 86 00 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00
Bezpieczeństwo
W usłudze bankowości telefonicznej Linia Select oddajemy do Twojej dyspozycji osobistego doradcę
telefonicznego, który zapewni Ci komfort w codziennym bankowaniu
Podczas pierwszej rozmowy możesz złożyć biometryczną „próbkę głosu” – polega to na kilkukrotnym powtórzeniu danego zdania, by komputer zapamiętał Twój głos. Przy następnym połączeniu nie zostaniesz poproszony o podanie PIN-u, a jedynie o NIK i powtórzenie danej frazy.
Biometria głosowa to technologia używana do identyfikacji osób przez analizę głosu, który jest unikatowy dla każdej osoby. Biometria głosowa umożliwia zatem bardzo prostą i bezpieczną autoryzację, zastępując PIN.
Wybrane usługi dostępne na Linii Select
- Otwieranie i obsługa kont osobistych i oszczędnościowych
- Otwieranie i obsługa kart płatniczych
- Zakup i obsługa wybranych ubezpieczeń
- Obsługa pełnomocników do rachunku
- Zakładanie, modyfikacja i odwołanie zleceń stałych
- Polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego na rachunki własne i na dowolny rachunek obcy
- Informacje o ofercie Select
- Wsparcie merytoryczne w zakresie posiadanych produktów i usług
- Otwieranie i negocjowanie lokat terminowych
- Fundusze Inwestycyjne Santander – obsługa i zakup
- Lokaty strukturyzowane – obsługa i zakup
- Składanie wniosków kredytowych oraz zawieranie umów kredytowych o wybrane produkty
Podpisz umowę Usług Bankowości Telefonicznej Select
Przez Santander internet lub w oddziale – jak chcesz
Zaloguj się do Santander internet
Na liście produktów wybierz „Umowa Select”.
Poznaj warunki
Zapoznaj się z treścią umowy Usług Bankowości Telefonicznej Select następnie kliknij „Podpisz umowę”.
Aktywnie korzystaj
Postępuj zgodnie z instrukcją i aktywnie korzystaj z Linii Select.
Odwiedź oddział
Odwiedź oddział Santander Bank Polska i podpisz umowę Usług Bankowości Telefonicznej Select.
Aktywuj usługi Santander telefon
Jeżeli masz podpisaną umowę o usługi bankowości elektronicznej to doradca aktywuje dla Ciebie usługi Santander telefon. W przeciwnym razie musisz ją najpierw podpisać.
Aktywnie korzystaj
Osobisty doradca telefoniczny na Linii Select zapewni Ci wygodę i komfort w codziennym bankowaniu.
Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać osoby, które posiadają w Santander Bank Polska status klienta Select (tj. osoby, której miesięczne wpływy na rachunek płatniczy prowadzony przez bank wynoszą minimum 10 000 zł lub wartość posiadanych oszczędności w banku wynosi minimum 150 000 zł - w każdym z ostatnich 3 miesięcy przed zawarciem Umowy, złożeniem dyspozycji lub zawarciem umowy szczegółowej), zawarły umowę usług Santander online oraz zawarły umowę usług bankowości telefonicznej Select.
Szczegóły oferty Santander Bank Polska, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. oraz na stronie internetowej santander.pl. Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 20.04.2023 r.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.
- Linia Select to usługi bankowości telefonicznej.
Sandi
Wirtualny asystent
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?