Doradca telefoniczny zapewnia komfort i wygodę w codziennym bankowaniu
Obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00
Bezpieczne połączenie z naszym doradcą i oszczędność czasu
Linia Select
czynna jest pod numerem 61 885 86 00
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00
Wybrane usługi dostępne na Linii Select
- Otwieranie i obsługa kont osobistych i oszczędnościowych
- Otwieranie i obsługa kart płatniczych
- Zakup i obsługa wybranych ubezpieczeń
- Polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego na rachunki własne i na dowolny rachunek obcy
- Informacje o ofercie Santander Select
- Wsparcie merytoryczne w zakresie posiadanych produktów i usług
- Otwieranie i negocjowanie lokat terminowych
- Fundusze Inwestycyjne Santander – obsługa i zakup
- Składanie wniosków kredytowych oraz zawieranie umów kredytowych o wybrane produkty
Sprawdź, czy dzwoni nasz doradca
- Podczas rozmowy sprawdzisz w Santander mobile, czy dzwoni do Ciebie nasz doradca
- Upewnisz się, że rozmawiasz z właściwą osobą i wykluczysz oszustwo (tzw. spoofing)
- Bez konieczności dodatkowej identyfikacji potwierdzisz swoją tożsamość, gdy dzwonisz na Linię Select bezpośrednio z naszej aplikacji
Polecamy
Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać osoby, które spełniają warunki segmentu Select lub mają Konto Select. Aby skorzystać z Linii Select należy mieć zawartą z bankiem umowę o usługę Santander online. Zasady korzystania z usługi są opisane w Regulaminie usług Santander online dla klientów indywidualnych.
Usługę CyberRescue świadczy CyberRescue Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 129/U10, 03-186 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000767083, NIP 5242880817 oraz numer REGON 382315147. W celu korzystania z usługi konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku dostępnego dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A. w serwisie Santander internet. Aby skorzystać z Santander internet należy mieć zawartą z bankiem umowę o usługę Santander online. Partnerem usługi jest Santander Bank Polska S.A.
Szczegóły oferty Santander Bank Polska, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. oraz na stronie internetowej santander.pl. Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 1.03.2025r.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.
- Linia Select to usługi bankowości telefonicznej.