Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Mobilna autoryzacja - kobieta z laptopem, obok ilustracja z telefonem i ikonkami dotyczącymi Mobilnej autoryzacji

Mobilna autoryzacja

Potwierdzaj transakcje szybciej, loguj się po swojemu


Mobilna autoryzacja przyda Ci się, kiedy chcesz potwierdzać swoje zlecenia

Jak działa mobilna autoryzacja

  • Jeśli np. robisz przelew w bankowości internetowej, poprosimy Cię o potwierdzenie zlecenia 4-cyfrowym PIN-em – tym samym, którym logujesz się do aplikacji. 
  • Możesz też akceptować przelewy odciskiem palca czy rozpoznawaniem twarzy – jeśli Twoje urządzenie ma taką funkcję.
  • Pomoże Ci się zidentyfikować, gdy dzwonisz na naszą infolinią 19999 oraz potwierdzić tożsamość naszego doradcy, gdy dzwoni do Ciebie z infolinii.
  • Samodzielnie ustawisz PIN

    Nie przepisujesz smsKodów za każdym razem.

  • Odcisk Twojego palca lub rozpoznanie twarzy (biometria)

    Logujesz się bezpiecznie i potwierdzasz zlecenia.

  • Pamiętasz mniej haseł

    Masz ten sam 4‑cyfrowy PIN do logowania w aplikacji i mobilnej autoryzacji.

Jakie zlecenia zrealizujesz i potwierdzisz mobilną autoryzacją

    • zalogujesz się

    • zrobisz przelew

    • zapłacisz kartą w internecie

    • zmienisz lub zamkniesz lokatę

    • doładujesz telefon

    • zmienisz dane osobowe

    • otworzysz nowe konto osobiste lub oszczędnościowe
    • zidentyfikujesz się, gdy dzwonisz do nas na infolinię 19999
    • potwierdzisz tożsamość naszego doradcy, gdy dzwonimy do Ciebie

Zastanawiasz się skąd mieć pewność, że dzwoni do Ciebie doradca z naszej infolinii?

 

Teraz sprawdzisz to w naszej aplikacji! Bez konieczności dodatkowej identyfikacji potwierdzisz swoją tożsamość również, gdy to Ty dzwonisz na naszą infolinię 19999.

Wprowadzamy tę funkcję, aby:

  • połączenia były jeszcze bardziej bezpiecznie - szczególnie wtedy, gdy my dzwonimy do Ciebie,
  • kontakt z nami był wygodniejszy  - dzięki szybkiej i  prostej identyfikacji przez aplikację,
  • weryfikacja tożsamości była dostosowana do współczesnych standardów bezpieczeństwa.

 

  Dzwonisz na naszą infolinię 19999

  My dzwonimy do Ciebie z infolinii

Automatycznie otrzymasz wiadomość push w aplikacji mobilnej, gdy zadzwonisz do nas na numer 1999. Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz powiadomienia, to doradca będzie miał możliwość zidentyfikowania Cię przez Mobilną autoryzacją.

Doradca infolinii będzie mógł zainicjować identyfikację Mobilną autoryzacją. Otrzymasz push z potwierdzeniem imienia i nazwiska doradcy. Po potwierdzeniu Mobilną autoryzacją możesz kontynuować rozmowę bez konieczności dodatkowej identyfikacji.

Aplikacja pomaga w codziennych sprawach

Dopasuj do siebie
powitanie, logowanie, tapeta
Używaj trybu dyskretnego
ukryj stan konta w miejscach publicznych
Korzystaj z BLIKA
płać, wypłacaj i przelewaj na telefon
Kupuj i płać
za: bilety, parkingi, autostrady,
kwiaty, taksówki
Wymieniaj walutę
w Kantorze Santander 24/7
Oszczędzaj z Moimi celami
określ cel i wygodnie odkładaj

Poznaj aplikację

Najczęściej zadawane pytania

  • Mobilna autoryzacja to m.in:

    • bezpieczeństwo – potwierdzasz przelewy w aplikacji równie bezpiecznie, jak smsKodem,
    • czytelność powiadomień autoryzacyjnych – zobaczysz jasne i przejrzyste szczegóły potwierdzanej transakcji,
    • szybkość – nie przepisujesz SMS‑ów z telefonu, wystarczy, że zaakceptujesz swoje przelewy lub inne transakcje w aplikacji,
    • wygoda i nowe możliwości – potwierdzasz przelewy PIN‑em, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.
  • Tak, aktywuj mobilną autoryzację w aplikacji mobilnej

    • Wpisz NIK lub własny login oraz hasło, którym logujesz się w bankowości internetowej. 
    • Otrzymasz smsKod. Aktywuj aplikację i mobilną autoryzację. 
    • Ustaw 4‑cyfrowy kod PIN do logowania i potwierdzania zleceń (mobilna autoryzacja). 
    • Wybierz Zadzwoń do mnie lub Wyślij kod na adres e‑mail i wprowadź w aplikacji kod, który usłyszysz lub zobaczysz.
    • Wprowadź smsKod – zobaczysz komunikat Aplikacja jest aktywna.
  • Wykonaj poniższe kroki:

    1. Zaloguj się do Santander mobile. 
    2. Wejdź w Ustawienia > Ustawienia bezpieczeństwa > Biometria.
    3. Zaznacz Biometrię jako aktywną i zatwierdź swój wybór.

    Pamiętaj, że w przypadku niektórych operacji możemy dodatkowo poprosić Cię o podanie 4-cyfrowego PIN-u.

  • Jeśli nie pamiętasz PIN‑u 

    • Odinstaluj i aktywuj aplikację na nowo.
    • W jednym z kroków aktywacji ustaw nowy, 4‑cyfrowy PIN.

    Możesz także skontaktować się z nami pod numerem 1 9999 ( opłata zgodna z Taryfą danego operatora).

  • Jeśli usuniesz aplikację z zaufanego telefonu, dla której aktywna była mobilna autoryzacja, nie potwierdzisz kolejnych zleceń. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!

  • Jeśli chcesz wrócić do smsKodów w bankowości internetowej, możesz to zrobić w jej Ustawieniach.

  • Sprawdź, czy liczba Twoich zaufanych urządzeń jest mniejsza niż sześć.
    Jeśli jest ich więcej usuń je z listy. Zrobisz to w bankowości internetowej > Ustawienia > Twoje urządzenia mobilne.

Aby korzystać z aplikacji Santander mobile, należy zawrzeć Umowę usług Santander online dla klientów indywidualnych. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch, Touch ID i Face ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc. Google Pay to znak towarowy Google Inc. Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach i na santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 9.11.2022 r.

Wyjaśnienie pojęć i definicji usług reprezentatywnych, które dotyczą rachunku płatniczego i są w tym materiale, są na stronie santander.pl/PAD undefined  oraz w placówkach banku i pod numerem infolinii 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. 

  • Santander internet, aplikacja Santander mobile, bankowość internetowa, aplikacja mobilna to usługi bankowości elektronicznej.
  • Przelew to polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego.
  • smsKod to powiadomienie SMS.
  • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.
  • Konto to rachunek płatniczy.
  • Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania.
  • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
  • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
  • Płatności BLIK to płatności z konta, do którego została wydana karta, za towary lub usługi w sklepach stacjonarnych, punktach usługowych lub sklepach internetowych, wymagające autoryzacji z wykorzystaniem kodu BLIK lub czeku BLIK.
  • BLIK zbliżeniowy to transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym bez użycia kodu.