Mobilna autoryzacja przyda Ci się, kiedy chcesz potwierdzać swoje zlecenia
Jak działa mobilna autoryzacja
- Jeśli np. robisz przelew w bankowości internetowej, poprosimy Cię o potwierdzenie zlecenia 4-cyfrowym PIN-em – tym samym, którym logujesz się do aplikacji.
- Możesz też akceptować przelewy odciskiem palca czy rozpoznawaniem twarzy – jeśli Twoje urządzenie ma taką funkcję.
- Pomoże Ci się zidentyfikować, gdy dzwonisz na naszą infolinią 19999 oraz potwierdzić tożsamość naszego doradcy, gdy dzwoni do Ciebie z infolinii.
Samodzielnie ustawisz PIN
Nie przepisujesz smsKodów za każdym razem.
Odcisk Twojego palca lub rozpoznanie twarzy (biometria)
Logujesz się bezpiecznie i potwierdzasz zlecenia.
Pamiętasz mniej haseł
Masz ten sam 4‑cyfrowy PIN do logowania w aplikacji i mobilnej autoryzacji.
Jakie zlecenia zrealizujesz i potwierdzisz mobilną autoryzacją
zalogujesz się
zrobisz przelew
zapłacisz kartą w internecie
zmienisz lub zamkniesz lokatę
doładujesz telefon
zmienisz dane osobowe
- otworzysz nowe konto osobiste lub oszczędnościowe
- zidentyfikujesz się, gdy dzwonisz do nas na infolinię 19999
- potwierdzisz tożsamość naszego doradcy, gdy dzwonimy do Ciebie
Zastanawiasz się skąd mieć pewność, że dzwoni do Ciebie doradca z naszej infolinii?
Teraz sprawdzisz to w naszej aplikacji! Bez konieczności dodatkowej identyfikacji potwierdzisz swoją tożsamość również, gdy to Ty dzwonisz na naszą infolinię 19999.
Wprowadzamy tę funkcję, aby:
- połączenia były jeszcze bardziej bezpiecznie - szczególnie wtedy, gdy my dzwonimy do Ciebie,
- kontakt z nami był wygodniejszy - dzięki szybkiej i prostej identyfikacji przez aplikację,
- weryfikacja tożsamości była dostosowana do współczesnych standardów bezpieczeństwa.
Dzwonisz na naszą infolinię 19999 |
My dzwonimy do Ciebie z infolinii |
Automatycznie otrzymasz wiadomość push w aplikacji mobilnej, gdy zadzwonisz do nas na numer 1999. Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz powiadomienia, to doradca będzie miał możliwość zidentyfikowania Cię przez Mobilną autoryzacją. |
Doradca infolinii będzie mógł zainicjować identyfikację Mobilną autoryzacją. Otrzymasz push z potwierdzeniem imienia i nazwiska doradcy. Po potwierdzeniu Mobilną autoryzacją możesz kontynuować rozmowę bez konieczności dodatkowej identyfikacji. |
Aplikacja pomaga w codziennych sprawach
Dopasuj do siebie powitanie, logowanie, tapeta |
Używaj trybu dyskretnego ukryj stan konta w miejscach publicznych |
Korzystaj z BLIKA płać, wypłacaj i przelewaj na telefon |
Kupuj i płać za: bilety, parkingi, autostrady, kwiaty, taksówki |
Wymieniaj walutę w Kantorze Santander 24/7 |
Oszczędzaj z Moimi celami określ cel i wygodnie odkładaj |
Najczęściej zadawane pytania
Mobilna autoryzacja to m.in:
- bezpieczeństwo – potwierdzasz przelewy w aplikacji równie bezpiecznie, jak smsKodem,
- czytelność powiadomień autoryzacyjnych – zobaczysz jasne i przejrzyste szczegóły potwierdzanej transakcji,
- szybkość – nie przepisujesz SMS‑ów z telefonu, wystarczy, że zaakceptujesz swoje przelewy lub inne transakcje w aplikacji,
- wygoda i nowe możliwości – potwierdzasz przelewy PIN‑em, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.
Tak, aktywuj mobilną autoryzację w aplikacji mobilnej
- Wpisz NIK lub własny login oraz hasło, którym logujesz się w bankowości internetowej.
- Otrzymasz smsKod. Aktywuj aplikację i mobilną autoryzację.
- Ustaw 4‑cyfrowy kod PIN do logowania i potwierdzania zleceń (mobilna autoryzacja).
- Wybierz Zadzwoń do mnie lub Wyślij kod na adres e‑mail i wprowadź w aplikacji kod, który usłyszysz lub zobaczysz.
- Wprowadź smsKod – zobaczysz komunikat Aplikacja jest aktywna.
Wykonaj poniższe kroki:
- Zaloguj się do Santander mobile.
- Wejdź w Ustawienia > Ustawienia bezpieczeństwa > Biometria.
- Zaznacz Biometrię jako aktywną i zatwierdź swój wybór.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych operacji możemy dodatkowo poprosić Cię o podanie 4-cyfrowego PIN-u.
Jeśli nie pamiętasz PIN‑u
- Odinstaluj i aktywuj aplikację na nowo.
- W jednym z kroków aktywacji ustaw nowy, 4‑cyfrowy PIN.
Możesz także skontaktować się z nami pod numerem 1 9999 ( opłata zgodna z Taryfą danego operatora).
Jeśli usuniesz aplikację z zaufanego telefonu, dla której aktywna była mobilna autoryzacja, nie potwierdzisz kolejnych zleceń. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!
Jeśli chcesz wrócić do smsKodów w bankowości internetowej, możesz to zrobić w jej Ustawieniach.
Sprawdź, czy liczba Twoich zaufanych urządzeń jest mniejsza niż sześć.
Jeśli jest ich więcej usuń je z listy. Zrobisz to w bankowości internetowej > Ustawienia > Twoje urządzenia mobilne.
Aby korzystać z aplikacji Santander mobile, należy zawrzeć Umowę usług Santander online dla klientów indywidualnych. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch, Touch ID i Face ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc. Google Pay to znak towarowy Google Inc. Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach i na santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 9.11.2022 r.
Wyjaśnienie pojęć i definicji usług reprezentatywnych, które dotyczą rachunku płatniczego i są w tym materiale, są na stronie santander.pl/PAD undefined oraz w placówkach banku i pod numerem infolinii 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora.
- Santander internet, aplikacja Santander mobile, bankowość internetowa, aplikacja mobilna to usługi bankowości elektronicznej.
- Przelew to polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego.
- smsKod to powiadomienie SMS.
- Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.
- Konto to rachunek płatniczy.
- Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania.
- BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
- Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
- Płatności BLIK to płatności z konta, do którego została wydana karta, za towary lub usługi w sklepach stacjonarnych, punktach usługowych lub sklepach internetowych, wymagające autoryzacji z wykorzystaniem kodu BLIK lub czeku BLIK.
- BLIK zbliżeniowy to transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym bez użycia kodu.
Sandi
Wirtualny asystent
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?