Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Ubezpieczenie
samochodu

OC, AC, Assistance oraz NNW

Promocja

Zyskaj e-bon do 200 zł

na zakupy do sklepu Biedronka lub na Allegro za zakup ubezpieczenia samochodu i spełnienie wszystkich warunków promocji. 

Kiedy przyda Ci się Ubezpieczenie samochodu

OC

OC

Ubezpieczenie OC jest obowiązkowe. Musisz je mieć bo chroni Cię, gdy spowodujesz wypadek. Szkody wyrządzone innym w jego wyniku zostaną naprawione z ubezpieczenia OC.

Ile wynosi suma ubezpieczenia?

Górną granicę odpowiedzialności ubezpieczyciela stanowi suma ubezpieczenia, która jest równowartością w złotych:

  • 29 876 400 PLN na każdego poszkodowanego – w przypadku szkód wyrządzonych osobom, w odniesieniu do jednego zdarzenia, które jest objęte ubezpieczeniem; bez względu na liczbę poszkodowanych,
  • 6 021 600 PLN w przypadku uszkodzenia mienia, w odniesieniu do jednego zdarzenia, które objęte jest ubezpieczeniem; bez względu na liczbę poszkodowanych.

Po zakupie Ubezpieczenia OC możesz otrzymać Zieloną Kartę w dowolnym momencie. Wystarczy, że skontaktujesz się ze swoim ubezpieczycielem.

Autocasco

Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Autocasco

 

Assistance

Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Assistance

 

NNW

Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i pasażerów

  NNW Mini NNW Midi NNW Maxi
Trwały uszczerbek na zdrowiu/ Śmierć (Suma ubezpieczenia dla każdego Ubezpieczonego) 25 000 PLN 50 000 PLN 100 000 PLN

Kiedy działa Ubezpieczenie samochodu

Ubezpieczenie zadziała tam, gdzie będziesz go potrzebować

  • Wypadek

    Jeśli zdarzy Ci się wypadek, możesz otrzymać odszkodowanie na naprawę samochodu

  • Awaria

    Jeśli w trakcie podróży "złapiesz gumę" możesz liczyć na pomoc w organizacji auta zastępczego lub holowania

  • Kradzież

    Jeśli ktoś ukradnie Ci samochód możesz liczyć na wypłatę odszkodowania

Jak możesz kupić ubezpieczenie samochodu

Ubezpieczenie możesz kupić nawet trzy miesiące przed zakończeniem obecnej umowy ubezpieczenia

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej lub Santander internet

    Wejdź w zakładkę Oferta banku, a następnie wybierz Ubezpieczenia i wejdź w formularz Ubezpieczenie samochodu.

  • Porównaj ceny

    Wybierz zakres oraz porównaj ceny w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych.

  • Kup ubezpieczenie

    Wskaż konto, z którego mamy pobrać składkę. Polisę otrzymasz na maila.

  • Skontaktuj się z doradcą

    Zadzwoń pod numer telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) – opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora. Zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia. Doradca poprosi Cię o dane pojazdu, współwłaścicieli i datę rozpoczęcia ochrony. Opowiedz doradcy o swoich potrzebach związanych z ubezpieczeniami. Na podstawie tych informacji doradca przedstawi ofertę dla Ciebie.

  • Wybierz zakres ubezpieczenia i porównaj ceny

    Doradca zaproponuje Ci rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań. Podczas jednej rozmowy możesz porównać ceny w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych.

  • Podaj pozostałe dane do Umowy

    Doradca poprosi Cię o Twoje dane, na podstawie których przygotuje umowę ubezpieczenia. Dokumenty otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

  • Opłać polisę

    Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki. Pieniądze są pobierane w momencie zakupu ubezpieczenia. Polisę otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

  • Przyjdź do oddziału

    Zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia. Doradca poprosi Cię o podanie informacji, między innymi o dane pojazdu, współwłaścicieli i datę rozpoczęcia ochrony. Opowiedz doradcy o swoich potrzebach związanych z ubezpieczeniami. Na podstawie tych informacji doradca sprawdzi, czy mamy dla Ciebie odpowiednie ubezpieczenie.

  • Wybierz zakres ubezpieczenia i porównaj ceny

    Doradca zaproponuje Ci rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań. Podczas jednej wizyty w oddziale możesz porównać ceny w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych.

  • Podaj pozostałe dane do umowy

    Doradca poprosi Cię o Twoje dane, na podstawie których przygotuje umowę ubezpieczenia. Dokumenty otrzymasz w oddziale lub na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

  • Opłać polisę

    Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki. Pieniądze są pobierane w momencie zakupu ubezpieczenia. Doradca przekaże Ci polisę, która jest potwierdzeniem zawarcia umowy.

Jak możesz zgłosić szkodę

Benefia (Compensa)

Assistance

+48 22 639 20 10

Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:

  1. imię i nazwisko Ubezpieczonego,
  2. marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
  3. miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszego kontaktu,
  4. krótki opis zaistniałego zdarzenia.

OC, AC, NNW, Zielona Karta

wypełnij formularz na zgloszenie.benefia.pl
lub wyślij wiadomość na adres e-mail: szkody@compensa.pl Uruchomi się w nowym oknie
zadzwoń: +48 22 212 20 30
od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt w godzinach 7:00 - 20:00
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
al. Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa

Generali

Assistance

+48 913 913 913

Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:

  1. imię i nazwisko Ubezpieczonego,
  2. marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
  3. miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
  4. krótki opis zaistniałego zdarzenia

OC, AC, NNW, Zielona Karta

wypełnij formularz na https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend-new/#/ Uruchomi się w nowym oknie
zadzwoń: +48 913 913 913
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00

Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa

LINK4

Assistance

+48 22 444 44 44

Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:

  1. imię i nazwisko Ubezpieczonego,
  2. marka i typ oraz numer rejestracyjny pojazdu,
  3. miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
  4. krótki opis zaistniałego zdarzenia

OC, AC, NNW, Zielona Karta

wypełnij formularz na https://www.link4.pl/claims Uruchomi się w nowym oknie
zadzwoń: +48 22 444 44 84
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
ul. Postępu 15
02-676 Warszawa

InterRisk

Assistance

+48 22 575 25 25

Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:

  1. imię i nazwisko Ubezpieczonego,
  2. marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
  3. miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
  4. krótki opis zaistniałego zdarzenia

OC, AC, NNW, Zielona Karta

wypełnij formularz na https://www.interrisk.pl/interrisk/zglos-szkode Uruchomi się w nowym oknie
lub wyślij wiadomość na adres e-mail: szkody@interrisk.pl Uruchomi się w nowym oknie
zadzwoń: +48 22 575 25 25
codziennie w godzinach 6:00 – 22:00
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
skrytka pocztowa nr 3334
40-610 Katowice

Chcesz wypowiedzieć OC lub odstąpić od ubezpieczenia

Benefia (Compensa)

Jak wypowiedzieć OC?

Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.

Jak odstąpić od ubezpieczenia?

Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.

Generali

Jak wypowiedzieć OC?

Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.

Jak odstąpić od ubezpieczenia?

Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.

  • mail
    centrumklienta@generali.pl

  • adres
    Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    ul. Senatorska 18
    00-082 Warszawa

LINK4

Jak wypowiedzieć OC?

Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.

Jak odstąpić od ubezpieczenia?

Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.

InterRisk

Jak wypowiedzieć OC?

Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.

  • mail
    korespondencja@interrisk.pl

  • InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
    Centrum Rozliczeniowe
    ul. Niedźwiedziniec 10
    41-506 Chorzów
     

Jak odstąpić od ubezpieczenia?

Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.

  • mail
    korespondencja@interrisk.pl

  • InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
    Centrum Rozliczeniowe
    ul. Niedźwiedziniec 10
    41-506 Chorzów
     

Dokumenty

Najczęściej zadawane pytania

  • Przygotuj numer rejestracyjny samochodu. Przydatna może okazać się również aktualna polisa, dowód rejestracyjny auta oraz Twoje prawo jazdy.

  • Ochrona ubezpieczeniowa trwa przez cały okres umowy ubezpieczenia, którą zawierasz na 12 miesięcy. Umowa ubezpieczenia obowiązkowego OC jest przedłużana na kolejne 12 miesięcy, jeśli nie zostanie złożone oświadczenie o jej wypowiedzeniu. 

  • Zaloguj się do Santander internet lub do naszej aplikacji mobilnej i wejdź w zakładkę Oferta. Uzupełnij informacje o pojeździe i właścicielach pojazdu oraz podaj datę startu ochrony ubezpieczeniowej. Zadamy Ci kilka pytań i zaproponujemy rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.  Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań. 

    O wysokość składki możesz także zapytać doradcę w oddziale lub na infolinii pod numerem telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) – opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora.

  • Cenę ubezpieczenia wyliczana jest indywidualnie. Na wysokość składki ubezpieczeniowej mają wpływ m.in.:

    • parametry pojazdu (m.in. marka, model, rok produkcji, pojemność i moc silnika),
    • sposób użytkowania auta,
    • dane właścicieli (wiek, rok wydania prawa jazdy, miejsce zamieszkania, historia szkodowości),
    • wybrany przez Ciebie wariant lub pakiet ubezpieczenia.

    W każdej chwili możesz obliczyć ile zapłacisz za ubezpieczenie. Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej i przejdź do sekcji Oferta. O wysokość składki możesz także zapytać doradcę w oddziale lub na infolinii pod numerem telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) – opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora.

  • Składka za ubezpieczenie samochodu płatna jest jednorazowo. Składkę pobierzemy z Twojego rachunku w naszym banku, na podstawie Twojej zgody, w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia.

  • Informację o sprzedaży, wyrejestrowaniu lub demontażu samochodu zgłoś bezpośrednio do towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym masz zawartą aktualną umowę ubezpieczenia. 

Polecamy

Sprawdź inne produkty z naszej oferty

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Ochrona ubezpieczeniowa w ramach umowy Ubezpieczenia samochodu (świadczona jest przez: COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Szczegółowe informacje, w tym: Ogólne Warunki Ubezpieczenia Zielona Karta dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Autocasco dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Wyciąg z ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z 2003 r., nr 124, poz. 1152 z późn. zm.) określające m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, Dokument zawierający informacje o produkcie, Informacje dodatkowe dostępne są na stronie internetowej: santander.pl. Informacja o wysokości składki ubezpieczeniowej dostępna jest po zalogowaniu się do Santander internet albo Santander mobile oraz w placówkach banku.

Bank jest agentem ubezpieczeniowym COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Bank jest wpisany pod nr 11135943/A do rejestru pośredników ubezpieczeniowych, który prowadzi KNF. Infolinia 1 9999 (lub +48 61 81 1999, dla osób które dzwonią z zagranicy) - opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 7.08.2023 r.

Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie. Numer w Rejestrze Agentów Ubezpieczeniowych: 11135943/A.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

  • Santander internet/bankowość internetowa/aplikacja Santander mobile - usługa bankowości elektronicznej, w rozumieniu wykazu usług reprezentatywnych, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.