Kiedy przyda Ci się Ubezpieczenie samochodu
OC
OC
Ubezpieczenie OC jest obowiązkowe. Musisz je mieć bo chroni Cię, gdy spowodujesz wypadek. Szkody wyrządzone innym w jego wyniku zostaną naprawione z ubezpieczenia OC.
Ile wynosi suma ubezpieczenia?
Górną granicę odpowiedzialności ubezpieczyciela stanowi suma ubezpieczenia, która jest równowartością w złotych:
- 29 876 400 PLN na każdego poszkodowanego – w przypadku szkód wyrządzonych osobom, w odniesieniu do jednego zdarzenia, które jest objęte ubezpieczeniem; bez względu na liczbę poszkodowanych,
- 6 021 600 PLN w przypadku uszkodzenia mienia, w odniesieniu do jednego zdarzenia, które objęte jest ubezpieczeniem; bez względu na liczbę poszkodowanych.
Po zakupie Ubezpieczenia OC możesz otrzymać Zieloną Kartę w dowolnym momencie. Wystarczy, że skontaktujesz się ze swoim ubezpieczycielem.
Autocasco
Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Autocasco
Assistance
Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Assistance
NNW
Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i pasażerów
NNW Mini | NNW Midi | NNW Maxi | |
Trwały uszczerbek na zdrowiu/ Śmierć (Suma ubezpieczenia dla każdego Ubezpieczonego) | 25 000 PLN | 50 000 PLN | 100 000 PLN |
Kiedy działa Ubezpieczenie samochodu
Ubezpieczenie zadziała tam, gdzie będziesz go potrzebować
Wypadek
Jeśli zdarzy Ci się wypadek, możesz otrzymać odszkodowanie na naprawę samochodu
Awaria
Jeśli w trakcie podróży "złapiesz gumę" możesz liczyć na pomoc w organizacji auta zastępczego lub holowania
Kradzież
Jeśli ktoś ukradnie Ci samochód możesz liczyć na wypłatę odszkodowania
Jak możesz kupić ubezpieczenie samochodu
Ubezpieczenie możesz kupić nawet trzy miesiące przed zakończeniem obecnej umowy ubezpieczenia
Zaloguj się do aplikacji mobilnej lub Santander internet
Wejdź w zakładkę Oferta banku, a następnie wybierz Ubezpieczenia i wejdź w formularz Ubezpieczenie samochodu.
Porównaj ceny
Wybierz zakres oraz porównaj ceny w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych.
Kup ubezpieczenie
Wskaż konto, z którego mamy pobrać składkę. Polisę otrzymasz na maila.
Skontaktuj się z doradcą
Zadzwoń pod numer telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) – opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora. Zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia. Doradca poprosi Cię o dane pojazdu, współwłaścicieli i datę rozpoczęcia ochrony. Opowiedz doradcy o swoich potrzebach związanych z ubezpieczeniami. Na podstawie tych informacji doradca przedstawi ofertę dla Ciebie.
Wybierz zakres ubezpieczenia i porównaj ceny
Doradca zaproponuje Ci rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań. Podczas jednej rozmowy możesz porównać ceny w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych.
Podaj pozostałe dane do Umowy
Doradca poprosi Cię o Twoje dane, na podstawie których przygotuje umowę ubezpieczenia. Dokumenty otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
Opłać polisę
Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki. Pieniądze są pobierane w momencie zakupu ubezpieczenia. Polisę otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
Przyjdź do oddziału
Zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia. Doradca poprosi Cię o podanie informacji, między innymi o dane pojazdu, współwłaścicieli i datę rozpoczęcia ochrony. Opowiedz doradcy o swoich potrzebach związanych z ubezpieczeniami. Na podstawie tych informacji doradca sprawdzi, czy mamy dla Ciebie odpowiednie ubezpieczenie.
Wybierz zakres ubezpieczenia i porównaj ceny
Doradca zaproponuje Ci rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań. Podczas jednej wizyty w oddziale możesz porównać ceny w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych.
Podaj pozostałe dane do umowy
Doradca poprosi Cię o Twoje dane, na podstawie których przygotuje umowę ubezpieczenia. Dokumenty otrzymasz w oddziale lub na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
Opłać polisę
Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki. Pieniądze są pobierane w momencie zakupu ubezpieczenia. Doradca przekaże Ci polisę, która jest potwierdzeniem zawarcia umowy.
Jak możesz zgłosić szkodę
Benefia (Compensa)
Assistance
Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko Ubezpieczonego,
- marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
- miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszego kontaktu,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia.
OC, AC, NNW, Zielona Karta
wypełnij formularz na zgloszenie.benefia.pl lub wyślij wiadomość na adres e-mail: szkody@compensa.pl Uruchomi się w nowym oknie |
|
zadzwoń: +48 22 212 20 30 od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt w godzinach 7:00 - 20:00 |
|
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group al. Jerozolimskie 162 02-342 Warszawa |
Generali
Assistance
Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko Ubezpieczonego,
- marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
- miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia
OC, AC, NNW, Zielona Karta
wypełnij formularz na https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend-new/#/ Uruchomi się w nowym oknie | |
zadzwoń: +48 913 913 913 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 |
|
Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Senatorska 18 00-082 Warszawa |
LINK4
Assistance
Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko Ubezpieczonego,
- marka i typ oraz numer rejestracyjny pojazdu,
- miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia
OC, AC, NNW, Zielona Karta
wypełnij formularz na https://www.link4.pl/claims Uruchomi się w nowym oknie | |
zadzwoń: +48 22 444 44 84 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00 |
|
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Postępu 15 02-676 Warszawa |
InterRisk
Assistance
Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko Ubezpieczonego,
- marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
- miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia
OC, AC, NNW, Zielona Karta
wypełnij formularz na https://www.interrisk.pl/interrisk/zglos-szkode Uruchomi się w nowym oknie lub wyślij wiadomość na adres e-mail: szkody@interrisk.pl Uruchomi się w nowym oknie |
|
zadzwoń: +48 22 575 25 25 codziennie w godzinach 6:00 – 22:00 |
|
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group skrytka pocztowa nr 3334 40-610 Katowice |
Chcesz wypowiedzieć OC lub odstąpić od ubezpieczenia
Benefia (Compensa)
Jak wypowiedzieć OC?
Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.
mail
wypowiedzenia@benefia.plBenefia Ubezpieczenia sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 162a
02-342 Warszawa
Jak odstąpić od ubezpieczenia?
Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.
mail
wypowiedzenia@benefia.plBenefia Ubezpieczenia sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 162a
02-342 Warszawa
Generali
Jak wypowiedzieć OC?
Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.
mail
centrumklienta@generali.pladres
Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
Jak odstąpić od ubezpieczenia?
Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.
mail
centrumklienta@generali.pladres
Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
LINK4
Jak wypowiedzieć OC?
Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.
mail
bok@link4.pladres
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Postępu 15 02-676 Warszawa
Jak odstąpić od ubezpieczenia?
Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.
mail
bok@link4.pladres
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Postępu 15 02-676 Warszawa
InterRisk
Jak wypowiedzieć OC?
Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.
mail
korespondencja@interrisk.plInterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
Centrum Rozliczeniowe
ul. Niedźwiedziniec 10
41-506 Chorzów
Jak odstąpić od ubezpieczenia?
Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.
mail
korespondencja@interrisk.plInterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
Centrum Rozliczeniowe
ul. Niedźwiedziniec 10
41-506 Chorzów
Dokumenty
Benefia (Compensa)
Generali
InterRisk
LINK4
Najczęściej zadawane pytania
Przygotuj numer rejestracyjny samochodu. Przydatna może okazać się również aktualna polisa, dowód rejestracyjny auta oraz Twoje prawo jazdy.
Ochrona ubezpieczeniowa trwa przez cały okres umowy ubezpieczenia, którą zawierasz na 12 miesięcy. Umowa ubezpieczenia obowiązkowego OC jest przedłużana na kolejne 12 miesięcy, jeśli nie zostanie złożone oświadczenie o jej wypowiedzeniu.
Zaloguj się do Santander internet lub do naszej aplikacji mobilnej i wejdź w zakładkę Oferta. Uzupełnij informacje o pojeździe i właścicielach pojazdu oraz podaj datę startu ochrony ubezpieczeniowej. Zadamy Ci kilka pytań i zaproponujemy rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań.
O wysokość składki możesz także zapytać doradcę w oddziale lub na infolinii pod numerem telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) – opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora.
Cenę ubezpieczenia wyliczana jest indywidualnie. Na wysokość składki ubezpieczeniowej mają wpływ m.in.:
- parametry pojazdu (m.in. marka, model, rok produkcji, pojemność i moc silnika),
- sposób użytkowania auta,
- dane właścicieli (wiek, rok wydania prawa jazdy, miejsce zamieszkania, historia szkodowości),
- wybrany przez Ciebie wariant lub pakiet ubezpieczenia.
W każdej chwili możesz obliczyć ile zapłacisz za ubezpieczenie. Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej i przejdź do sekcji Oferta. O wysokość składki możesz także zapytać doradcę w oddziale lub na infolinii pod numerem telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) – opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora.
Składka za ubezpieczenie samochodu płatna jest jednorazowo. Składkę pobierzemy z Twojego rachunku w naszym banku, na podstawie Twojej zgody, w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia.
Informację o sprzedaży, wyrejestrowaniu lub demontażu samochodu zgłoś bezpośrednio do towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym masz zawartą aktualną umowę ubezpieczenia.
Polecamy
Sprawdź inne produkty z naszej oferty
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
Ochrona ubezpieczeniowa w ramach umowy Ubezpieczenia samochodu (świadczona jest przez: COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Szczegółowe informacje, w tym: Ogólne Warunki Ubezpieczenia Zielona Karta dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Autocasco dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Wyciąg z ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z 2003 r., nr 124, poz. 1152 z późn. zm.) określające m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, Dokument zawierający informacje o produkcie, Informacje dodatkowe dostępne są na stronie internetowej: santander.pl. Informacja o wysokości składki ubezpieczeniowej dostępna jest po zalogowaniu się do Santander internet albo Santander mobile oraz w placówkach banku.
Bank jest agentem ubezpieczeniowym COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Bank jest wpisany pod nr 11135943/A do rejestru pośredników ubezpieczeniowych, który prowadzi KNF. Infolinia 1 9999 (lub +48 61 81 1999, dla osób które dzwonią z zagranicy) - opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 7.08.2023 r.
Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie. Numer w Rejestrze Agentów Ubezpieczeniowych: 11135943/A.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.
- Santander internet/bankowość internetowa/aplikacja Santander mobile - usługa bankowości elektronicznej, w rozumieniu wykazu usług reprezentatywnych, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.