Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie

Rzecznik Klienta Santander Bank Polska

Czym się zajmujemy

  • reprezentujemy interesy klientów w kontaktach z bankiem
  • zajmujemy się sprawami, które wymagają niestandardowego podejścia 
  • wspieramy klientów, wyjaśniamy skomplikowane i wielowątkowe sprawy
  • szukamy dogodnych rozwiązań dla klientów
  • analizujemy uwagi i sugestie klientów, a dzięki nim możemy zmieniać nasze usługi i produkty

Kiedy możesz się z nami skontaktować

  • gdy Twoje reklamacje były już rozpatrywane, ale decyzja nie spełnia Twoich oczekiwań
  • jeśli Twoja sprawa wymaga niestandardowych rozwiązań

O co Cię prosimy

  • podaj nam przyczynę odwołania
  • opisz nam szczegółowo swoją sprawę
  • wskaż swoje oczekiwania
  • dołącz stosowne dokumenty
     

Jak możesz się z nami skontaktować

Kiedy otrzymasz odpowiedź  

  • najszybciej jak będzie to możliwe, gdy uzyskamy wszystkie wyjaśnienia w sprawie
  • najpóźniej w ciągu 30 dni kalendarzowych lub 15 dni roboczych, terminy te możemy w określonych przypadkach wydłużyć do 60 dni kalendarzowych lub 35 dni roboczych

Zasady obsługi reklamacji

Adres

Biuro Rzecznika Klienta
Santander Bank Polska S.A.
ul. Kolorowa 8, 60-198 Poznań