CyberRescue

Bezpłatny pakiet bezpieczeństwa w sieci
z naszym kontem i Santander internet

Co to jest CyberRescue

Jeśli bankujesz z nami - masz u nas aktywną usługę Santander internet i konto osobiste w PLN - możesz otrzymać wsparcie w zakresie bezpieczeństwa w sieci. To bezpłatna, profesjonalna i całodobowa pomoc w tematach cyberbezpieczeństwa. W ramach usługi eksperci CyberRescue  monitorują sieć internetową 24/7 i na bieżąco informują o potencjalnych zagrożeniach. Podpowiadają też, jak rozpoznawać internetowe oszustwa, chronić swoje dane w sieci oraz pomagają rozwiązać trudne sytuacje.

Kiedy możesz liczyć na pomoc CyberRescue

Jak aktywować bezpłatną usługę CyberRescue

Jeśli masz u nas aktywną usługę Santander internet i konto osobiste w PLN wypełnij wniosek o usługę.
Prosimy zaakceptuj zgody, uzupełnij wszystkie pola, upewnij się, że dane są prawidłowe i prześlij formularz.

Chcę skorzystać wypełnij wniosek

Uruchomi się w nowym oknie

Usługę świadczy CyberRescue Sp. z o.o. Przeniesiemy Cię na stronę oferty naszego partnera. Ty decydujesz, czy z niej skorzystasz. Regulamin Uruchomi się w nowym oknie

Eksperci CyberRescue są do Twojej dyspozycji 24h na dobę

Możesz się z nimi kontaktować w wygodny sposób:

Najczęściej zadawane pytania

  • CyberRescue zajmuje się pomocą klientom, którzy doświadczają jakichkolwiek problemów z bezpieczeństwem sieci i sprzętu komputerowego, którego używają. Z CyberRescue można się skontaktować przez SMS, Messenger, telefon i e‑mail, przez 24h/dobę, a zespół specjalistów zrobi wszystko, co w ich mocy, by rozwiązać Twój problem.

  • Wypełnij wniosek na stronie lub zaloguj się do Santander internet. Przejdź do zakładki Usługi partnerów i wybierz CyberRescue. Kliknij przycisk Aktywuj usługę i wypełnij formularz na stronie partnera. Oferta dla osób, które posiadają u nas konto osobiste i usługę Santander internet.

  • Usługa dostępna jest bezpłatnie na czas nieokreślony.

  • Po wybraniu najbardziej wygodnego dla Ciebie kanału komunikacji (Messenger, SMS, e‑mail) CyberRescue będzie się z Tobą kontaktować tak, jak chcesz.

  • Możesz skorzystać z usługi na czas nieokreślony, jeśli posiadasz aktywną usługę Santander internet oraz Konto osobiste w PLN.

  • CyberRescue nie działa jak serwis IT. Bardziej jak Centrum Pomocy, które jest zawsze tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych, Twojego dostępu do serwisów internetowych i kont w mediach społecznościowych.

  • Włączenie usługi będzie potwierdzone powitalną wiadomością sms oraz e‑mail. W wiadomości znajduje się link, dzięki któremu możesz kontaktować się z nami przez Messengera. Możesz robić to również za pomocą numeru telefonu: 600 112 112 i emaila: help@cyberrescue.me.

  • Możesz zrezygnować z usługi w każdej chwili. Aby zgłosić rezygnację skontaktuj się z CyberRescue mailowo: help@cyberrescue.me, przez Messenger lub telefonicznie: 600 112 112.

  • W dowolnym momencie możesz odwołać zgody na przetwarzanie danych osobowych. Jednak będzie to skutkowało brakiem możliwości dalszego świadczenia usługi CyberRescue.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    Santander internet (bankowość internetowa) to usługa bankowości elektronicznej.

    Konto to rachunek płatniczy.