- Dostępność- Profil zaufany założysz o każdej porze i potwierdzisz za pomocą Santander internet. 
 Dzięki niemu wiele spraw urzędowych załatwisz przez internet
- Wygoda- Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego loginu i hasła. Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu 
- Oszczędność czasu- Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Santander internet 
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy
Złóż wniosek w Santander internet
Co możesz załatwić dzięki Profilowi zaufanemu
Co musisz mieć by założyć Profil zaufany
przy pomocy naszego banku
- konto osobiste z usługami Santander online
- numer PESEL
- aktualne dane
- 2Wybierz swojego dostawcę tożsamościZ paska górnego wybierz Santander Bank Polska jako dostawcę tożsamości 
- 3Potwierdź swoją tożsamość w bankuZaloguj się do Santander internet, stwórz środek identyfikacji elektronicznej, jeśli go nie posiadasz oraz potwierdź przekazanie danych do Profilu zaufanego. 
- 4Dokończ zakładanie Profilu zaufanegoPostępuj zgodnie z komunikatami na stronie 
Jak zalogować się Profilem zaufanym?
- 1Wybierz sprawęWejdź na portal administracji publicznej (np. epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl) i wybierz interesującą Cię sprawę. 
- 2Wybierz logowanie Profilem zaufanymWybierz opcję logowania Profilem zaufanym przez bankowość internetową – kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Santander internet. 
- 3Zaloguj sięWpisz swój login i hasło. Potwierdź przekazanie danych do Profilu zaufanego, a następnie przekierujemy Cię z powrotem na stronę urzędu. 
Pytania i reklamacje
- Pytania i reklamacje zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:- utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
- dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
- logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
- niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
- obsługą złożonych wniosków.
 
- Pytania i reklamacje zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:- dostępem i działaniem systemu Santander internet.
- Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Zasadami przyjmowania i rozpatrywania reklamacji.
 
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.