Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Profil zaufany

Sprawy urzędowe załatwisz bez kolejki

  • Dostępność

    Profil zaufany założysz o każdej porze i potwierdzisz za pomocą Santander internet.
    Dzięki niemu wiele spraw urzędowych załatwisz przez internet

  • Wygoda

    Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego loginu i hasła. Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu

  • Oszczędność czasu

    Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Santander internet

Rodzinny Kapitał Opiekuńczy

Złóż wniosek w Santander internet

Jak to zrobić?

Uruchomi się w nowym oknie

Co możesz załatwić dzięki Profilowi zaufanemu

Co musisz mieć by założyć Profil zaufany
przy pomocy naszego banku

  • konto osobiste z usługami Santander online
  • numer PESEL
  • aktualne dane
  • 2

    Wybierz swojego dostawcę tożsamości

    Z paska górnego wybierz Santander Bank Polska jako dostawcę tożsamości

  • 3

    Potwierdź swoją tożsamość w banku

    Zaloguj się do Santander internet, stwórz środek identyfikacji elektronicznej, jeśli go nie posiadasz oraz potwierdź przekazanie danych do Profilu zaufanego.

  • 4

    Dokończ zakładanie Profilu zaufanego

    Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie

Jak zalogować się Profilem zaufanym?

  • 1

    Wybierz sprawę

    Wejdź na portal administracji publicznej (np. epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl) i wybierz interesującą Cię sprawę.

  • 2

    Wybierz logowanie Profilem zaufanym

    Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym przez bankowość internetową – kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Santander internet.

  • 3

    Zaloguj się

    Wpisz swój login i hasło. Potwierdź przekazanie danych do Profilu zaufanego, a następnie przekierujemy Cię z powrotem na stronę urzędu.

Pytania i reklamacje

  • Pytania i reklamacje zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:

    • utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
    • dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
    • logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
    • niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
    • obsługą złożonych wniosków.
  • Pytania i reklamacje zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.