Dostępność
Profil zaufany założysz o każdej porze i potwierdzisz za pomocą Santander internet.
Dzięki niemu wiele spraw urzędowych załatwisz przez internetWygoda
Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego loginu i hasła. Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu
Oszczędność czasu
Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Santander internet
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy
Złóż wniosek w Santander internet
Co możesz załatwić dzięki Profilowi zaufanemu
Co musisz mieć by założyć Profil zaufany
przy pomocy naszego banku
- konto osobiste z usługami Santander online
- numer PESEL
- aktualne dane
- 2
Wybierz swojego dostawcę tożsamości
Z paska górnego wybierz Santander Bank Polska jako dostawcę tożsamości
- 3
Potwierdź swoją tożsamość w banku
Zaloguj się do Santander internet, stwórz środek identyfikacji elektronicznej, jeśli go nie posiadasz oraz potwierdź przekazanie danych do Profilu zaufanego.
- 4
Dokończ zakładanie Profilu zaufanego
Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie
Jak zalogować się Profilem zaufanym?
- 1
Wybierz sprawę
Wejdź na portal administracji publicznej (np. epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl) i wybierz interesującą Cię sprawę.
- 2
Wybierz logowanie Profilem zaufanym
Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym przez bankowość internetową – kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Santander internet.
- 3
Zaloguj się
Wpisz swój login i hasło. Potwierdź przekazanie danych do Profilu zaufanego, a następnie przekierujemy Cię z powrotem na stronę urzędu.
Pytania i reklamacje
Pytania i reklamacje zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:
- utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
- dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
- logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
- niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
- obsługą złożonych wniosków.
Pytania i reklamacje zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:
- dostępem i działaniem systemu Santander internet.
- Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Zasadami przyjmowania i rozpatrywania reklamacji.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.