Infolinia: 1 9999
Kontrast
A A A

Reklamacje

Masz zastrzeżenia odnośnie oferowanych przez nas produktów lub usług ?
Zgłoś reklamację.
Pomożemy !

 

Zgłoś nam swoje zastrzeżenia tak szybko jak będzie to możliwe.

Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę zgłoszenia

 
  • Osobiście


    W dowolnym oddziale lub Placówce Partnerskiej banku. Reklamacja może być zgłoszona ustnie lub pisemnie

    Znajdź oddziały i placówki
    partnerskie
  • Listownie


    Reklamacja może zostać przesłana na adres banku

    Santander Bank Polska
    Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań
    pl. Andersa 5
    61-894 Poznań
 

Potwierdzenie złożenia reklamacji dostarczymy na życzenie.

Reklamacje rozpatrujemy w możliwie najkrótszym terminie. Wiemy, jak ważny jest to dla Was proces.

Ustawowy termin odpowiedzi na reklamację wynosi:

  • do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia przez bank.

W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni:

  • wyjaśniamy przyczynę opóźnienia,
  • wskazujemy okoliczności jakie muszą zostać sprawdzone,
  • określamy przewidywany termin rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

Wybierz jak chcesz otrzymać odpowiedź.

Wiadomość w Poczcie w Santander online:

Odpowiedź otrzymasz w Poczcie bankowości internetowej i mobilnej Santander online. Wyślemy ją natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji.

Wiadomość SMS:

Odpowiedź wyślemy natychmiast pod numer telefonu komórkowego, który mamy wskazany jako Twój numer do kontaktu. Jeśli nasza odpowiedź będzie wymagała szerszego wytłumaczenia lub będzie negatywna, to otrzymasz ją w Poczcie w Santander online lub wyślemy ją listem na Twój adres korespondencyjny.

List:

Odpowiedź wyślemy listem na adres korespondencyjny.

Pewne reklamacje wymagają złożenia dokumentów. Można je pobrać, wypełnić, zeskanować i dołączyć do zgłoszenia. Tak będzie najszybciej !

Oto one:

Karty - Transakcja kartą

Do zgłoszenia dołącz: wydruk z terminala z odrzuceniem transakcji, wydruk z terminala potwierdzający zwrot / anulowanie transakcji, dokument potwierdzający zapłatę inną kartą lub w inny sposób.

W przypadku kwestionowania przewalutowania transakcji dołącz oświadczenie – link

 

Karty - Transakcja wykonana bez naszej wiedzy

Do zgłoszenia dołącz podpisane oświadczenie – link

O dodatkowe dokumenty, które umożliwią nam rozpatrzenie zgłoszenia możemy poprosić również w trakcie rozpatrywania zgłoszenia.

Jeśli nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem lub chcesz wnieść dodatkowe informacje do rozpatrzonego zgłoszenia, odwołaj się !

  • od decyzji pracownika rozpatrującego reklamację – do dyrektora jednostki rozpatrującej reklamację:
    • pisemnie na adres jednostki wskazany w otrzymanej odpowiedzi,
      lub
    • przez inne dostępne sposoby przedstawione w zakładce "Jak zgłosić reklamację"
  • od decyzji dyrektora jednostki rozpatrującej reklamację – do Rzecznika Klienta Santander Bank Polska:
    • pisemnie na adres

      Rzecznik Klienta
      Santander Bank Polska
      Pl. Andersa 5
      61-894 Poznań
    • przez inne dostępne sposoby przedstawione w zakładce "Jak zgłosić reklamację"
  1. Spór pomiędzy konsumentem a bankiem może być rozstrzygnięty polubownie przed Arbitrem Bankowym przy Związku Banków Polskich, o ile wartość przedmiotu sporu nie jest wyższa niż 12 000 (a jeżeli dotyczy kredytów hipotecznych 20 000) złotych polskich. Adres strony internetowej Arbitra Bankowego: http://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy
     
  2. Spór między konsumentem a bankiem w sytuacji nieuwzględnienia przez bank reklamacji konsumenta może być zakończony w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów przed Rzecznikiem Finansowym, w trybie określonym w ustawie z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Adres strony internetowej Rzecznika Finansowego: https://rf.gov.pl
     
  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr znajduje się platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy o świadczenie usług.
     

Infolinia

Infolinia 1 9999* lub
781 119 999*
Z zagranicy (oraz dla telefonów z wył. roamingiem) +48 61 81 19999*
Menu infolinii »

Napisz do nas

Kontakt on-line

Public Relations

Konta osobiste i firmowe

Kredyty i karty kredytowe

Kredyt gotówkowy Kredyt gotówkowy

Decyzja o przyznaniu kredytu już w 10 minut.

Zamów
Wyślij
Kredyt mieszkaniowy Kredyt mieszkaniowy

Kredyt Mieszkaniowy – Tani i Szybki.

Zamów
Wyślij
Karta kredytowa Visa Silver Karta kredytowa Visa Silver

Popularny sposób na wygodne zakupy z darmowym kredytem do 54 dni

Zamów
Wyślij
Karta World Mastercard Karta World MasterCard

Prestiżowa karta i uczestnictwo w programie World MasterCard Rewards Priceless Specials

Zamów
Wyślij

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm