Znów mamy najlepszą bankowość osobistą dla klientów zamożnych
Kolejny raz jesteśmy liderem w kategorii „Najlepsza bankowość osobista” w rankingu Instytucja Roku. W badaniu eksperci docenili naszą jakość obsługi klientów premium z segmentu Select.
Zostaliśmy laureatem aż dwóch nagród za obsługę klientów z segmentu bankowości osobistej. Mamy wyróżnienia za obsługę zdalną na Linii Select, a w rankingu jakości obsługi w placówce jesteśmy zdecydowanym numerem 1 na rynku. Klienci premium docenili naszą bankowość Select, w której klient „bankuje jak chce”. Czyli zdalnie lub stacjonarnie ze wsparciem doradców z infolinii Select i doradców w placówkach, którzy współpracują ze sobą w interesie klienta.
Badanie dotyczyło 11 banków, które oferują produkty dla klientów z wpływami na konto powyżej 10 tys. zł i saldem depozytów powyżej 300 tys. zł. Badanie przeprowadzili klienci, którzy sami spełniają te kryteria. Między innymi pytali o codzienną bankowość, obsługę w aplikacji mobilnej, płatności w walutach obcych i funkcje kart kredytowych.
Santander Select – najlepsze usługi i najlepsza obsługa klientów zamożnych
Tytuł "Najlepsza bankowość osobista" to potwierdzenie naszej wysokiej jakości obsługi klientów zamożnych. Dbamy, aby klienci Select mieli wygodny dostęp do naszych usług. Obserwujemy, że chcą większość spraw realizować samodzielnie – czyli zdalnie. Jednak równolegle doceniają specjalistyczną wiedzę inwestycyjną naszych doradców Select, z którymi chcą też spotykać się osobiście.
Nasi prestiżowi klienci znajdą u nas linię usług Select stworzoną właśnie dla nich: Konto Select, karta Visa Select, Konto oszczędnościowe Select, karta kredytowa Visa Platinum (RRSO 25,40%) i Linia Select – to specjalna infolinia wyłącznie dla klientów Select.
W badaniu Instytucja Roku eksperci docenili dostępność obsługi na Linii Select i profesjonalizm doradców, którzy w ten sposób wspierają klientów. Nasi telefoniczni doradcy Select wyróżniają się swoją rozeznaniem na rynku, fachowością i podejściem do potrzeb klientów zamożnych.
Także spotkania osobiste z naszymi doradcami w placówkach ankieterzy ocenili najwyżej wśród badanych banków. Na ich satysfakcję wpłynęło nasze szczególne podejście do obsługi tego segmentu, wyjątkowa dbałość o klientów i fakt, że traktujemy ich jak naszych partnerów.
Instytucja Roku to największy na rynku i najbardziej kompleksowy projekt, który skupia się na jakości obsługi klientów w sektorze bankowym. Realizuje go firma Moje bankowanie. 10. edycja Instytucji Roku trwała cały 2024 rok i obejmowała 5 fal badania dla 13 banków.
Więcej na www.instytucjaroku.pl.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny.
RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania.
Słowniczek pojęć i definicji usług reprezentatywnych, które wynikają z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, udostępniliśmy na santander.pl/PAD.
- Konto Select, Konto oszczędnościowe Select to rachunki płatnicze.
- Karta Visa Select to debetowa karta płatnicza.
- Karta kredytowa Visa Platinum to karta kredytowa.
- Linia Select to usługa bankowości telefonicznej.