Szukaj na stronie

Zdobyliśmy 10 statuetek w 9 kategoriach w rankingu Instytucja Roku

31 marca 2025

W 10. edycji rankingu Instytucja Roku, organizowanego przez firmę Moje Bankowanie, mamy nagrody w aż 9 kategoriach. 

30 placówek banku otrzymało indywidualne tytuły Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce. W głównej kategorii „Najlepszy Bank w Polsce” zajęliśmy 2. miejsce. To napawa nas dumą, ale i zobowiązuje do dalszych prac nad naszą jakością i ofertą.

Otrzymaliśmy nagrody w tych kategoriach:

  • Najlepsza obsługa w placówce,
  • Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych,
  • Najlepsza bankowość prywatna,
  • Najlepsza bankowość osobista – obsługa w placówce,
  • Najlepsza zdalna bankowość osobista,
  • Najlepszy bank dla firm,
  • Najlepszy zdalny proces otwarcia konta,
  • Najlepsza bankowość internetowa,
  • Głos klienta.

Dziękujemy naszym klientom za zaufanie, a naszym pracownikom za to, że swoim zaangażowaniem i podejściem tworzą tak pozytywne wrażenia z kontaktu z naszym bankiem! 

Zajęliśmy 1. miejsce w rankingu jakości obsługi klienta w placówkach bankowych. Systematyczne badania, prowadzone przez cały rok, potwierdziły najwyższą jakość serwisu, jaką świadczymy w naszych oddziałach i placówkach partnerskich. Wyróżnienie za obsługę w kanałach zdalnych pokazuje nam, że nasza multikanałowa obsługa jest na najwyższym poziomie w każdym kanale kontaktu, który klient wybiera zgodnie ze swoimi preferencjami.

Bardzo nas cieszy, że otrzymaliśmy wyróżnienia za obsługę we wszystkich ocenianych segmentach.

Kolejny rok z rzędu badanie potwierdziło nasz wysoki poziom obsługi klientów firmowych – otrzymaliśmy nagrodę w kategorii „Najlepszy Bank dla firm”. Atrakcyjna oferta i mutlikanałowe wsparcie klienta to nasz wyróżnik w oczach przedsiębiorców.

Zostaliśmy laureatem aż dwóch nagród za obsługę klientów z segmentu bankowości osobistej. Mamy wyróżnienia za obsługę zdalną na linii Select, a w rankingu jakości obsługi w placówce jesteśmy zdecydowanym numerem 1 na rynku. Klienci docenili naszą bankowość Select, w której klient „bankuje jak chce”. Czyli zdalnie lub stacjonarnie ze wsparciem doradców z infolinii Select i doradców w placówkach, którzy współpracują ze sobą w interesie klienta.

Kolejny rok z rzędu otrzymaliśmy nagrodę za jakość obsługi w segmencie Private Banking. Eksperci docenili wyjątkowy poziom zaangażowania naszych doradców i to, jak szeroko przedstawiają oni ofertę.

Otrzymaliśmy nagrody za zdalne procesy nawiązania relacji i za elektroniczne kanały obsługi. Od dawna łączymy bankowość w tradycyjnym wydaniu z transformacją cyfrową. Audytorzy docenili naszą bankowość internetową Santander Online za szeroki zakres dostępnych funkcji. Otrzymaliśmy nagrody za procesy zdalnego założenia konta w procesie selfie i z użyciem aplikacji mObywatel, który oferujemy jako jeden z dwóch banków na rynku.

Nagroda w kategorii „Głos klienta”, w której eksperci wzięli pod uwagę oceny klientów w wizytówkach Google, potwierdziła naszą orientację na klienta i jego potrzeby. Zajęliśmy w tej kategorii 3. miejsce.

Instytucja Roku to największe na rynku i najbardziej kompleksowe badanie, które skupia się na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym. Moje Bankowanie bada jakość obsługi klienta w 14 kategoriach tematycznych i w 4 segmentach klienta (detalicznym, zamożnym, private banking i firmowym). Poziom jakości obsługi sprawdzają realni klienci zainteresowani najczęściej wybieraną ofertą produktową. Badanie trwa w sposób ciągły przez cały rok. Moje Bankowanie bada obsługę klienta w różnych segmentach w 14 kategoriach i testuje zakup produktów bankowych. W 10. edycji Instytucji Roku audytorzy zrealizowali 1791 wizyt w placówkach bankowych, wykonali 7796 połączeń z infolinią, wysłali 780 zapytań mejlowych, otworzyli 430 kont osobistych, przeprowadzili 780 testów bankowości internetowych i aplikacji mobilnych, uwzględnili 57 455 ocen i recenzji prawdziwych użytkowników aplikacji mobilnych oraz 182 424 opinie w wizytówkach Google.

Więcej na www.instytucjaroku.pl


Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi  oferty w rozumieniu art. 66  ustawy Kodeks cywilny.


Słowniczek pojęć i definicji usług reprezentatywnych, które wynikają z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, udostępniliśmy na santander.pl/PAD.

  • Konto to rachunek płatniczy.
  • Linia Select to usługa bankowości telefonicznej.
  • Santander Online / bankowość internetowa / aplikacja mobilna to usługa bankowości elektronicznej.