Pomoc dla klientów dotkniętych powodzią – nowe rozwiązania
Jesteśmy myślami ze wszystkimi, którzy ucierpieli w wyniku powodzi. Od 3 października 2024 r. planujemy uruchomienie nowych rozwiązań oraz specjalnej pomocy na infolinii.
Kredyt gotówkowy i hipoteczny
Jeśli masz u nas kredyt hipoteczny lub gotówkowy i dotknęły Cię skutki powodzi, od 3 października możesz zawnioskować o odroczenie spłaty do 3 miesięcy na warunkach wskazanych na naszej stronie undefined z informacjami dla klientów poszkodowanych w wyniku powodzi. Dowiedz się więcej undefined
Wniosek możesz złożyć od 3 października do 31 grudnia 2024 roku (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00) - u naszych doradców pod numerem 1 9999 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora). Nie pobierzemy opłaty za aneks do umowy, który wprowadza odroczenie spłaty kredytu.
W okresie odroczenia odsetki od kredytu będziemy naliczać zgodnie z zawartą umową. Gdy zastosujemy odroczenie dla Twojego kredytu, prześlemy Ci harmonogram spłaty kredytu, który będzie uwzględniał odroczone raty. Zanim się zdecydujesz, sprawdź jak może wyglądać harmonogram i wysokość rat po okresie odroczenia spłaty rat. Wyliczenia te mają charakter szacunkowy. Sprawdź w symulatorze.
Brak opłaty za aneks do kredytów hipotecznych lub gotówkowych
Do 31 października 2024 roku nie pobieramy opłat za aneksy do umów kredytów hipotecznych i kredytów gotówkowych, które dotyczą ułatwień w spłacie kredytu oraz zmian dotyczących wypłaty lub zabezpieczenia kredytu. W przypadku aneksów realizowanych w Santander internet i mobile opłatę zwrócimy na konto.
Kredyt hipoteczny - Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
Wspólnie z Bankiem Gospodarstwa Krajowego pracujemy nad wdrożeniem planowanej nowelizacji ustawy o wsparciu kredytobiorców. Zgodnie z jej projektem na wniosek klienta będzie możliwa spłata 12 rat miesięcznych rat kapitałowych i odsetkowych kredytu. Wsparcie ma być oferowane klientom poszkodowanym na skutek powodzi:
- jeśli ich dom lub mieszkanie, których dotyczy kredyt mieszkaniowy w rozumieniu ustawy o wsparciu kredytobiorców, zostały uszkodzone lub zniszczone na skutek powodzi,
- oraz którzy utracili możliwość korzystania z tego domu lub tego lokalu.
Możliwość składania wniosków o wsparcie wdrożymy po uchwaleniu ustawy, w terminie w niej określonym.
Pomoc dla przedsiębiorców i rolników
Klienci mikro i małych firm (MŚP) oraz rolnicy dotknięci skutkami powodzi, którzy mają u nas kredyty ratalne (spłacane miesięcznie), mogą odroczyć spłatę na okres do 3 miesięcy. W okresie odroczenia odsetki od kredytu będziemy naliczać zgodnie z zawartą umową. Nie pobierzemy opłaty za aneks do umowy, który wprowadza odroczenie spłaty kredytu.
Wniosek o odroczenie spłaty będzie można złożyć od 7 października do 31 grudnia 2024 roku – u doradcy w naszym oddziale w godzinach jego otwarcia.
Do potrzeb klientów firmowych podchodzimy indywidualnie - zaproponujemy dopasowane rozwiązania.
Jesteśmy dla Ciebie w oddziałach i na infolinii
W każdej chwili możesz porozmawiać z naszymi doradcami w oddziałach lub pod numerem telefonu 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Infolinia jest dostępna całodobowo.
Aktualne informacje, które dotyczą wsparcia dla osób dotkniętych przez powódź znajdziesz na naszej stronie. Dowiedz się więcej undefined