Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie

Nowa metoda weryfikacji tożsamości podczas zakładania konta online

15 października 2024

Od teraz przy składaniu wniosku o konto online, na naszej stronie albo w aplikacji mobilnej (przed zalogowaniem) możesz potwierdzić swoją tożsamość również za pomocą aplikacji mObywatel.

Jak to wygląda

Jeśli składasz wniosek o konto, to możesz potwierdzić nam, że Ty to Ty przez aplikację mObywatel.

W telefonie:

  • podczas wypełniania wniosku, wybierz „idź do mObywatel” – pamiętaj musisz mieć tę aplikację zainstalowaną na swoim telefonie,
  • potwierdź swoje dane i wyraź zgodę na przekazanie ich do naszego banku,
  • wróć i kontynuuj wypełnianie wniosku.

Na komputerze:

  • podczas wypełniania wniosku, zeskanuj QR kod, za pomocą aplikacji mObywatel,
  • potwierdź swoje dane i wyraź zgodę na przekazanie ich do naszego banku,
  • wróć i kontynuuj wypełnianie wniosku.

Szybka weryfikacja z mObywatel

Weryfikacja tożsamości za pomocą aplikacji mObywatel jest szybka. Dzięki tym krokom, potwierdzisz nam swoją tożsamość, bez konieczności załączania zdjęć dowodu, czy umawiania się z kurierem.

Pozostałe metody weryfikacji

Dla tych, którzy nie korzystają z aplikacji mObywatel, pozostawiamy dwie dostępne metody: na selfie lub weryfikację tożsamości przez kuriera.

Nota prawna

Wyjaśnienia pojęć i definicji usług reprezentatywnych są na santander.pl/PAD. Aplikacja Santander mobile to usługa bankowości elektronicznej. Konto to rachunek płatniczy. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Stan na 15.10.2024 r.