Santander mobile z certyfikatem prostej polszczyzny
Nasza aplikacja zdobyła certyfikat prostej polszczyzny – językoznawcy nie mieli wątpliwości.
270 – aż tyle najpopularniejszych ekranów w Santander mobile przeanalizowali badacze z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Wnioski? Komunikacja w naszej aplikacji jest zrozumiała, relacyjna, uprzejma i uporządkowana. Wszystko to sprawia, że jej użytkownicy mogą szybko i przyjemnie realizować swoje cele.
Język i styl aplikacji Santander mobile wpisuje się w modelowy kształt dobrej, korzystnej, przejrzystej komunikacji i tworzy wzorzec, który wart jest naśladowania, a przede wszystkim – używania – ocenia dr Marta Śleziak, która badała aplikację banku.
Oprócz funkcjonalności i świetnej komunikacji aplikacja zapewnia wysoką kulturę słowa, co dla osób ceniących sobie kwestie estetyki językowej ma niebagatelne znaczenie. – dodaje badaczka z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego.
Nie tylko aplikacja
Prosty język jest jednym z ważniejszych elementów naszej strategii. Odnosiliśmy już sukcesy na polu upraszczania. Rok temu jako pierwszy bank w Polsce otrzymaliśmy podobny certyfikat za umowę ramową dla klientów korporacyjnych.
W naszym banku rozumiemy, jak ważna jest przejrzysta i łatwa komunikacja. Dlatego stawiamy na język, który jest dostępny dla każdego. Dzięki temu nasze usługi są bardziej zrozumiałe i łatwiejsze w obsłudze, a to przekłada się na lepsze doświadczenia naszych klientów.
Więcej o projekcie Rzecz jasna, przeczytasz na naszej stronie.