Szukaj na stronie
Bezpieczeństwo

Fałszywe e-maile „Aktywuj Santander mobile”

22 lutego 2022

Oszuści rozsyłają fałszywe wiadomości, w których podszywają się pod nasz bank.

Przestępcy próbują nakłonić do aktywacji aplikacji mobilnej. Jest to sposób do wyłudzenia loginu i hasła do Santander internet.

 

Tak może wyglądać fałszywy e-mail:
 

 

Link w wiadomości prowadzi do nieprawdziwej strony, która przypomina naszą stronę do logowania.


Jak się chronić
  • Nie otwieraj linków i załączników od nieznanych nadawców, które wzbudzają podejrzenia.
  • Upewnij się, że strona, na której wpisujesz swoje dane do logowania, jest prawdziwa.
  • Jeśli jesteś ofiarą ataku, skontaktuj się z nami natychmiast - 1 9999 (+48 61 81 1 9999)*.

 

5 zasad bezpiecznego bankowania – stosuj je na co dzień 
  1. Zastanów się, zanim klikniesz lub odpowiesz.
  2. Chroń swoje hasła.
  3. Chroń swój sprzęt i swoje informacje.
  4. Zachowaj dyskrecję w sieci i publicznie.
  5. Jeśli coś podejrzewasz — zgłoś to! 

 

*Opłata za połączenie z infolinią banku zgodna z taryfą danego operatora.