Indywidualny termin oszczędzania
(24 miesiące dla lokat złotowych oraz 36 miesięcy dla walutowych)Dowolny sposób przekazywania odsetek i kapitału po upływie terminu lokaty
Możliwość aktywnego zarządzania finansami i osiągania większych korzyści niż w przypadku standardowej oferty lokat
Pieniądze nie lubią bezczynności
Klientom Santander Select oferujemy możliwość ulokowania środków na bezpiecznych
negocjowanych lokatach terminowych, których warunki uzgadniamy indywidualnie
Kiedy warto?
- Gdy chcesz indywidualnie ustalić termin oszczędzania (do 24 miesięcy dla lokat złotowych oraz 36 miesięcy dla walutowych).
- Gdy chcesz indywidualnie ustalić wysokość oprocentowania – możesz negocjować stopę procentową w zależności od kwoty, jaką chcesz ulokować na lokacie.
- Gdy chcesz w najbardziej dogodny sposób dla Ciebie przekazać odsetki i kapitał po upływie terminu lokaty.
Dodatkowe informacje
- Lokata zakładana jest dla kwot od: 100 000 PLN, 30 000 USD, 30 000 EUR, 15 000 GBP, 45 000 CHF.
- Lokata jest oprocentowana według stałej stopy procentowej (w skali roku), obowiązującej przez cały okres trwania lokaty, a wysokość oprocentowania zależy m.in. od terminu i kwoty lokaty.
Otwórz lokatę, jak Ci wygodnie
Przez Linię Select usługi bankowości telefonicznej lub w oddziale – jak chcesz
Zadzwoń do nas
Zadzwoń do naszego doradcy pod numer 61 885 86 00 – potwierdź swoją tożsamość numerem PIN lub biometrią. Lokatę negocjowaną możesz otworzyć przez telefon, jeśli masz podpisaną Umowę usług bankowości telefonicznej Select.
Ustal warunki oferty
Zapytaj naszego doradcę o szczegóły ofert, a następnie podaj mu dane do przygotowania umowy.
Podpisz umowę
Nasz doradca podczas rozmowy otworzy dla ciebie Lokatę negocjowaną. Umowę wyślemy na Twój email.
Odwiedź oddział
Odwiedź dowolną placówkę Santander Bank Polska.
Podpisz umowę
Podpisz umowę, a doradca Select otworzy lokatę.
Zacznij oszczędzać
Od razu zacznij korzystać z nowej lokaty.
Proste zasady, przejrzyste opłaty
Wypłata gotówki w oddziale | 0 zł |
Przelew na rachunek w Santander Bank Polska lub w innym banku | 0 zł |
Dokumenty
Noty prawne
Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora. Szczegóły oferty Santander Bank Polska, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. oraz na stronie internetowej santander.pl. Stan na 01.06.2019 r.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.
- Konto Jakie Chcę, Konto Select to rachunki płatnicze.
- Linia Select to usługi bankowości telefonicznej.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługi bankowości elektronicznej.
- Przelew to polecenie przelewu.
Sandi
Wirtualny asystent
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?