Przerwa 21/22 lutego Rozwijamy naszą bankowość, dlatego potrzebujemy przerwy. Do 8:00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne.
Przepraszamy za utrudnienia!

Szukaj na stronie
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

 

Formularz kontaktowy

Nie jestem klientem

Napisz do nas

Nasz doradca udzieli odpowiedzi najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 24 godzin. Wysyłając formularz kontaktowy otrzymasz kopię wiadomości na podaną skrzynkę e-mail.

 

Dbaj o bezpieczeństwo i chroń swoje dane. W treści wiadomości nie podawaj takich danych jak: PIN, NIK, PESEL, numery kart. Jeśli chcesz otrzymać informacje, które dotyczą Twoich produktów, skontaktuj się z nami przez Santander internet lub Santander mobile.

 

Kiedy wysyłasz formularz, zgadzasz się, że prześlemy Ci informację handlową dotyczącą oferty banku, jeśli tego wymaga odpowiedź na Twoje pytanie.

Zapoznaj się z Polityką Przetwarzania Danych. Pamiętaj, że masz prawo do usunięcia podanych nam w formularzu danych osobowych. Aby z niego skorzystać kliknij i przejdź do Polityki Przetwarzania Danych Osobowych

Jestem klientem

Napisz do nas

w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej


Zaloguj się