Wymagania techniczne
Jeśli chcesz korzystać z naszej bankowości mobilnej i internetowej, Twoje urządzenie musi obsługiwać protokół połączenia szyfrowanego TLS 1.2.
Telefon
Jakiego urządzenia potrzebujesz, aby korzystać z bankowości mobilnej
Wymagania techniczne
Do korzystania z aplikacji mobilnej musisz mieć odpowiedni sprzęt.
Nasza aplikacja działa na wszystkich urządzeniach z odpowiednią wersją systemu:
- iPhone – iOS w wersji 15 lub wyższej.
- Pozostałe telefony – Android w wersji 7.0 lub wyższej.
Komputer
Wybierz przeglądarkę
Google Chrome
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.
Aby sprawdzić wersję i aktualność Google Chrome:
Otwórz przeglądarkę Google Chrome.
Kliknij w ikonę menu w prawym rogu przeglądarki.
Wybierz Pomoc ⇒ Google Chrome – informacje.
Jeśli nie masz najnowszej wersji Google Chrome, zaktualizuj przeglądarkę.
Mozilla Firefox
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Mozilla Firefox. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.
Aby sprawdzić wersję i aktualność Mozilla Firefox:
Kliknij w ikonę menu w prawym rogu przeglądarki.
Wybierz ikonę Pomoc, a następnie O programie Firefox.
Jeśli nie masz najnowszej wersji, zaktualizuj przeglądarkę.
Opera
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Opera. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.
Aby sprawdzić wersję i aktualność przeglądarki Opera:
Kliknij Menu w lewym górnym rogu przeglądarki.
Wybierz Opera – informacje.
Jeśli nie masz najnowszej wersji, zaktualizuj przeglądarkę.
Safari
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Safari. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.
Microsoft Edge
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Microsoft Edge. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.