Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Zaktualizuj swoje dane

Zaktualizuj swoje dane

Bankuj bezpiecznie i bez przeszkód

  • Wypełnij ankietę
    Poznaj Swojego Klienta

  • Sprawdź czy Twoje dokumenty
    i informacje są aktualne

  • Zaktualizuj oświadczenia i zgody

Zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów

Podpowiadamy Ci co zrobić, aby mieć w banku aktualne dane i dokumenty.

Chcemy dać Ci pewność, że korzystasz z banku, który rzetelnie przestrzega przepisów prawa. Dlatego cyklicznie musimy aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, które są potrzebne do prawidłowego korzystania z usług finansowych.

Robimy to, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.

Działamy tak, aby:

  • prawidłowo dbać o Twoje pieniądze i realizację umowy, którą zawarliśmy,
  • wypełniać obowiązki wynikające z Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
  • cyklicznie potwierdzać i aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, co pozwala nam rzetelnie identyfikować Ciebie oraz osoby upoważnione.

Zobacz jakie dane trzeba potwierdzić lub zaktualizować

 

Ankieta Poznaj Swojego Klienta

W ankiecie pytamy o m.in.:  źródło dochodów, Twoje zatrudnienie, współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje. A jeśli prowadzisz firmę możemy zapytać o m.in.: planowany poziom miesięcznych obrotów Twojej firmy, planowany poziom gotówki w obrocie czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.

Możesz ją wypełnić przy zawieraniu umowy online lub podczas wizyty w oddziale banku.

Dokumenty i dane kontaktowe

Sprawdź czy Twoje dokumenty i informacje są aktualne, np. dowód osobisty i adres zameldowania. Możesz to zrobić:

Zgody

Sprawdź czy wszystkie Twoje zgody są aktualne. Warto zadbać o środowisko i korzystać z elektronicznej formy kontaktu z nami. Możesz to zrobić:

Najczęstsze pytania

Znajdź odpowiedzi na wątpliwości, które mieli klienci tacy jak Ty

  • Cyklicznie musimy aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, które są potrzebne do prawidłowego korzystania z usług finansowych. Robimy to, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.

  • W ankiecie pytamy o między innymi:  

    • źródło dochodów,
    • Twoje zatrudnienie,
    • współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje.

    A jeśli prowadzisz firmę możemy zapytać o między innymi:

    • planowany poziom miesięcznych obrotów Twojej firmy,
    • planowany poziom gotówki w obrocie,
    • czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.
  • O wypełnienie ankiety możemy Cię poprosić:

    • w bankowości internetowej przy zawieraniu umowy online
    • lub podczas wizyty w oddziale np. przy realizacji transakcji lub zawieraniu nowej umowy
  • Niezwłocznie, gdy dana informacja lub dokument wymaga zaktualizowania, np. gdy Twój dowód osobisty straci ważność.

  • Jeśli Twoje dokumenty i informacje będą nieaktualne możemy wstrzymać Ci możliwość zawarcia/wnioskowania umowy o nowy produkt czy wykonania transakcji do czasu uzupełnienia danych. Musimy tak działać, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.

  • Informacje o swoich danych i dokumentach możesz sprawdzić samodzielnie w bankowości elektronicznej Santander internet lub aplikacji mobilnej Santander mobile w zakładce Ustawienia.

    Zapewniamy wsparcie naszych doradców na Infolinii oraz w każdym oddziale.

  • Działania wykonujemy na podstawie ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Wsparcie przy aktualizacji danych

  • Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej

    W zakładce Ustawienia kliknij Twoje dane.

  • Uzupełnij dane

    Zaktualizuj swoje dane kontaktowe

  • Zatwierdź wprowadzone zmiany

    Zmiany będą widoczne natychmiast

  • Zadzwoń pod nr 1 9999 w Polsce

    +48 61 81 1 9999 z zagranicy

  • Zostaw numer

    Nasz doradca oddzwoni do Ciebie.

  • Odwiedź placówkę

    Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.

  • Zmień dane

    Zaktualizuj dane z naszym doradcą.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

  • Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej. Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK). Jeśli zrezygnujesz z EKK zachowasz dostęp do archiwalnych treści przesłanych do EKK, do chwili złożenia rezygnacji z dostępu do EKK lub upływu 11 lat od wygaśnięcia ostatniej umowy produktowej.
  • Konto to rachunek płatniczy.