Wypełnij ankietę
Poznaj Swojego KlientaSprawdź czy Twoje dokumenty
i informacje są aktualne- Zaktualizuj oświadczenia i zgody
Zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów
Podpowiadamy Ci co zrobić, aby mieć w banku aktualne dane i dokumenty.
Chcemy dać Ci pewność, że korzystasz z banku, który rzetelnie przestrzega przepisów prawa. Dlatego cyklicznie musimy aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, które są potrzebne do prawidłowego korzystania z usług finansowych.
Robimy to, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.
Działamy tak, aby:
- prawidłowo dbać o Twoje pieniądze i realizację umowy, którą zawarliśmy,
- wypełniać obowiązki wynikające z Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
- cyklicznie potwierdzać i aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, co pozwala nam rzetelnie identyfikować Ciebie oraz osoby upoważnione.
Zobacz jakie dane trzeba potwierdzić lub zaktualizować
Ankieta Poznaj Swojego Klienta
W ankiecie pytamy o m.in.: źródło dochodów, Twoje zatrudnienie, współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje. A jeśli prowadzisz firmę możemy zapytać o m.in.: planowany poziom miesięcznych obrotów Twojej firmy, planowany poziom gotówki w obrocie czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.
Możesz ją wypełnić przy zawieraniu umowy online lub podczas wizyty w oddziale banku.
Dokumenty i dane kontaktowe
Sprawdź czy Twoje dokumenty i informacje są aktualne, np. dowód osobisty i adres zameldowania. Możesz to zrobić:
-
w Santander internet w zakładce Ustawienia
-
przez telefon 1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Zgody
Sprawdź czy wszystkie Twoje zgody są aktualne. Warto zadbać o środowisko i korzystać z elektronicznej formy kontaktu z nami. Możesz to zrobić:
-
w Santander internet / Santander mobile w zakładce Ustawienia
-
przez telefon 1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Najczęstsze pytania
Znajdź odpowiedzi na wątpliwości, które mieli klienci tacy jak Ty
Cyklicznie musimy aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, które są potrzebne do prawidłowego korzystania z usług finansowych. Robimy to, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.
W ankiecie pytamy o między innymi:
- źródło dochodów,
- Twoje zatrudnienie,
- współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje.
A jeśli prowadzisz firmę możemy zapytać o między innymi:
- planowany poziom miesięcznych obrotów Twojej firmy,
- planowany poziom gotówki w obrocie,
- czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.
O wypełnienie ankiety możemy Cię poprosić:
- w bankowości internetowej przy zawieraniu umowy online
- lub podczas wizyty w oddziale np. przy realizacji transakcji lub zawieraniu nowej umowy
Niezwłocznie, gdy dana informacja lub dokument wymaga zaktualizowania, np. gdy Twój dowód osobisty straci ważność.
Jeśli Twoje dokumenty i informacje będą nieaktualne możemy wstrzymać Ci możliwość zawarcia/wnioskowania umowy o nowy produkt czy wykonania transakcji do czasu uzupełnienia danych. Musimy tak działać, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.
Informacje o swoich danych i dokumentach możesz sprawdzić samodzielnie w bankowości elektronicznej Santander internet lub aplikacji mobilnej Santander mobile w zakładce Ustawienia.
Zapewniamy wsparcie naszych doradców na Infolinii oraz w każdym oddziale.
Działania wykonujemy na podstawie ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Wsparcie przy aktualizacji danych
Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej
W zakładce Ustawienia kliknij Twoje dane.
Uzupełnij dane
Zaktualizuj swoje dane kontaktowe
Zatwierdź wprowadzone zmiany
Zmiany będą widoczne natychmiast
Zadzwoń pod nr 1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Zostaw numer
Nasz doradca oddzwoni do Ciebie.
Odwiedź placówkę
Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
Zmień dane
Zaktualizuj dane z naszym doradcą.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej. Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK). Jeśli zrezygnujesz z EKK zachowasz dostęp do archiwalnych treści przesłanych do EKK, do chwili złożenia rezygnacji z dostępu do EKK lub upływu 11 lat od wygaśnięcia ostatniej umowy produktowej.
-
Konto to rachunek płatniczy.