Wygoda
Potwierdzisz swoją tożsamość. Uzyskasz dostęp do serwisu dostawcy i usług przez niego oferowanych. Dzięki temu możesz zawierać umowy online.
Dostępność
Skorzystasz z usług dostawców komercyjnych z różnych branż, np. telekomunikacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej i zdrowotnej.
Na stronach administracji publicznej złożysz m.in wnioski i podpiszesz dokumenty online oraz założysz Profil zaufany.
Bezpieczeństwo
Masz pewność, że nie będziemy znać szczegółów usług dla których potwierdzisz swoją tożsamość, w tym również treści zawieranych przez Ciebie umów.
Twoje dane do logowania w bankowości internetowej zostają w banku.
Usługa mojeID to prosty sposób na potwierdzanie Twojej tożsamości online.
Chcę potwierdzić moją tożsamość, żeby korzystać z usługi mojeID
Jestem klientem
Jeśli chcesz korzystać z usługi mojeID utwórz
Na stronie dostawcy usługi jako metodę potwierdzenia tożsamości wybierz mojeID, a następnie Santander. Zaloguj się do bankowości elektronicznej. Jeśli Twoje dane są nieaktualne, zmień je w zakładce Ustawienia w bankowości internetowej.
Nie jestem klientem
Żeby korzystać z usługi mojeID załóż konto z bankowością internetową.
Jak potwierdzić tożsamość online z mojeID u dostawcy usług
Na stronie dostawcy wybierz usługę, którą chcesz załatwić, np. zawarcie nowej umowy.
Jako metodę potwierdzenia tożsamości wybierz mojeID, a następnie z listy banków - Santander.
Zaloguj się do banku, potwierdź dane oraz zaakceptuj ich przekazanie.
Wylogujemy Cię automatycznie i przekierujemy na stronę dostawcy.
Najczęściej zadawane pytania
mojeID to usługa, dzięki której możesz potwierdzić tożsamość online. Usługa pomaga np. przedłużyć umowę z operatorem sieci komórkowej, wykupić polisę na życie czy zarejestrować się do serwisu usługodawcy. Nie musisz iść z dokumentem tożsamości do punktu obsługi klienta, możesz zweryfikować tożsamość wygodnie online.
Z mojeID możesz skorzystać u dostawców usług, którzy udostępniają tę metodę potwierdzania tożsamości. Listę dostawców usług znajdziesz na stronie mojeid.pl Uruchomi się w nowym oknie
mojeID zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przetwarzanych danych w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologiczne i kryptograficzne. Usługa spełnia wymogi i standardy bezpieczeństwa określone w krajowych i europejskich regulacjach (ustawach, rozporządzeniach) dla procesu identyfikacji elektronicznej. mojeID zapewnia użytkownikowi kontrolę na każdym etapie procesu potwierdzania jego tożsamości i przekazywania danych – wszystko odbywa się za Twoją zgodą po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
To zestaw danych, który pozwala potwierdzić Twoją tożsamość. Środek identyfikacji elektronicznej możesz utworzyć bezpośrednio ze strony dostawcy usługi lub w bankowości internetowej. Potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem mojeID działa zgodnie z europejskimi regulacjami dotyczącymi identyfikacji elektronicznej (eIDAS).
Zestaw danych, które tworzą środek identyfikacji elektronicznej:
- pierwsze imię,
- drugie imię,
- nazwisko,
- PESEL,
- data urodzenia,
- miejsce urodzenia,
- kraj urodzenia,
- obywatelstwa,
- typ dokumentu tożsamości,
- seria i numer dokumentu tożsamości,
- data wydania dokumentu tożsamości,
- data ważności dokumentu tożsamości,
- numer telefonu,
- pełnoletność,
- adres zamieszkania (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
- adres e-mail,
- płeć.
- Zaloguj się do Santander internet.
- W górnym menu wybierz eUrząd.
- Wybierz środek identyfikacji elektronicznej .
- Kliknij Szczegóły oraz postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na stronie.
- Na stronie dostawcy usług wybierz potwierdzenie tożsamości z mojeID.
- Kliknij logo Santander i zaloguj się tak jak do bankowości internetowej.
- i przeczytaj regulamin.
- Potwierdź założenie środka identyfikacji elektronicznej.
- Wyraź zgodę na przekazanie niezbędnych danych do Dostawcy Usługi.
- Zaloguj się do Santander internet.
- W górnym menu wybierz eUrząd.
- Wybierz środek identyfikacji elektronicznej –> Szczegóły.
- Wybierz Pokaż dane.
Niektóre dane dla bezpieczeństwa są ukryte. Kliknij odkryj i potwierdź dyspozycje.
- Zaloguj się do Santander internet.
- W górnym menu wybierz eUrząd.
- Wybierz środek identyfikacji elektronicznej –> Szczegóły.
- Kliknij Usuń oraz postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na stronie.
Dostawcą usługi jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. (KIR)