Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

mojeID

Potwierdzaj tożsamość online u dostawców komercyjnych i w administracji publicznej

  • Wygoda

    Potwierdzisz swoją tożsamość. Uzyskasz dostęp do serwisu dostawcy i usług przez niego oferowanych. Dzięki temu możesz zawierać umowy online.

  • Dostępność

    Skorzystasz z usług dostawców komercyjnych z różnych branż, np. telekomunikacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej i zdrowotnej. 

    Na stronach administracji publicznej złożysz m.in wnioski i podpiszesz dokumenty online oraz założysz Profil zaufany.

  • Bezpieczeństwo

    Masz pewność, że nie będziemy znać szczegółów usług dla których potwierdzisz swoją tożsamość, w tym również treści zawieranych przez Ciebie umów.

    Twoje dane do logowania w bankowości internetowej zostają w banku.

Usługa mojeID to prosty sposób na potwierdzanie Twojej tożsamości online.

Dowiedz się więcej

Uruchomi się w nowym oknie

Chcę potwierdzić moją tożsamość, żeby korzystać z usługi mojeID

  • Jestem klientem

    Jeśli chcesz korzystać z usługi mojeID utwórz 

    Na stronie dostawcy usługi jako metodę potwierdzenia tożsamości wybierz mojeID, a następnie Santander. Zaloguj się do bankowości elektronicznej. Jeśli Twoje dane są nieaktualne, zmień je w zakładce Ustawienia w bankowości internetowej.

  • Nie jestem klientem

    Żeby korzystać z usługi mojeID załóż konto z bankowością internetową.

    Zakładam Konto Santander Uruchomi się w nowym oknie

Jak potwierdzić tożsamość online z mojeID u dostawcy usług

  • Na stronie dostawcy wybierz usługę, którą chcesz załatwić, np. zawarcie nowej umowy.

  • Jako metodę potwierdzenia tożsamości wybierz mojeID, a następnie z listy banków - Santander.

  • Zaloguj się do banku, potwierdź dane oraz zaakceptuj ich przekazanie.

  • Wylogujemy Cię automatycznie i przekierujemy na stronę dostawcy.

Najczęściej zadawane pytania

  • mojeID to usługa, dzięki której możesz potwierdzić tożsamość online. Usługa pomaga np. przedłużyć umowę z operatorem sieci komórkowej, wykupić polisę na życie czy zarejestrować się do serwisu usługodawcy. Nie musisz iść z dokumentem tożsamości do punktu obsługi klienta, możesz zweryfikować tożsamość wygodnie online.

  • Z mojeID możesz skorzystać u dostawców usług, którzy udostępniają tę metodę potwierdzania tożsamości. Listę dostawców usług znajdziesz na stronie mojeid.pl Uruchomi się w nowym oknie

  • mojeID zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przetwarzanych danych w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologiczne i kryptograficzne. Usługa spełnia wymogi i standardy bezpieczeństwa określone w krajowych i europejskich regulacjach (ustawach, rozporządzeniach) dla procesu identyfikacji elektronicznej. mojeID zapewnia użytkownikowi kontrolę na każdym etapie procesu potwierdzania jego tożsamości i przekazywania danych – wszystko odbywa się za Twoją zgodą po zalogowaniu się do bankowości internetowej.

  • To zestaw danych, który pozwala potwierdzić Twoją tożsamość. Środek identyfikacji elektronicznej możesz utworzyć  bezpośrednio ze strony dostawcy usługi lub w bankowości internetowej. Potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem mojeID działa zgodnie z europejskimi regulacjami dotyczącymi identyfikacji elektronicznej (eIDAS).

    Zestaw danych, które tworzą środek identyfikacji elektronicznej:

    • pierwsze imię,
    • drugie imię,
    • nazwisko,
    • PESEL,
    • data urodzenia,
    • miejsce urodzenia,
    • kraj urodzenia,
    • obywatelstwa,
    • typ dokumentu tożsamości,
    • seria i numer dokumentu tożsamości,
    • data wydania dokumentu tożsamości,
    • data ważności dokumentu tożsamości,
    • numer telefonu,
    • pełnoletność,
    • adres zamieszkania (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
    • adres e-mail,
    • płeć.
    1. Zaloguj się do Santander internet. 
    2. W górnym menu wybierz eUrząd
    3. Wybierz środek identyfikacji elektronicznej .
    4. Kliknij Szczegóły oraz postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na stronie.
    1. Na stronie dostawcy usług wybierz potwierdzenie tożsamości z mojeID.
    2. Kliknij logo Santander i zaloguj się tak jak do bankowości internetowej.
    3. i przeczytaj regulamin.
    4. Potwierdź założenie środka identyfikacji elektronicznej.
    5. Wyraź zgodę na przekazanie niezbędnych danych do Dostawcy Usługi.
    1. Zaloguj się do Santander internet.
    2. W górnym menu wybierz eUrząd.
    3. Wybierz środek identyfikacji elektronicznej –> Szczegóły.
    4. Wybierz Pokaż dane.

    Niektóre dane dla bezpieczeństwa są ukryte. Kliknij odkryj i potwierdź dyspozycje. 

    1. Zaloguj się do Santander internet.
    2. W górnym menu wybierz eUrząd.
    3. Wybierz środek identyfikacji elektronicznej –> Szczegóły.
    4. Kliknij Usuń oraz postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na stronie.

     

Dostawcą usługi jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. (KIR)