Santi rozpoczął pracę w Santander
Poznajcie Santiego, naszego chatbota. Santi jest tutaj, żeby ułatwić Wam życie. Będzie informował o ofercie naszego Banku – o każdej porze dnia i nocy. To szczególnie przydatne w obecnej sytuacji, gdy tak wiele osób zostaje w domu z powodu epidemii. Porozmawiajcie z nim!
Santi – o sobie
Santi jest naprawdę wygadany, więc pozwólmy, żeby sam się nam przedstawił:
Kim jesteś?
Gdzie mieszkasz?
W co wierzysz?
Porozmawiaj z Santim
Każda rozmowa z naszym chatbotem ma znaczenie! Santi cały czas się uczy. Dzięki pytaniom, które zadacie, będzie mógł poszerzyć swoją wiedzę tak, by w przyszłości niczym nie można było go już zaskoczyć.
Santi nie boi się żadnych pytań o konta osobiste i karty kredytowe dostępne w naszym Banku. Wie także o zmianach, które wprowadziliśmy w związku z epidemią koronawirusa. Podpowie Wam, jak możecie bankować z domu i co się zmieniło w obsłudze kart i ubezpieczeń. W przypadku problemów ze zrozumieniem Waszych pytań poprosi o doprecyzowanie; może wyświetlać linki lub zaproponować Wam rozmowę z „żywym doradcą". Dodamy, że Santi najbardziej lubi się z przeglądarką Google Chrome. Informacje, których udzieli Wam Santi, nie są ofertą.
Jak na maszynę jest naprawdę wrażliwy, więc przyjmijcie go ciepło!