Nasza bramka e-mail - kontakt@santanderbankpolska.pl
Klienci coraz częściej korzystają ze zdalnych kanałów komunikacji z bankiem. W czasie pandemii e-mail, chat oraz komunikator stały się podstawą w naszej codziennej komunikacji, również tej bankowej. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, w sierpniu uruchomiliśmy bramkę e-mailową.
Co otrzymasz od nas na adres e-mail
Na adres e-mail możesz od nas otrzymać cenniki i regulaminy oraz informacje o zmianach w banku. Jeśli wyraziłeś wcześniej zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych – otrzymasz informacje o promocjach, konkursach, a także propozycje produktów dostosowanych do Twoich potrzeb. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zrezygnować z takich wiadomości. Zrobisz to m.in. w bankowości internetowej (zakładka Ustawienia – Zgody na kontakt).
Nie odpowiadaj
Z tej skrzynki wysyłamy tylko wiadomości automatyczne, dlatego nie odpowiadaj na otrzymane z niej wiadomości.
Twoja wiadomość nie będzie przekazana do naszych doradców i nie będziemy mogli na nią odpowiedzieć.
Jeśli masz jakieś oczekiwania związane z danymi osobowymi, np. sprzeciwiasz się ich przetwarzaniu, to wyślij do nas wiadomość:
- e-mailem, na adres: iod@santander.pl Uruchomi się w nowym oknie,
- pocztą, na adres: Santander Bank Polska S.A., Plac Andersa 5, 61-894 Poznań, z dopiskiem:
„Inspektor ochrony danych”
Ważne
Nigdy nie wyślemy do Ciebie prośby o podanie poufnych danych takich jak PIN, hasło, dane osobowe czy nr karty. Nigdy nie poprosimy Cię też o zalogowanie się do bankowości poprzez link wysłany e-mailem.
Co zrobić, jeśli e-mail wydaje Ci się podejrzany
Jeśli otrzymasz e-mail, który wydaje Ci się podejrzany, skontaktuj się z nami: