Pomoc dla klientów indywidualnych dotkniętych powodzią – spłata kredytów i zwrot opłat za wypłaty z bankomatów
Z uważnością śledzimy informacje o powodzi i jej skutkach, które dotknęły wielu naszych klientów i pracowników. Codziennie, także w tej trudnej sytuacji, chcemy być dla Was wsparciem. Dlatego przygotowaliśmy informację o dostępnych rozwiązaniach oraz utworzyliśmy zbiórkę pieniędzy, którą wsparliśmy kwotą 1 mln zł.
Kredyty
Klienci indywidualni, w tym osoby dotknięte stanem klęski żywiołowej, które posiadają u nas kredyty, mogą sprawdzić możliwość zawnioskowania o pomoc w spłacie zobowiązań. Aktualnie udostępniamy kilka rozwiązań.
Kredyt hipoteczny
Istnieje możliwość zawnioskowania o zawieszenie spłaty rat kapitałowych w naszym oddziale. Z tego rozwiązania można skorzystać wielokrotnie. Raty można zawiesić maksymalnie na 12 miesięcy w całym okresie kredytowania.
Kredyt gotówkowy
Możliwość zawnioskowania o zmianę harmonogramu spłaty dotyczy też kredytów gotówkowych, w tym:
- przełożenie części raty na 1, 2, 3 miesiące (odłożenie spłaty części kapitału raty na pozostały okres spłaty – karencja w kapitale),
- przełożenie całej raty na 1 miesiąc (odłożenie spłaty całej raty na pozostały okres spłaty – karencja w kapitale i odsetkach),
- wydłużenie okresu spłaty o maksymalnie 12 miesięcy.
Ważne! Powyższe rozwiązania - przełożenie raty (w części lub w całości) – możliwe są wraz z wydłużeniem okresu spłaty.
Wniosek można złożyć w oddziale. Sprawdź, czy możesz skorzystać z tych opcji w naszej aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej.
Opłata za aneks związany z zawieszeniem rat
Ze względu na wyjątkową sytuację osób dotkniętych skutkami powodzi opłaty będziemy zwracać na konto klienta lub nie będziemy ich pobierać.
Więcej informacji o pomocy w spłacie zobowiązań undefined
Bankomaty
Rozumiemy, że w aktualnej sytuacji, gdy potrzebna jest gotówka, ważny jest dostęp do najbliższego bankomatu. Dlatego naszym klientom zwrócimy lub umorzymy opłaty za wypłaty z obcych bankomatów za okres od 13 września do 31 października. Rozwiązanie dotyczy wypłat w bankomatach zlokalizowanych na terenach objętych powodzią lub zagrożeniem powodziowym.
Działania ZBP
Wspólnie ze Związkiem Banków Polskich pracujemy nad rozwiązaniem wsparcia kredytobiorców dotkniętych powodzią. Jak tylko zostanie ono wypracowane, przygotujemy i wdrożymy je dla naszych klientów.
Razem z Fundacją Santander uruchomiliśmy zbiórkę dla osób poszkodowanych przez powódź
My na ten cel przeznaczyliśmy 1 mln zł.
Przyłącz się do naszej zbiórki!
Wpłać dowolną kwotę na specjalne konto naszej Fundacji. Fundacja Santander przekaże pieniądze Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi na usuwanie skutków powodzi.
Jak możesz pomóc:
- przelew na telefon BLIK – 511 889 399
- wpłata na konto 11 1090 1056 0000 0001 4994 5939, z dopiskiem „darowizna”.
Zbiórka trwa do 15. października.
Razem możemy więcej!
Nota prawna:
Organizatorem zbiórki jest Fundacja Santander Bank Polska S.A. im. Ignacego Jana Paderewskiego z siedzibą w Warszawie, KRS 0000120807. Zbiórka trwa od 19.09.2024 r. do 15.10.2024 r. Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD.
- Przelew na telefon BLIK, Przelew – to polecenie przelewu, polecenie przelewu wewnętrznego.
- Konto – rachunek płatniczy,
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.