Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie
#Santander pomaga

Pomoc dla klientów indywidualnych dotkniętych powodzią – spłata kredytów i zwrot opłat za wypłaty z bankomatów

19 września 2024

Z uważnością śledzimy informacje o powodzi i jej skutkach, które dotknęły wielu naszych klientów i pracowników. Codziennie, także w tej trudnej sytuacji, chcemy być dla Was wsparciem. Dlatego przygotowaliśmy informację o dostępnych rozwiązaniach oraz utworzyliśmy zbiórkę pieniędzy, którą wsparliśmy kwotą 1 mln zł.

Kredyty

Klienci indywidualni, w tym osoby dotknięte stanem klęski żywiołowej, które posiadają u nas kredyty, mogą sprawdzić możliwość zawnioskowania o pomoc w spłacie zobowiązań. Aktualnie udostępniamy kilka rozwiązań.

Kredyt hipoteczny

Istnieje możliwość zawnioskowania o zawieszenie spłaty rat kapitałowych w naszym oddziale. Z tego rozwiązania można skorzystać wielokrotnie. Raty można zawiesić maksymalnie na 12 miesięcy w całym okresie kredytowania.

Kredyt gotówkowy

Możliwość zawnioskowania o zmianę harmonogramu spłaty dotyczy też kredytów gotówkowych, w tym:

  1. przełożenie części raty na 1, 2, 3 miesiące (odłożenie spłaty części kapitału raty na pozostały okres spłaty – karencja w kapitale),
  2. przełożenie całej raty na 1 miesiąc (odłożenie spłaty całej raty na pozostały okres spłaty – karencja w kapitale i odsetkach),
  3. wydłużenie okresu spłaty o maksymalnie 12 miesięcy.

Ważne! Powyższe rozwiązania - przełożenie raty (w części lub w całości) – możliwe są wraz z wydłużeniem okresu spłaty.

Wniosek można złożyć w oddziale. Sprawdź, czy możesz skorzystać z tych opcji w naszej aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej.

Opłata za aneks związany z zawieszeniem rat

Ze względu na wyjątkową sytuację osób dotkniętych skutkami powodzi opłaty będziemy zwracać na konto klienta lub nie będziemy ich pobierać.

Więcej informacji o pomocy w spłacie zobowiązań undefined

Bankomaty

Rozumiemy, że w aktualnej sytuacji, gdy potrzebna jest gotówka, ważny jest dostęp do najbliższego bankomatu. Dlatego naszym klientom zwrócimy lub umorzymy opłaty za wypłaty z obcych bankomatów za okres od 13 września do 31 października. Rozwiązanie dotyczy wypłat w bankomatach zlokalizowanych na terenach objętych powodzią lub zagrożeniem powodziowym.

Działania ZBP

Wspólnie ze Związkiem Banków Polskich pracujemy nad rozwiązaniem wsparcia kredytobiorców dotkniętych powodzią. Jak tylko zostanie ono wypracowane, przygotujemy i wdrożymy je dla naszych klientów.

Razem z Fundacją Santander uruchomiliśmy zbiórkę dla osób poszkodowanych przez powódź

My na ten cel przeznaczyliśmy 1 mln zł.

Przyłącz się do naszej zbiórki!

Wpłać dowolną kwotę na specjalne konto naszej Fundacji. Fundacja Santander przekaże pieniądze Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi na usuwanie skutków powodzi.

Jak możesz pomóc:

  • przelew na telefon BLIK – 511 889 399
  • wpłata na konto 11 1090 1056 0000 0001 4994 5939, z dopiskiem „darowizna”.

Zbiórka trwa do 15. października.

Razem możemy więcej!


Nota prawna:

Organizatorem zbiórki jest Fundacja Santander Bank Polska S.A. im. Ignacego Jana Paderewskiego z siedzibą w Warszawie, KRS 0000120807. Zbiórka trwa od 19.09.2024 r. do 15.10.2024 r. Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD.

  • Przelew na telefon BLIK, Przelew – to polecenie przelewu, polecenie przelewu wewnętrznego.
  • Konto – rachunek płatniczy,
  • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.