Nowy sposób potwierdzania tożsamości na naszej infolinii
Od 1 października wprowadzamy nowy sposób weryfikacji tożsamości w aplikacji Santander mobile przez Mobilną autoryzację.
Możesz też skontaktować się z naszym doradcą, po zalogowaniu do Santander mobile. Połączenie nastąpi po zalogowaniu, dzięki temu będziemy już wiedzieć, że Ty to Ty.
Ta opcja będzie dostępna w zakładce Pomoc i kontakt w sekcji Zadzwoń do nas.
Telefon z banku? Sprawdź, czy to nasz pracownik
Jeśli masz przeczucie, że osoba, z którą rozmawiasz to nie nasz pracownik, poproś ją o wysłanie swojej wizytówki w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu, powinny wyświetlić się dane naszego doradcy.
Nota prawna:
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
-
Aplikacja Santander mobile, aplikacja mobilna – to usługa bankowości elektronicznej.
-
Infolinia – to usługa bankowości telefonicznej
Opłata za połączenie z infolinią banku, jest zgodna z taryfą Twojego operatora.