Szukaj na stronie
Nowość

Nowy sposoby potwierdzania tożsamości na naszej infolinii

23 września 2024

Od 1 października wprowadzamy nowy sposób weryfikacji tożsamości w aplikacji Santander mobile przez Mobilną autoryzację.

Możesz też skontaktować się z naszym doradcą, po zalogowaniu do Santander mobile. Połączenie nastąpi po zalogowaniu, dzięki temu będziemy już wiedzieć, że Ty to Ty.

Ta opcja będzie dostępna w zakładce Pomoc i kontakt w sekcji Zadzwoń do nas.

Telefon z banku? Sprawdź, czy to nasz pracownik

Jeśli masz przeczucie, że  osoba, z którą rozmawiasz to nie nasz pracownik, poproś ją o wysłanie swojej wizytówki w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu, powinny wyświetlić się dane naszego doradcy.


Nota prawna:

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Aplikacja Santander mobile, aplikacja mobilna – to usługa bankowości elektronicznej.

  • Infolinia – to usługa bankowości telefonicznej

Opłata za połączenie z infolinią banku, jest zgodna z taryfą Twojego operatora.