Jesteśmy Bankiem Przyjaznym
Zdobyliśmy pierwsze miejsce w tegorocznym rankingu miesięcznika FORBES – „Bank Przyjazny Firmie” oraz trzecie miejsce w rankingu tygodnika Newsweek „Bank Przyjazny” – w kategorii bankowość tradycyjna.
I miejsce w rankingu Bank Przyjazny Firmie
Zwyciężyliśmy w rankingu „Bank Przyjazny Firmie” miesięcznika FORBES. W badaniu metodą „mystery shopper” oceniano nie tylko ofertę dla małych i średnich firm, ale także jakość i szybkość świadczonych usług. Audytorzy zbierali m.in. informację o otwarciu rachunku, oceniali kontakt z infolinią.
Laureat rankingu Przyjazny Bank
Zajęliśmy także III miejsce w rankingu Newsweeka „Bank Przyjazny” – w kategorii bankowość tradycyjna. Audytorzy oceniali m.in. otwarcie rachunku i jego aktywację w internecie oraz korzystanie z kanałów zdalnych, w tym aplikacji mobilnej. Oceniano także kontakt z doradcą i infolinią, w tym przez pocztę i chat. W badaniu z roku na rok coraz większe znaczenie ma jakość, przyjazność i efektywność usług zdalnych oraz nowych funkcjonalności.
Klient na pierwszym miejscu
Systematycznie wdrażamy zmiany ułatwiające klientom bankowanie oraz wpływające na poziom ich satysfakcji. Wykorzystujemy nowoczesne metody projektowania usług i doświadczeń zorientowanych na klienta– service design thinking – oraz opieramy się na opiniach klientów.
Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MSP, natomiast ranking tygodnika Newsweek – usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.