Szukaj na stronie
Nagroda MTA

Internauci wybrali! Santander mobile na 1. miejscu w Mobile Trends Awards 2024

28 marca 2025

Nasza aplikacja na podium w konkursie Mobile Trends Awards 2024! To dla nas ogromne wyróżnienie!

W tegorocznej edycji otrzymaliśmy 1. miejsce za rozwój aplikacji Santander mobile – przyznaną w głosowaniu Internautów. 

Ogromnie cieszymy się, że doceniacie naszą aplikację za intuicyjne funkcje, wpływ jaki ma na jakość codziennego życia oraz dynamiczny rozwój.
A to dlatego, że słuchamy Waszych sugestii i opinii! Każde wyróżnienie motywuje nas do dalszej pracy nad aplikacją.

Nowe funkcje w naszej aplikacji 
Stale ją doskonalimy i wprowadzamy kolejne nowości, abyście mogli korzystać z niej jeszcze wygodniej. Wśród najnowszych rozwiązań, które przygotowaliśmy, znajdują się m.in.:

  • ustawianie zleceń stałych dla klientów indywidualnych i MŚP. Od teraz możecie je zakładać, edytować oraz usuwać bezpośrednio w aplikacji – w zakładce Zaplanowane płatności;
  • BLIK jest dostępny przed logowaniem do aplikacji;
  • częściowy dostęp do aplikacji w trakcie przerw. Teraz rozszerzyliśmy go o przeglądanie historii transakcji. Dzięki temu zobaczycie stan konta i historię transakcji sprzed przerwy oraz listę zakupionych biletów lub parkingów.

Dowiedz się więcej o nowościach w aplikacji. Sprawdzam szczegóły o nowościach w aplikacji

Mobile Trends Awards – to prestiżowe wyróżnienia przyznawane firmom, które wykorzystują nowoczesne technologie mobilne, stawiając na innowacje i wygodę użytkowników. Nasz sukces w tegorocznej edycji pokazuje, że zmiany, które wprowadzamy – dla Was i dzięki Wam – naprawdę się sprawdzają!

Dziękujemy za zaufanie, opinie i wszystkie oddane głosy!

 


Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD.

  • Przelew to polecenie przelewu wewnętrznego. Przelew na telefon BLIK to polecenie przelewu.
  • Aplikacja Santander mobile, aplikacja mobilna to usługa bankowości elektronicznej.
  • BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowym, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.
  • Zlecenie stałe – to usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Ustawy Kodeks Cywilny.

Stan na 28.03.2025 r.