Szukaj na stronie
Nowość

Nowości w Santander mobile

12 marca 2025

Stale pracujemy nad tym, aby nasza aplikacja mobilna jeszcze lepiej odpowiadała na Twoje potrzeby. Z przyjemnością przedstawiamy kolejne nowości, dzięki którym korzystanie z naszych usług stanie się jeszcze prostsze i wygodniejsze.

Limity przelewów

Wśród najnowszych rozwiązań, które przygotowaliśmy, znajduje się możliwość samodzielnego ustawiania limitów przelewów. Od teraz  klienci indywidualni mogą w dowolnym momencie dostosować limity do swoich potrzeb. Cały proces odbywa się intuicyjnie – wystarczy kliknąć w limity przelewów, aby zobaczyć maksymalną dozwoloną kwotę płatności i wpisać taką, która będzie dostosowana do Twojej aktualnej potrzeby. To świetne ułatwienie dla tych, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad wysokością swoich przelewów.

Zlecenia stałe i zaufani odbiorcy

Wierzymy, że oszczędność czasu to klucz do wygodnego korzystania z banku, dlatego udostępniliśmy także zlecenia stałe dla klientów indywidualnych i MŚP. Możesz je teraz zakładać, edytować oraz usuwać bezpośrednio w aplikacji – w zakładce „Zaplanowane płatności”. To działa zarówno dla przelewów na rachunki obce, jak i na własne. Wybierz opcję „Zlecenia Stałe”, wpisz szczegóły płatności – i gotowe. Koniec z każdorazowym wprowadzaniem tych samych danych!

Nowością jest też opcja oznaczania zaufanych odbiorców. Dzięki niej, przy przelewach do wybranych odbiorców krajowych możesz pominąć autoryzację, co pozwoli jeszcze szybciej i wygodniej przelewać pieniądze.

BLIK przed logowaniem

Aby jeszcze bardziej ułatwić życie, BLIK jest teraz dostępny przed logowaniem do aplikacji – automatycznie, bez konieczności włączania go w ustawieniach.

Ulepszony interfejs i częściowy dostęp do apki w trakcie przerwy sewisowej

Stale dbamy o to, by korzystanie z aplikacji było intuicyjne i dopasowane do oczekiwań klientów. Dlatego dotychczasowy Smart został zastąpiony klasyczną wersją aplikacji, która oferuje pełnię funkcjonalności. Zyskujesz dzięki temu m.in. dostęp do Santander w podróży, Asystenta finansów, Subskrypcji czy opcji Wsparcia rodziców.
Ma być wygodnie i dlatego w ubiegłym roku wprowadziliśmy częściowy dostęp do aplikacji w trakcie przerw. Teraz rozszerzyliśmy ją o przeglądanie historii transakcji. Dzięki temu zobaczysz stan konta i historię transakcji sprzed przerwy oraz listę zakupionych biletów lub parkingów.

Pobierz aplikację

W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep dla Twojego urządzenia (Google Play lub App Store) i pobierz aplikację.

Aplikacja Santander mobile jest dostępna tylko w sklepach Google PlayApp Store. Ze względów na bezpieczeństwo, nie instaluj jej z innych źródeł.

Ważne! Przy pobieraniu aplikacji ze sklepu Google PlayApp Store zwróć uwagę na dostawcę aplikacji – pamiętaj, jest nim wyłącznie Santander Bank Polska.

 


Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD.
 

  • Przelew to polecenie przelewu wewnętrznego. Przelew na telefon BLIK to polecenie przelewu.

  • Santander mobile, aplikacja to usługa bankowości elektronicznej.

BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowym, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.

 Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Ustawy Kodeks Cywilny.

Stan na 12.03.2025 r.