Biznes w Praktyce – szkolenia już za nami
Pod koniec listopada br. zakończył się cykl szkoleń w ramach Stypendium Rozwojowego Santander | Biznes w Praktyce, w którym wzięli udział studenci i absolwenci polskich uczelni. W webinarach ze znanymi w sieci specjalistami e-marketingu wzięło udział ponad 1300 osób z ponad 120 uczelni.
Czego dowiedzieliśmy się na webinarach
Cenieni eksperci ze świata Social Mediów podzielili się swoją wiedzą z zakresu marketingu w sieci, copywritingu, Instagrama, budowania marki osobistej na LinkedIn, Facebook Ads, tworzenia filmów reklamowych i produktów online.
Naszymi prelegentami byli:
- Paweł Tkaczyk - jeden z najbardziej uznawanych na rynku specjalistów, strateg budowania marki, autor książek
- Anna Oszajca - niezwykła osobowość medialna, youtuberka, trenerka i założycielka Akademii Medialnej
- Anna Ledwoń-Blacha - co-founderka agencji More Bananas; organizatorka CRASH Mondays; autorka, trenerka
- Dagmara Kokoszka - Lassota - uznawana specjalistka w zakresie digital strategy, psycholog marketingu i sprzedaży,
- Angelika Chimkowska – znany w świecie biznesu strateg social sellingu i silnych marek, autorka książek i kursów
- Klientocentryczni – zespół ekspertów w zakresie projektowania produktów i usług, autorzy książek i kursów nt. design thinking&UX
Jakie wrażenia zostały po szkoleniu
„Szkolenie było fenomenalne. Dowiedziałam się tylu nowych rzeczy, że cały czas myślę, jak mogę rozwijać moją działalność. Mam w głowie plany i nowe pomysły - to szkolenie było dla mnie taką dawką inspiracji i motywacji, ze moja głowa teraz pracuje non stop. Za to wszystko chciałabym tylko powiedzieć – DZIĘKUJĘ” – mówi Kinga García, uczestniczka szkolenia.
Tegoroczna edycja szkoleń z serii Biznes w Praktyce to pierwsza, która odbyła się na skalę ogólnopolską, jednak ze względu na olbrzymie zainteresowanie, które wzbudziła, na pewno nie ostatnia. Przedstawiciele Biura Karier Politechniki Łódzkiej - organizatora wydarzenia, mają już pomysły na nowe webinary. O pomysły na kolejną edycję zostali też poproszeni uczestnicy spotkań, którzy wypowiedzieli się w ankiecie.
„Kompetencje związane z budowaniem marki w social mediach są w dzisiejszych czasach szalenie istotne dla każdego, kto chce budować od podstaw własny biznes. Skupiając się na wsparciu w rozwoju dążymy do wybierania takich tematów szkoleń, które będą miały realny wpływ na dalsze kroki naszych stypendystów. Cieszymy się z dużego zainteresowania, które wzbudziły webinary i zapraszamy na kolejne szkolenia” – mówi Wojciech Leśniewski, dyrektor Santander Universidades w Polsce.
Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w wydarzeniu. Wszystkich zainteresowanych ciągłym rozwojem zachęcamy do rejestracji na www.santander-grants.com, gdzie każdy może znaleźć program rozwojowy dla siebie i aplikować.
Grupa Santander wspiera szkolnictwo wyższe
Grupa Santander, jako lider w zakresie odpowiedzialnej bankowości wspiera postęp i eliminację wykluczenia społecznego. Dzięki Santander Universities, od 25 lat jest pionierem w dziedzinie rozwoju szkolnictwa wyższego, wyróżniając się wśród światowych instytucji finansowych. Od momentu uruchomienia programu Santander przekazał ponad 2 miliardy euro i przyznał ponad 630.000 stypendiów i grantów.