Szukaj na stronie
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Regulamin promocji "Kredytówka na zimę 2025"

Na skróty

W tej sekcji prezentujemy ogólne informacje o promocji.

W tej sekcji prezentujemy ogólne informacje o promocji. Możesz w niej zyskać kod elektroniczny o wartości 300 zł. Ty wybierasz podczas rejestracji w promocji, jakie kody otrzymasz. Do wyboru masz kody do Biedronki albo Allegro.

Do promocji możesz zarejestrować się od 20 stycznia 2025 r. do uzyskania maksymalnej liczby rejestracji w promocji (5000), ale nie dłużej niż do 31 marca 2025 r. i nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową.

Aby otrzymać nagrodę w tej promocji, należy spełnić wszystkie warunki, które opisaliśmy w sekcji Pełna treść regulaminu.

Pełna treść regulaminu

O regulaminie

  1. W regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
  2. Gdy używamy zwrotów:
    1. „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z promocji,
    2. „my” – to Santander Bank Polska S.A.
  3. Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i umieściliśmy je w Słowniku.
  4. Jeśli masz pytania zadzwoń do nas pod 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora).

Organizator

  1. W regulaminie określiliśmy zasady promocji „Kredytówka na zimę 2025” („promocja”).
  2. Jesteśmy organizatorem tej promocji.
  3. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
  4. Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.

Uczestnicy

  1. Możesz wziąć udział w promocji, jeśli spełnisz łącznie te warunki:
    1. jesteś osobą fizyczną,
    2. masz ukończone 18 lat i masz pełną zdolność do czynności prawnych,
    3. nie obsługujemy i nie obsługiwaliśmy dla Ciebie żadnej głównej karty kredytowej od 1 stycznia 2024 r. do dnia zawarcia umowy o kartę kredytową w promocji,
    4. od 20 stycznia 2025 r. do uzyskania maksymalnej liczby rejestracji w promocji (5000), ale nie dłużej niż do 31 marca 2025 r. i nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową zarejestrujesz się w promocji, czyli poprawnie wypełnisz i wyślesz formularz ze strony promocji www.santander.pl/promo-zima25 Uruchomi się w nowym oknie oraz zapoznasz się z regulaminem i zaakceptujesz go,
    5. w okresie od 20 stycznia 2025 r. do 31 marca 2025 roku:
      • złożysz wniosek o główną kartę kredytową Visa Bonus, Visa Silver Akcja Pajacyk albo World Mastercard, otrzymasz od nas pozytywną ocenę swojej zdolności kredytowej i zawrzesz z nami umowę o tę kartę wyłącznie na Twoim urządzeniu w Santander internet lub w aplikacji Santander mobile,
      • masz wyrażoną zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych drogą elektroniczną,
      • nie masz i nie złożysz sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych,
      • masz podany w banku lub do 31 marca 2025 r. uzupełnisz aktualny numer telefonu komórkowego do kontaktu.
  2. W promocji może zarejestrować się maksymalnie 5000 uczestników, którzy jako pierwsi poprawnie wypełnią i wyślą formularz rejestracyjny oraz zapoznają się z regulaminem i zaakceptują go.
  3. O tym, kiedy zakończy się czas, w którym możesz zarejestrować się do tej promocji, napiszemy na stronie promocji www.santander.pl/promo-zima25 Uruchomi się w nowym oknie Uruchomi się w nowym oknie.
  4. Z oferty karty kredytowej możesz skorzystać, jeśli spełniasz wymagane przez nas warunki oceny zdolności kredytowej.
  5. Wniosek w Twojej bankowości internetowej lub mobilnej możesz złożyć, jeśli udostępniliśmy Ci go po wstępnej ocenie ryzyka kredytowego.
  6. Nie możesz wziąć udziału w promocji, jeśli zatrudniamy Cię na podstawie umowy o pracę lub współpracujesz z nami na podstawie umowy cywilnoprawnej (np. umowy o dzieło, umowy zlecenia).

Czas promocji

  1. Okres rejestracji - od 20 stycznia 2025 r. do uzyskania maksymalnej liczby rejestracji w promocji (5000), ale nie dłużej niż do 31 marca 2025 r. i nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową.
  2. Okres na spełnienie warunków uczestnictwa – od 20 stycznia do 31 marca 2025 roku.

Nagrody

  1. Nagrodą w promocji jest maksymalnie 1 kod o wartości 300 zł.
  2. Podczas rejestracji w promocji wybierasz jaki kod otrzymasz. Do wyboru masz kod do Biedronki albo Allegro.
  3. Nagrodę wyślemy Ci nie później niż do końca miesiąca kalendarzowego następującego po ostatnim miesiącu, w którym możesz spełnić warunki płatności opisane w sekcji Warunki otrzymania nagrody.
  4. Nagrodę wyślemy SMS-em lub w poczcie w bankowości mobilnej lub internetowej.
  5. Nagroda, dotyczy tylko pierwszej głównej karty kredytowej, o którą umowa została zawarta w tej promocji.
  6. Nie możesz zamienić nagrody na inną lub otrzymać jej równowartości w gotówce.

Czy zapłacisz podatek od nagrody

Nie zapłacisz podatku od nagród. Nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych jako nagrody w sprzedaży premiowej. Podstawa prawna: art. 21 ust.1 pkt 68 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Warunki otrzymania nagrody

  1. Nagrodę – 1 kod o wartości 300 zł otrzymasz, jeśli spełnisz łącznie poniższe warunki:
    1. spełnisz warunki regulaminu opisane w sekcji Uczestnicy,
    2. wykonasz w okresie 5 kolejnych miesięcy licząc od następnego miesiąca po miesiącu zawarcia umowy o kartę kredytową płatności główną kartą kredytową, wydaną w tej promocji, na łączną kwotę minimum 2500 zł,
    3. utrzymasz zgodę oraz brak sprzeciwu na marketing (opisane w sekcji Uczestnicy pkt 1e), co najmniej do dnia otrzymania tej nagrody,
    4. będziesz posiadaczem głównej karty kredytowej, którą otrzymasz w ramach tej promocji, co najmniej do dnia otrzymania nagrody.

    Przykład 1
    Zawierasz umowę o główną kartę kredytową 25 stycznia 2025 r. i spełniasz warunki uczestnictwa.

    Płacisz kartą:

    w lutym 2025 r. na łączną kwotę minimum 1000 zł
    w marcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 1000 zł
    w kwietniu 2025 r. na łączną kwotę minimum 100 zł
    w maju 2025 r. na łączną kwotę minimum 200 zł
    w czerwcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 800 zł

    Łączna wartość płatności to minimum 3100 zł.
    Otrzymasz nagrodę do końca lipca 2025 roku.

    Przykład 2: 
    Zawierasz umowę o główną kartę kredytową 15 lutego 2025 r. i spełniasz warunki uczestnictwa.

    Płacisz kartą: 

    w marcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł.
    w kwietniu 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł
    w maju 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł
    w czerwcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł
    w lipcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł.

    Łączna wartość płatności to minimum 2500 zł.
    Otrzymasz nagrodę do końca sierpnia 2025 roku.

    Przykład 3: 
    Zawierasz umowę o główną kartę kredytową 3 marca 2025 r. i spełniasz warunki uczestnictwa.

    Płacisz kartą: 

    w kwietniu 2025 r. na łączną kwotę minimum 300 zł
    w maju 2025 r. na łączną kwotę minimum 400 zł
    w czerwcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 1300 zł
    w lipcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 0 zł
    w sierpniu 2025 r. na łączną kwotę minimum 2000 zł

    Łączna wartość płatności to minimum 4000 zł.
    Otrzymasz nagrodę do końca września 2025 roku.

  2. W promocji nie będziemy brali pod uwagę poniższych płatności:
    1. dla których punkt handlowo-usługowy lub punkt handlowo-usługowy w internecie zrealizował zwrot,
    2. transakcji Quasi Cash,
    3. płatności u podmiotów, które świadczą usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie np.: banki, Revolut, DiPocket, Poczta Polska, BillTech, XTB.

Reklamacje

  1. Reklamację możesz złożyć:
    1. elektronicznie – napisz do nas w bankowości internetowej i mobilnej, jeśli korzystasz z tych usług,
    2. telefonicznie – zadzwoń pod numer 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora),
    3. osobiście – przyjdź do naszej dowolnej placówki,
    4. pisemnie – napisz do nas:
      • na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator w punkcie 3) lub do naszej placówki,
      • na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych. Podstawa prawna: ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
  2. Adresy oraz numery telefonów znajdziesz na naszej stronie i w naszych placówkach.

W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację

  1. Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
    1. wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej,
    2. listem.
  2. Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 15 dni roboczych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
  3. W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 35 dni roboczych. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
  4. Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.

Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji

  1. Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
    1. ponownie napisać do nas,
    2. zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
      • Arbitra Bankowego – możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
      • Rzecznika Finansowego,
    3. wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszej placówki (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
  2. Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy Uruchomi się w nowym oknie.
  3. Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl Uruchomi się w nowym oknie.
  4. Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl Uruchomi się w nowym oknie.

Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę

  1. Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
  2. Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.

Ochrona danych osobowych

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych

  1. Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, których użyjemy, aby zrealizować tę ofertę zgodnie z regulaminem.
  2. Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować ofertę.

Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych

  1. Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy na naszej stronie www.santander.pl/rodo.
  2. Z naszej polityki przetwarzania danych osobowych dowiesz się, po co zbieramy Twoje dane i co z nimi robimy, jakie prawa związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych Ci przysługują i jak z nich skorzystać.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin udostępniamy w naszych placówkach i na naszej stronie www.santander.pl.
  2. Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg.
  3. Zasady działania kodów elektronicznych Biedronki opisane są na stronie www.statickartypodarunkowe.biedronka.pl/regulamin-e-kodoow.pdf Uruchomi się w nowym oknie.
  4. Zasady działania kodów elektronicznych Allegro opisane są na stronie www.allegro.pl/regulaminy/regulamin-kart-podarunkowych-allegro-4GDAboO2OFR Uruchomi się w nowym oknie.
  5. Nie odpowiadamy za działanie kodów elektronicznych Allegro i Biedronki po ich dostarczeniu do osób nagrodzonych.
  6. Pytania dotyczące działania kodów elektronicznych wydanych w ramach promocji możesz zgłaszać na adres: kontakt@cok.pluxee.pl.
  7. Słownik pojęć i definicji, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym udostępniamy na naszej stronie www.santander.pl/pad i w naszych placówkach.
  8. Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z Regulaminem kart kredytowych dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A.

Słownik

pojęcia

jak te pojęcia są nazwane w naszym banku i jak je rozumiemy

główna karta kredytowa/karta kredytowa

Karta płatnicza z limitem kredytowym, którą wydamy posiadaczowi karty kredytowej zgodnie z Regulaminem kart kredytowych dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A.

obsługa karty kredytowej

usługa umożliwiająca płatnikowi korzystanie z karty płatniczej tj. karty uprawniającej do wypłaty gotówki lub umożliwiającej złożenie zlecenia płatniczego za pośrednictwem akceptanta lub agenta rozliczeniowego, akceptowanej przez akceptanta w celu otrzymania przez niego należnych mu środków, jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty pomniejsza ustalony limit kredytowy

placówka

oddział banku lub placówka partnerska

płatności

transakcje bezgotówkowe wykonane główną kartą kredytową wydaną w promocji z wyłączeniem płatności, o których mowa  
w pkt 2 w sekcji Warunki otrzymania nagrody

Santander internet/ bankowość internetowa/ aplikacja Santander mobile/ bankowość mobilna

usługa bankowości elektronicznej, w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku

transakcje Quasi Cash

transakcje bezgotówkowe, podczas których dochodzi do wymiany środków na gotówkę/ jednostki pieniężne w punktach oznaczonych, jako kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory

wniosek

wniosek o główną kartę kredytową złożony wyłącznie na Twoim urządzeniu (tablet, komputer, telefon) w Santander Internet lub w aplikacji Santander mobile

zwrot

uznanie rachunku karty kwotą zwróconą za pośrednictwem agenta rozliczeniowego, np. wskutek zwrotu towaru, za który wcześniej zapłacono przy użyciu karty kredytowej



Masz pytania?
Zadzwoń pod 1 9999, z zagranicy +48 61 81 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
Napisz do nas: kontakt@santander.pl