Regulamin promocji "Kredytówka na zimę 2025"
Na skróty
W tej sekcji prezentujemy ogólne informacje o promocji.
W tej sekcji prezentujemy ogólne informacje o promocji. Możesz w niej zyskać kod elektroniczny o wartości 300 zł. Ty wybierasz podczas rejestracji w promocji, jakie kody otrzymasz. Do wyboru masz kody do Biedronki albo Allegro.
Do promocji możesz zarejestrować się od 20 stycznia 2025 r. do uzyskania maksymalnej liczby rejestracji w promocji (5000), ale nie dłużej niż do 31 marca 2025 r. i nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową.
Aby otrzymać nagrodę w tej promocji, należy spełnić wszystkie warunki, które opisaliśmy w sekcji Pełna treść regulaminu.
Pełna treść regulaminu
O regulaminie
- W regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
- Gdy używamy zwrotów:
- „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z promocji,
- „my” – to Santander Bank Polska S.A.
- Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i umieściliśmy je w Słowniku.
- Jeśli masz pytania zadzwoń do nas pod 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora).
Organizator
- W regulaminie określiliśmy zasady promocji „Kredytówka na zimę 2025” („promocja”).
- Jesteśmy organizatorem tej promocji.
- Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
- Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.
Uczestnicy
- Możesz wziąć udział w promocji, jeśli spełnisz łącznie te warunki:
- jesteś osobą fizyczną,
- masz ukończone 18 lat i masz pełną zdolność do czynności prawnych,
- nie obsługujemy i nie obsługiwaliśmy dla Ciebie żadnej głównej karty kredytowej od 1 stycznia 2024 r. do dnia zawarcia umowy o kartę kredytową w promocji,
- od 20 stycznia 2025 r. do uzyskania maksymalnej liczby rejestracji w promocji (5000), ale nie dłużej niż do 31 marca 2025 r. i nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową zarejestrujesz się w promocji, czyli poprawnie wypełnisz i wyślesz formularz ze strony promocji www.santander.pl/promo-zima25 Uruchomi się w nowym oknie oraz zapoznasz się z regulaminem i zaakceptujesz go,
- w okresie od 20 stycznia 2025 r. do 31 marca 2025 roku:
- złożysz wniosek o główną kartę kredytową Visa Bonus, Visa Silver Akcja Pajacyk albo World Mastercard, otrzymasz od nas pozytywną ocenę swojej zdolności kredytowej i zawrzesz z nami umowę o tę kartę wyłącznie na Twoim urządzeniu w Santander internet lub w aplikacji Santander mobile,
- masz wyrażoną zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych drogą elektroniczną,
- nie masz i nie złożysz sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych,
- masz podany w banku lub do 31 marca 2025 r. uzupełnisz aktualny numer telefonu komórkowego do kontaktu.
- W promocji może zarejestrować się maksymalnie 5000 uczestników, którzy jako pierwsi poprawnie wypełnią i wyślą formularz rejestracyjny oraz zapoznają się z regulaminem i zaakceptują go.
- O tym, kiedy zakończy się czas, w którym możesz zarejestrować się do tej promocji, napiszemy na stronie promocji www.santander.pl/promo-zima25 Uruchomi się w nowym oknie Uruchomi się w nowym oknie.
- Z oferty karty kredytowej możesz skorzystać, jeśli spełniasz wymagane przez nas warunki oceny zdolności kredytowej.
- Wniosek w Twojej bankowości internetowej lub mobilnej możesz złożyć, jeśli udostępniliśmy Ci go po wstępnej ocenie ryzyka kredytowego.
- Nie możesz wziąć udziału w promocji, jeśli zatrudniamy Cię na podstawie umowy o pracę lub współpracujesz z nami na podstawie umowy cywilnoprawnej (np. umowy o dzieło, umowy zlecenia).
Czas promocji
- Okres rejestracji - od 20 stycznia 2025 r. do uzyskania maksymalnej liczby rejestracji w promocji (5000), ale nie dłużej niż do 31 marca 2025 r. i nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową.
- Okres na spełnienie warunków uczestnictwa – od 20 stycznia do 31 marca 2025 roku.
Nagrody
- Nagrodą w promocji jest maksymalnie 1 kod o wartości 300 zł.
- Podczas rejestracji w promocji wybierasz jaki kod otrzymasz. Do wyboru masz kod do Biedronki albo Allegro.
- Nagrodę wyślemy Ci nie później niż do końca miesiąca kalendarzowego następującego po ostatnim miesiącu, w którym możesz spełnić warunki płatności opisane w sekcji Warunki otrzymania nagrody.
- Nagrodę wyślemy SMS-em lub w poczcie w bankowości mobilnej lub internetowej.
- Nagroda, dotyczy tylko pierwszej głównej karty kredytowej, o którą umowa została zawarta w tej promocji.
- Nie możesz zamienić nagrody na inną lub otrzymać jej równowartości w gotówce.
Czy zapłacisz podatek od nagrody
Nie zapłacisz podatku od nagród. Nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych jako nagrody w sprzedaży premiowej. Podstawa prawna: art. 21 ust.1 pkt 68 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Warunki otrzymania nagrody
- Nagrodę – 1 kod o wartości 300 zł otrzymasz, jeśli spełnisz łącznie poniższe warunki:
- spełnisz warunki regulaminu opisane w sekcji Uczestnicy,
- wykonasz w okresie 5 kolejnych miesięcy licząc od następnego miesiąca po miesiącu zawarcia umowy o kartę kredytową płatności główną kartą kredytową, wydaną w tej promocji, na łączną kwotę minimum 2500 zł,
- utrzymasz zgodę oraz brak sprzeciwu na marketing (opisane w sekcji Uczestnicy pkt 1e), co najmniej do dnia otrzymania tej nagrody,
- będziesz posiadaczem głównej karty kredytowej, którą otrzymasz w ramach tej promocji, co najmniej do dnia otrzymania nagrody.
Przykład 1:
Zawierasz umowę o główną kartę kredytową 25 stycznia 2025 r. i spełniasz warunki uczestnictwa.Płacisz kartą:
w lutym 2025 r. na łączną kwotę minimum 1000 zł
w marcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 1000 zł
w kwietniu 2025 r. na łączną kwotę minimum 100 zł
w maju 2025 r. na łączną kwotę minimum 200 zł
w czerwcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 800 złŁączna wartość płatności to minimum 3100 zł.
Otrzymasz nagrodę do końca lipca 2025 roku.Przykład 2:
Zawierasz umowę o główną kartę kredytową 15 lutego 2025 r. i spełniasz warunki uczestnictwa.Płacisz kartą:
w marcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł.
w kwietniu 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł
w maju 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł
w czerwcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł
w lipcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 500 zł.Łączna wartość płatności to minimum 2500 zł.
Otrzymasz nagrodę do końca sierpnia 2025 roku.Przykład 3:
Zawierasz umowę o główną kartę kredytową 3 marca 2025 r. i spełniasz warunki uczestnictwa.Płacisz kartą:
w kwietniu 2025 r. na łączną kwotę minimum 300 zł
w maju 2025 r. na łączną kwotę minimum 400 zł
w czerwcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 1300 zł
w lipcu 2025 r. na łączną kwotę minimum 0 zł
w sierpniu 2025 r. na łączną kwotę minimum 2000 złŁączna wartość płatności to minimum 4000 zł.
Otrzymasz nagrodę do końca września 2025 roku. - W promocji nie będziemy brali pod uwagę poniższych płatności:
- dla których punkt handlowo-usługowy lub punkt handlowo-usługowy w internecie zrealizował zwrot,
- transakcji Quasi Cash,
- płatności u podmiotów, które świadczą usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie np.: banki, Revolut, DiPocket, Poczta Polska, BillTech, XTB.
Reklamacje
- Reklamację możesz złożyć:
- elektronicznie – napisz do nas w bankowości internetowej i mobilnej, jeśli korzystasz z tych usług,
- telefonicznie – zadzwoń pod numer 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora),
- osobiście – przyjdź do naszej dowolnej placówki,
- pisemnie – napisz do nas:
- na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator w punkcie 3) lub do naszej placówki,
- na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych. Podstawa prawna: ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
- Adresy oraz numery telefonów znajdziesz na naszej stronie i w naszych placówkach.
W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację
- Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
- wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej,
- listem.
- Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 15 dni roboczych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 35 dni roboczych. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
- Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.
Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji
- Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
- ponownie napisać do nas,
- zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
- Arbitra Bankowego – możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
- Rzecznika Finansowego,
- wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszej placówki (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
- Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy Uruchomi się w nowym oknie.
- Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl Uruchomi się w nowym oknie.
- Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl Uruchomi się w nowym oknie.
Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę
- Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
- Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.
Ochrona danych osobowych
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych
- Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, których użyjemy, aby zrealizować tę ofertę zgodnie z regulaminem.
- Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować ofertę.
Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych
- Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy na naszej stronie www.santander.pl/rodo.
- Z naszej polityki przetwarzania danych osobowych dowiesz się, po co zbieramy Twoje dane i co z nimi robimy, jakie prawa związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych Ci przysługują i jak z nich skorzystać.
Postanowienia końcowe
- Regulamin udostępniamy w naszych placówkach i na naszej stronie www.santander.pl.
- Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg.
- Zasady działania kodów elektronicznych Biedronki opisane są na stronie www.statickartypodarunkowe.biedronka.pl/regulamin-e-kodoow.pdf Uruchomi się w nowym oknie.
- Zasady działania kodów elektronicznych Allegro opisane są na stronie www.allegro.pl/regulaminy/regulamin-kart-podarunkowych-allegro-4GDAboO2OFR Uruchomi się w nowym oknie.
- Nie odpowiadamy za działanie kodów elektronicznych Allegro i Biedronki po ich dostarczeniu do osób nagrodzonych.
- Pytania dotyczące działania kodów elektronicznych wydanych w ramach promocji możesz zgłaszać na adres: kontakt@cok.pluxee.pl.
- Słownik pojęć i definicji, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym udostępniamy na naszej stronie www.santander.pl/pad i w naszych placówkach.
- Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z Regulaminem kart kredytowych dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A.
Słownik
pojęcia |
jak te pojęcia są nazwane w naszym banku i jak je rozumiemy |
główna karta kredytowa/karta kredytowa |
Karta płatnicza z limitem kredytowym, którą wydamy posiadaczowi karty kredytowej zgodnie z Regulaminem kart kredytowych dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A. |
obsługa karty kredytowej |
usługa umożliwiająca płatnikowi korzystanie z karty płatniczej tj. karty uprawniającej do wypłaty gotówki lub umożliwiającej złożenie zlecenia płatniczego za pośrednictwem akceptanta lub agenta rozliczeniowego, akceptowanej przez akceptanta w celu otrzymania przez niego należnych mu środków, jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty pomniejsza ustalony limit kredytowy |
placówka |
oddział banku lub placówka partnerska |
płatności |
transakcje bezgotówkowe wykonane główną kartą kredytową wydaną w promocji z wyłączeniem płatności, o których mowa w pkt 2 w sekcji Warunki otrzymania nagrody |
Santander internet/ bankowość internetowa/ aplikacja Santander mobile/ bankowość mobilna |
usługa bankowości elektronicznej, w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku |
transakcje Quasi Cash |
transakcje bezgotówkowe, podczas których dochodzi do wymiany środków na gotówkę/ jednostki pieniężne w punktach oznaczonych, jako kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory |
wniosek |
wniosek o główną kartę kredytową złożony wyłącznie na Twoim urządzeniu (tablet, komputer, telefon) w Santander Internet lub w aplikacji Santander mobile |
zwrot |
uznanie rachunku karty kwotą zwróconą za pośrednictwem agenta rozliczeniowego, np. wskutek zwrotu towaru, za który wcześniej zapłacono przy użyciu karty kredytowej |
Masz pytania?
Zadzwoń pod 1 9999, z zagranicy +48 61 81 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
Napisz do nas: kontakt@santander.pl