200 zł z kontem dla dziecka 7-17 lat na wiosnę
Konta bankowe
Konta firmowe
Nowość! Polecaj konto nastolatkom 13-17 lat i razem zyskujcie nagrody
Sprawdzam warunki promocji polecam konto nastolatkombez zbędnych
formalności
(RRSO 18,97%)
Kredyty
Kredyty i pożyczki hipoteczne
Sprawdź jak zyskać
do 540 zł z kredytówką
Visa Bonus
RRSO 22,56%
Karty
Programy lojalnościowe
Promocje
Zyskaj 6% w skali roku
na nowe środki
do 100 tys. zł. w promocji
Oszczędności i inwestycje
Fundusze inwestycyjne
Produkty emerytalne
Przekierujemy Cię na stronę Santander Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Przekierujemy Cię na stronę Santander Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Santander Biuro Maklerskie
Inne
Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych
Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym
Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczneAplikacja i serwis
Bankowość internetowa
Pomaga w codziennych sprawach
Masz problem z logowaniem?
Zaloguj się i porozmawiaj z doradcą
Masz problem z logowaniem?
Masz kilka możliwości:
1. Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
2. Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
Twój nr NIK lub własny login znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój nr NIK lub własny login.
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
Masz cztery możliwości:
Jeśli jesteś naszym klientem, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji Santander mobile.
Jeśli nie jesteś naszym klientem, możesz połączyć się z doradcą bezpośrednio z naszej strony internetowej.
Pomożemy Ci:
Odpowiemy na pytania o:
Jeśli chcesz rozmawiać z nami o Twoich produktach, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie połącz się z doradcą.
Możesz czuć się bezpiecznie. Wszystkie połączenia szyfrujemy protokołem SSL. Wszelkie rozmowy są przez nas rejestrowane. Dane osobowe każdego z naszych klientów weryfikujemy w oparciu o politykę bezpieczeństwa Santander Bank Polska.
Wideorozmowa z doradcą
Urządzenie z kamerą wbudowaną lub podłączoną zewnętrznie.
Połączenie głosowe z doradcą
Urządzenie z mikrofonem i głośnikami lub z zestawem zewnętrznym (mikrofon + słuchawki/głośniki).
Wskazówki:
System operacyjny:
Przeglądarki:
Do wideorozmowy z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 1,5 Mbps.
Do połączenia głosowego z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 256 kbps.