Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >
Bank Porad – blog
Konta bankowe
Sprawdź warunki
oferty ważnej
do 31.01.2025 r.
(RRSO 13,79%)
Kredyty
spełnij warunki promocji
i zyskaj do 500 zł
RRSO 22,98%
Karty
Karty do kont osobistych i walutowych
Programy lojalnościowe
Wybierz Santander Prestiż Spokojna Inwestycja
Oszczędności i inwestycje
Fundusze inwestycyjne
Santander Biuro Maklerskie
Inne
do 200 zł w e-bonie na zakupy w sklepie Biedronka lub Allegro.
Pula nagród ograniczona
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych
Aplikacja i serwis
Bankowość internetowa
Pomaga w codziennych sprawach
Masz problem z logowaniem?
Zaloguj się i porozmawiaj z doradcą
Masz problem z logowaniem?
Masz kilka możliwości:
1. Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
2. Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
Twój nr NIK lub własny login znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój nr NIK lub własny login.
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
Masz cztery możliwości:
Jeśli jesteś naszym klientem, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji Santander mobile.
Jeśli nie jesteś naszym klientem, możesz połączyć się z doradcą bezpośrednio z naszej strony internetowej.
Pomożemy Ci:
Odpowiemy na pytania o:
Jeśli chcesz rozmawiać z nami o Twoich produktach, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie połącz się z doradcą.
Możesz czuć się bezpiecznie. Wszystkie połączenia szyfrujemy protokołem SSL. Wszelkie rozmowy są przez nas rejestrowane. Dane osobowe każdego z naszych klientów weryfikujemy w oparciu o politykę bezpieczeństwa Santander Bank Polska.
Wideorozmowa z doradcą
Urządzenie z kamerą wbudowaną lub podłączoną zewnętrznie.
Połączenie głosowe z doradcą
Urządzenie z mikrofonem i głośnikami lub z zestawem zewnętrznym (mikrofon + słuchawki/głośniki).
Wskazówki:
System operacyjny:
Przeglądarki:
Do wideorozmowy z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 1,5 Mbps.
Do połączenia głosowego z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 256 kbps.