Regulamin promocji Poznaj naszą kartę kredytową
Na skróty
Pamiętaj o tych datach |
O regulaminie
- W regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
- Gdy używamy zwrotów
a. „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z promocji,
b. „my” – to Santander Bank Polska S.A. - Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i umieściliśmy je w Słowniku.
- Jeśli masz pytania zadzwoń do nas pod 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora).
Organizator
- W regulaminie określiliśmy zasady promocji Poznaj naszą kartę kredytową („promocja”).
- Jesteśmy organizatorem tej promocji.
- Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
- Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.
Uczestnicy
- Możesz wziąć udział w promocji, jeśli spełnisz łącznie te warunki:
a. jesteś osobą fizyczną,
b. masz ukończone 18 lat i masz pełną zdolność do czynności prawnych,
c. nie obsługiwaliśmy dla Ciebie żadnej głównej karty kredytowej od 1 października 2023 r. do dnia rejestracji w promocji i zawarcia umowy o wnioskowaną kartę kredytową,
d. w okresie przystąpienia do promocji:
- zarejestrujesz się w promocji, czyli poprawnie wypełnisz i wyślesz formularz ze strony promocji https://www.santander.pl/poznaj-nasza-kk Uruchomi się w nowym oknie oraz zapoznasz się z regulaminem promocji i zaakceptujesz go najpóźniej do 30 czerwca 2024,
- złożysz wniosek o główną kartę kredytową Visa Silver „Akcja Pajacyk” albo Visa Platinum, otrzymasz od nas pozytywną ocenę swojej zdolności kredytowej i zawrzesz z nami umowę o tę kartę,
- masz wyrażoną zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych drogą elektroniczną,
- masz wyrażoną zgodę na przesyłanie korespondencji w formie elektronicznej przez elektroniczny kanał kontaktu (EKK),
- nie masz i nie złożysz sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych.
Czas promocji
- Do promocji możesz zarejestrować się od 14 maja 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. (okres przystąpienia do promocji).
- Promocja trwa od 14 maja 2024 r. do 31 lipca 2025 r. (okres trwania promocji).
Nagrody
- Nagrodą w promocji jest brak opłaty miesięcznej za główną kartę kredytową przez pierwsze 12 miesięcy licząc od następnego miesiąca po miesiącu zawarcia umowy o tę kartę.
- Po tym czasie obowiązywać będzie standardowa opłata miesięczna za tę kartę zgodnie z TOiP.
Reklamacje
- Reklamację możesz złożyć:
a. elektronicznie – napisz do nas w bankowości internetowej i mobilnej, jeśli korzystasz z tych usług,
b. telefonicznie – zadzwoń pod numer 1 9999 lub do naszej placówki (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora),
c. osobiście – przyjdź do naszej dowolnej placówki,
d. pisemnie – napisz do nas:
- na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator w punkcie 3) lub do naszej placówki,
- na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych. Podstawa prawna: ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. - Adresy oraz numery telefonów znajdziesz na naszej stronie i w naszych placówkach.
W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację
- Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
a. wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej,
b. listem. - Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 15 dni roboczych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 35 dni roboczych. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
- Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.
Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji
- Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
a. ponownie napisać do nas,
b. zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
- Arbitra Bankowego – możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
- Rzecznika Finansowego,
c. wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszej placówki (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby. - Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy.
- Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie rf.gov.pl.
- Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości ms.gov.pl.
Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę
- Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
- Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.
Ochrona danych osobowych
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych
- Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
- Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłącznie po to, aby zrealizować przedmiot promocji zgodnie z regulaminem.
- Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować promocję.
Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych
- Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy dla Ciebie na naszej stronie www.santander.pl/przydatne-informacje/polityka-przetwarzania-danych-osobowych.
- W naszej polityce przetwarzania danych znajdziesz m.in:
a. podstawę prawną,
b. cel,
c. okres przetwarzania danych osobowych,
d. uprawnienia, które Ci przysługują, a także,
e. inne informacje, które dotyczą zasad przetwarzania danych osobowych. - Zapewniamy Ci bezpieczeństwo z pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. Będzie to ochrona przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem Twoich danych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
Postanowienia końcowe
- Regulamin udostępniamy w naszych placówkach i na naszej stronie https://www.santander.pl/.
- Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg.
- Słownik pojęć i definicji, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym udostępniamy na naszej www.santander.pl/pad i w naszych placówkach.
- Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z Regulaminem kart kredytowych dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A.
Słownik
Pojęcia | Jak te pojęcia są nazwane w naszym banku i jak je rozumiemy |
elektroniczny kanał kontaktu/ EKK | jest to serwis służący do przekazywania przez bank informacji kierowanych do klienta, wymiany korespondencji oraz posiadający dodatkowe funkcje, określone w Regulaminie Elektronicznego kanału kontaktu dostępnego na stronie www.santander.pl |
główna karta kredytowa/karta kredytowa | Karta płatnicza z limitem kredytowym Visa Silver „Akcja Pajacyk” albo Visa Platinum którą wydamy posiadaczowi karty kredytowej zgodnie z Regulaminem kart kredytowych dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A. |
obsługa karty kredytowej | usługa umożliwiająca płatnikowi korzystanie z karty płatniczej tj. karty uprawniającej do wypłaty gotówki lub umożliwiającej złożenie zlecenia płatniczego za pośrednictwem akceptanta lub agenta rozliczeniowego, akceptowanej przez akceptanta w celu otrzymania przez niego należnych mu środków, jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty pomniejsza ustalony limit kredytowy |
opłata miesięczna | stanowi obsługę karty kredytowej w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych, który dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku |
placówka | Oddział banku lub placówka partnerska. |
Santander internet | Jeden z kanałów dostępu do usług bankowości elektronicznej. |
usługa bankowości elektronicznej | Usługa, która umożliwia dostęp do rachunku płatniczego przez internet dzięki bankowości internetowej oraz bankowości mobilnej. Pozwala m.in. sprawdzić saldo rachunku, składać dyspozycje przelewów, wymieniać walutę w Kantorze Santander, składać zlecenia stałe, zmieniać limity dla transakcji dokonywanych przy użyciu karty, składać innego rodzaju dyspozycje do rachunku płatniczego i w ramach obsługi karty debetowej, czy kredytowej (np. zmiana hasła PIN, włączenie i wyłączenie opcji EMV). |
Masz pytania?
Zadzwoń pod 1 9999, z zagranicy +48 61 81 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
Napisz do nas: kontakt@santander.pl