Regulamin promocji "Do 300 zł z kartą kredytową"
Na skróty
W tej sekcji prezentujemy ogólne informacje o promocji.
Możesz w niej zyskać maksymalnie 6 kodów elektronicznych o wartości 50 zł każdy (łącznie o wartości 300 zł). Ty wybierasz podczas rejestracji w promocji, jakie kody otrzymasz. Do wyboru masz kody do Biedronki albo Allegro.
Do promocji możesz zarejestrować się od 3 września 2024 r. do uzyskania maksymalnej liczby rejestracji w promocji (3500), ale nie dłużej niż do 24 października 2024 roku i nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową.
Aby otrzymać nagrody w tej promocji, należy spełnić wszystkie warunki, które opisaliśmy w sekcji Pełna treść regulaminu.
Pełna treść regulaminu
O regulaminie
- W regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
- Gdy używamy zwrotów:
- „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z promocji,
- „my” – to Santander Bank Polska S.A.
- Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i umieściliśmy je w Słowniku.
- Jeśli masz pytania zadzwoń do nas pod 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora).
Organizator
- W regulaminie określiliśmy zasady promocji "Do 300 zł z kartą kredytową" („promocja”).
- Jesteśmy organizatorem tej promocji.
- Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
- Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.
Uczestnicy
- Możesz wziąć udział w promocji, jeśli spełnisz łącznie te warunki:
- jesteś osobą fizyczną,
- masz ukończone 18 lat i masz pełną zdolność do czynności prawnych,
- nie obsługujemy i nie obsługiwaliśmy dla Ciebie żadnej głównej karty kredytowej od 1 października 2023 r. do dnia zawarcia umowy o kartę kredytową w promocji,
- od 3 września 2024 r. do uzyskania maksymalnej liczby rejestracji w promocji (3500), ale nie dłużej niż do 24 października 2024 roku i nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową zarejestrujesz się w promocji, czyli poprawnie wypełnisz i wyślesz formularz ze strony promocji https://www.santander.pl/promo-kkdo300 oraz zapoznasz się z regulaminem i zaakceptujesz go,
- w okresie od 3 września do 24 października 2024 r.:
- złożysz wniosek o główną kartę kredytową, otrzymasz od nas pozytywną ocenę swojej zdolności kredytowej i zawrzesz z nami umowę o tę kartę wyłącznie na Twoim urządzeniu w Santander Internet lub w aplikacji Santander mobile albo na stronie https://produkty.santander.pl/creditcard,
- masz wyrażoną zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych drogą elektroniczną,
- nie masz i nie złożysz sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych,
- masz podany w banku lub do 24 października 2024 r. uzupełnisz aktualny numer telefonu komórkowego do kontaktu.
- W promocji może zarejestrować się maksymalnie 3500 uczestników, którzy jako pierwsi poprawnie wypełnią i wyślą formularz znajdujący się na stronie promocji https://www.santander.pl/promo-kkdo300 oraz zapoznają się z regulaminem i zaakceptują go.
- O tym, kiedy zakończy się czas, w którym możesz zarejestrować się do tej promocji, napiszemy na stronie promocji https://www.santander.pl/promo-kkdo300.
- Z oferty karty kredytowej możesz skorzystać, jeśli spełniasz wymagane przez nas warunki oceny zdolności kredytowej.
- Wniosek w Twojej bankowości internetowej lub mobilnej możesz złożyć, jeśli udostępniliśmy Ci go po wstępnej ocenie ryzyka kredytowego.
- Nie możesz wziąć udziału w promocji, jeśli zatrudniamy Cię na podstawie umowy o pracę lub współpracujesz z nami na podstawie umowy cywilnoprawnej (np. umowy o dzieło, umowy zlecenia).
Czas promocji
- Okres rejestracji - od 3 września 2024 r. do uzyskania maksymalnej liczby rejestracji w promocji (3500), ale nie dłużej niż do 24 października 2024 r. i nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową.
- Okres na spełnienie warunków uczestnictwa – od 3 września do 24 października 2024 roku.
Nagrody
- Jeden kod o wartości 50 zł możesz otrzymać za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym wykonasz płatności kartą kredytową na łączną kwotę minimum 500 zł.
W promocji za okres 6 miesięcy kalendarzowych możesz zyskać maksymalnie 6 kodów elektronicznych o wartości 50 zł każdy (łącznie o wartości 300 zł).
Miesiące kalendarzowe, za które możesz otrzymać nagrodę:- październik 2024 r. - marzec 2025 r. – jeśli wniosek o kartę złożony był we wrześniu 2024 roku,
- listopad 2024 r. - kwiecień 2025 r. - jeśli wniosek o kartę złożony był w październiku 2024 roku.
- Podczas rejestracji w promocji wybierasz jakie kody otrzymasz. Do wyboru masz kody do Biedronki albo Allegro.
- Nagrody wyślemy Ci nie później niż do końca miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym spełnisz wymagane płatności kartą. Wyślemy je SMS-em lub w poczcie w bankowości mobilnej lub internetowej.
- Nagrody, które opisujemy w tej sekcji dotyczą tylko pierwszej głównej karty kredytowej, o którą umowa została zawarta w tej promocji.
- Nie możesz zamienić nagrody na inną lub otrzymać jej równowartości w gotówce.
- Nie zapłacisz podatku od nagród. Nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych jako nagrody w sprzedaży premiowej. Podstawa prawna: art. 21 ust.1 pkt 68 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Warunki otrzymania nagrody
- Nagrodę za miesiąc kalendarzowy otrzymasz, jeśli spełnisz łącznie poniższe warunki:
- spełnisz warunki regulaminu opisane w sekcji „Uczestnicy”,
- wykonasz płatności główną kartą kredytową, wydaną w tej promocji, na łączną kwotę minimum 500 zł w miesiącu kalendarzowym,
Przykład:
Zawierasz umowę o główną kartę kredytową 20 września 2024 r., możesz otrzymać po 1 kodzie elektronicznym (o wartości 50 zł) za miesiące, w których wykonasz płatności:
1 miesiąc październik 2024 r.: kartą wykonano płatności na kwotę 500 zł – otrzymasz nagrodę o wartości 50 zł w listopadzie 2024 r.
2 miesiąc listopad 2024 r.: kartą nie wykonano żadnych płatności – brak nagrody za ten miesiąc
3 miesiąc grudzień 2024 r.: kartą wykonano płatności na kwotę 2000 zł – otrzymasz nagrodę o wartości 50 zł w styczniu 2025 r.
4 miesiąc styczeń 2025 r.: kartą wykonano płatności na łączną kwotę 450 zł – brak nagrody za ten miesiąc
5 miesiąc luty 2025 r.: kartą wykonano płatności na kwotę 510 zł – otrzymasz nagrodę o wartości 50 zł w marcu 2025 r.
6 miesiąc marzec 2025 r.: kartą wykonano płatności na kwotę 700 zł – otrzymasz nagrodę o wartości 50 zł w kwietniu 2025 r.
Łącznie otrzymasz nagrody o wartości 200 zł. - utrzymasz zgody oraz brak sprzeciwu na marketing (opisane w sekcji Uczestnicy pkt 1e), co najmniej do dnia otrzymania tej nagrody,
- będziesz posiadaczem głównej karty kredytowej, którą otrzymasz w ramach tej promocji, co najmniej do dnia otrzymania nagrody.
- W promocji nie będziemy brali pod uwagę poniższych płatności:
- dla których punkt handlowo-usługowy lub punkt handlowo-usługowy w internecie zrealizował zwrot,
- transakcji Quasi Cash,
- płatności u podmiotów, które świadczą usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie np.: banki, Revolut, DiPocket, Poczta Polska, BillTech, XTB.
Reklamacje
- Reklamację możesz złożyć:
- elektronicznie – napisz do nas w bankowości internetowej i mobilnej, jeśli korzystasz z tych usług,
- telefonicznie – zadzwoń pod numer 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora),
- osobiście – przyjdź do naszej dowolnej placówki,
- pisemnie – napisz do nas:
- na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator w punkcie 3) lub do naszej placówki,
- na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych. Podstawa prawna: ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
- Adresy oraz numery telefonów znajdziesz na naszej stronie i w naszych placówkach.
W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację
- Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
- wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej,
- listem.
- Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 15 dni roboczych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 35 dni roboczych. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
- Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.
Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji
- Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
- ponownie napisać do nas,
- zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
- Arbitra Bankowego – możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
- Rzecznika Finansowego,
- wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszej placówki (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
- Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy Uruchomi się w nowym oknie.
- Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl Uruchomi się w nowym oknie.
- Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl Uruchomi się w nowym oknie.
Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę
- Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
- Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.
Ochrona danych osobowych
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych
- Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
- Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać, aby zrealizować przedmiot promocji zgodnie z regulaminem.
Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych
- Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy dla Ciebie na naszej stronie www.santander.pl/przydatne-informacje/polityka-przetwarzania-danych-osobowych
- W naszej polityce przetwarzania danych znajdziesz m.in:
- podstawę prawną,
- cel,
- okres przetwarzania danych osobowych,
- uprawnienia, które Ci przysługują, a także,
- inne informacje, które dotyczą zasad przetwarzania danych osobowych.
- Zapewniamy Ci bezpieczeństwo z pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. Będzie to ochrona przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem Twoich danych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
Postanowienia końcowe
- Regulamin udostępniamy w naszych placówkach i na naszej stronie https://www.santander.pl/.
- Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg.
- Zasady działania kodów elektronicznych Biedronki opisane są na stronie https://statickartypodarunkowe.biedronka.pl/regulamin-e-kodoow.pdf Uruchomi się w nowym oknie
- Zasady działania kodów elektronicznych Allegro opisane są na stronie https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-kart-podarunkowych-allegro-4GDAboO2OFR Uruchomi się w nowym oknie
- Nie odpowiadamy za działanie kodów elektronicznych Allegro i Biedronki po ich dostarczeniu do osób nagrodzonych.
- Pytania dotyczące działania kodów elektronicznych wydanych w ramach promocji możesz zgłaszać na adres: kontakt@cok.pluxee.pl
- Słownik pojęć i definicji, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym udostępniamy na naszej stronie www.santander.pl/pad i w naszych placówkach.
- Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z Regulaminem kart kredytowych dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A.
Słownik
pojęcia |
jak te pojęcia są nazwane w naszym banku i jak je rozumiemy |
główna karta kredytowa/karta kredytowa |
karta płatnicza z limitem kredytowym: Visa Bonus, Visa Silver Akcja Pajacyk, Mastercard Silver albo World Mastercard, którą wydamy posiadaczowi karty kredytowej zgodnie z Regulaminem kart kredytowych dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A. |
obsługa karty kredytowej |
usługa umożliwiająca płatnikowi korzystanie z karty płatniczej tj. karty uprawniającej do wypłaty gotówki lub umożliwiającej złożenie zlecenia płatniczego za pośrednictwem akceptanta lub agenta rozliczeniowego, akceptowanej przez akceptanta w celu otrzymania przez niego należnych mu środków, jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty pomniejsza ustalony limit kredytowy |
placówka |
oddział banku lub placówka partnerska |
płatności |
transakcje bezgotówkowe na terenie Polski wykonane główną kartą kredytową wydaną w promocji |
Santander Internet/ bankowość internetowa/ aplikacja Santander mobile/ bankowość mobilna |
usługa bankowości elektronicznej, w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku |
transakcje Quasi Cash |
transakcje bezgotówkowe, podczas których dochodzi do wymiany środków na gotówkę/ jednostki pieniężne w punktach oznaczonych, jako kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory |
wniosek |
wniosek o główną kartę kredytową złożony wyłącznie na Twoim urządzeniu (tablet, komputer, telefon) w Santander Internet lub w aplikacji Santander mobile lub na stronie: https://produkty.santander.pl/creditcard |
zwrot |
uznanie rachunku karty kwotą zwróconą za pośrednictwem agenta rozliczeniowego, np. wskutek zwrotu towaru, za który wcześniej zapłacono przy użyciu karty kredytowej |
Masz pytania?
Zadzwoń pod 1 9999, z zagranicy +48 61 81 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
Napisz do nas: kontakt@santander.pl