Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Regulaminy promocji

Aktywne promocje

Regulamin promocji „Biznes zysków z Kontem Firmowym Online”Regulamin promocji

Na skróty

W tej sekcji prezentujemy ogólne informacje o tej promocji. Szczegóły znajdziesz w kolejnych częściach Regulaminu. Aby otrzymać nagrodę w tej promocji, należy spełnić wszystkie warunki, które opisaliśmy w sekcji Pełna treść Regulaminu.

Co zyskasz w promocji

Możesz zyskać do 3000 zł premii, na którą składają się:

  • do 900 zł zwrotu za transakcje bezgotówkowe wykonane kartą debetową i transakcje bezgotówkowe wykonane za pomocą BLIK,
  • do 900 zł za transakcje wymiany walut w Kantorze Santander,
  • do 300 zł za wpływy na Konto Firmowe Online,
  • do 900 zł premii z Lokatą Biznes Impet.

W jaki sposób przystąpisz do promocji

Aby przystąpić do promocji złóż wniosek o otwarcie Konta Firmowego Online z bankowością elektroniczną Mini Firma oraz spełnij pozostałe warunki promocji.

Jakie warunki musisz spełnić

Aby przystąpić do promocji, musisz spełnić łącznie następujące warunki:

    1. złóż wniosek o otwarcie Konta Firmowego Online z bankowością elektroniczną Mini Firma do 31 marca 2025 roku,
    2. zarejestruj się w promocji (prawidłowo wypełnij pola w formularzu, zaakceptuj Regulamin promocji i wyślij formularz rejestracyjny) nie później niż w kolejnym dniu po złożeniu wniosku o Konto z bankowością elektroniczną Mini Firma na stronie https://www.santander.pl/firmy/konta/konto-firmowe-online,
    3. wyraź zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych telefonicznie oraz drogą elektroniczną,
    4. nie wnoś sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych.

Pamiętaj o tych datach

Do promocji możesz przystąpić od 1 października 2024 roku do 1 kwietnia 2025 roku.

Pełna treść Regulaminu

O Regulaminie

  1. W Regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
  2. Gdy używamy zwrotów:
    • „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z promocji,
    • „my” – to Santander Bank Polska S.A.
  3. Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i Uumieściliśmy je w słowniku.
  4. Jeśli masz pytania zadzwoń do nas pod 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora).

Organizator

  1. W regulaminie określiliśmy zasady promocji „Biznes zysków z Kontem Firmowym Online” („promocja”).
  2. Jesteśmy organizatorem tej promocji.
  3. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
  4. Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.

Uczestnicy

  1. Możesz wziąć udział w promocji, jeśli spełnisz łącznie te warunki:
    1. jesteś osobą fizyczną, masz ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych,
    2. prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą poza spółką cywilną i na moment przystąpienia do promocji jej łączne roczne przychody nie przekraczają 10 000 000 złotych,
    3. masz ważny polski dowód osobisty,
    4. nie masz konta firmowego w naszym banku lub nie miałeś konta firmowego w naszym banku w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed dniem, w którym przystępujesz do promocji.

Czas promocji

  1. Do promocji możesz przystąpić od 1 października 2024 roku do 1 kwietnia 2025 roku.
  2. Promocja trwa od 1 października 2024 roku do 31 grudnia 2025 roku (okres trwania promocji).

Zasady promocji

  1. Warunkiem otrzymania premii (nagród w promocji) opisanych w sekcji "Nagrody" jest wykonywanie przelewów do ZUS z Konta Firmowego Online, otwartego w tej promocji, z zastrzeżeniem pozostałych warunków promocji.
  2. Warunkiem otrzymania premii, o których mowa w punktach 1-3 sekcji "Nagrody" jest wykonywanie przelewów do ZUS z Konta firmowego online w miesiącu aktywności objętych premią i opisanych w tych punktach w części Nagrody.
  3. Warunkiem otrzymania premii, o której mowa w pkt 4 sekcji "Nagrody" jest wykonanie przelewu do ZUS z Konta Firmowego Online w miesiącu, w którym zostaną wypłacone odsetki od lokaty.
  4. Pamiętaj, by przy płatnościach do ZUS nie korzystać z koszyków przelewów, ani bramek płatniczych. Te przelewy nie zostaną uwzględnione w promocji.
  5. Na spełnienie warunków, o których mowa w punktach 1-3 sekcji "Nagrody" masz 7 miesięcy począwszy od miesiąca, w którym przystąpisz do promocji, jednak każdą z premii możesz otrzymać maksymalnie za 6 miesięcy.
  6. Na założenie lokaty, o której mowa w pkt 4 sekcji "Nagrody" masz 2 miesiące począwszy od miesiąca przystąpienia do promocji.

Nagrody

  1. 1. Premia w wysokości 3% zwrotu wartości transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą debetową i transakcji bezgotówkowych wykonanych przy użyciu BLIK. Możesz otrzymać maksymalnie 6 zwrotów, do 150 zł miesięcznie. Łącznie możesz otrzymać do 900 zł w okresie trwania promocji.
  2. 2. Premia w wysokości 3% zwrotu wartości transakcji wymiany walut w usłudze Kantor Santander. Możesz otrzymać maksymalnie 6 zwrotów, do 150 zł miesięcznie. Łącznie możesz otrzymać do 900 zł w okresie trwania promocji.
  3. 3. Premia za wpływy minimum 10 000 złotych miesięcznie na Konto Firmowe Online. Możesz otrzymać maksymalnie 6 premii, 50 zł miesięcznie. Łącznie możesz otrzymać do 300 zł w okresie trwania promocji.
  4. 4. Premia za założenie i utrzymanie do terminu rozliczenia 6-cio miesięcznej Lokaty Biznes Impet w PLN w wysokości równej naliczonym odsetkom od tej lokaty po zakończeniu pierwszego okresu umownego (6-miesięcznego) na jaki zakładana jest ta lokata. Premię wypłacimy za lokatę założoną nie później niż do końca kolejnego miesiąca po miesiącu przystąpienia do promocji. Maksymalna kwota premii wynosi 900 złotych. Premiujemy tylko pierwszą lokatę Biznes Impet założoną na okres 6-ciu miesięcy w PLN, która spełni warunki promocji.
  5. 5. Każdą z nagród otrzymasz do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnisz warunki opisane w części Zasady promocji.
  6. 6. Nagrody przekażemy Ci przelewem na Konto Firmowe Online.
  7. 7. Nie otrzymasz nagród w promocji jeżeli:
    - zamkniesz Konto Firmowe Online przed datą otrzymania nagrody lub
    - wycofasz zgody na otrzymywanie od nas informacji handlowych telefonicznie oraz drogą elektroniczną lub złożysz sprzeciw na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych.
  8. 8. Nie możesz zamienić nagrody na inną lub otrzymać jej równowartości w gotówce.

Podatek od nagrody

Nagroda w promocji, jest Twoim przychodem z działalności gospodarczej. Odprowadź należny podatek z tego tytułu.

Reklamacje

  1. Reklamację możesz złożyć:
    1. elektronicznie – napisz do nas w bankowości internetowej i mobilnej, jeśli korzystasz z tych usług,
    2. telefonicznie – zadzwoń pod numer 1 9999,
    3. osobiście – przyjdź do naszej dowolnej placówki,
    4. pisemnie – napisz do nas:
      • na adres naszej siedziby lub dowolnego oddziału,
      • na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych.
        Podstawa prawna: ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
  2. Adresy oraz numery telefonów znajdziesz na naszej stronie i w naszych placówkach.

W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację

  1. Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
    1. wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej,
    2. listem.
  2. Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej:
    • a. gdy dotyczy usług wskazanych w art. 3 ustawy o usługach płatniczych (m.in. wykonywanie transakcji płatniczych, wydawanie instrumentów płatniczych): do 15 dni roboczych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
    • W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 35 dni roboczych. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
    • b. gdy dotyczy pozostałych reklamacji: do 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy
    • W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi termin ten może zostać wydłużony do 60 dni kalendarzowych. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi
  3. Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.

Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji

  1. Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
    1. ponownie napisać do nas,
    2. zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
      • Rzecznika Finansowego, jeżeli jesteś osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
    3. wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszego oddziału (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
  2. Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl.
  3. Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl w zakładce Menu - Załatw sprawę.

Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę

Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.

Ochrona danych osobowych

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych

  1. Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
  2. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłącznie po to, aby zrealizować przedmiot promocji zgodnie z regulaminem.
  3. 3. Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować promocję.

Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych

  1. Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy dla Ciebie na naszej stronie www.santander.pl/przydatne-informacje/polityka-przetwarzania-danych-osobowych.
  2. W naszej polityce przetwarzania danych znajdziesz m.in:
    1. podstawę prawną,
    2. cel,
    3. okres przetwarzania danych osobowych,
    4. uprawnienia, które Ci przysługują, a także
    5. inne informacje, które dotyczą zasad przetwarzania danych osobowych.
  3. Zapewniamy Ci bezpieczeństwo z pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. Będzie to ochrona przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem Twoich danych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.

Postanowienia końcowe

  1. Przed przystąpieniem do promocji musisz zapoznać się treścią Regulaminu. Przystąpienie do promocji oznacza, że go akceptujesz.
  2. Regulamin udostępniamy na naszej stronie www.santander.pl/firmy.
  3. Klient może mieć tylko jedno Konto Firmowe Online.
  4. Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg.
  5. Sprawy, których nie reguluje ten Regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem (Kodeksem cywilnym) lub naszymi regulacjami, które dotyczą produktów opisanych w Regulaminie.

Słownik

Pojęcia Jak te pojęcia są nazwane w naszym banku i jak je rozumiemy
Konto Firmowe Online/Konto Prowadzone przez bank konto o charakterze rozliczeniowym, przeznaczone dla przedsiębiorców, występujące w Taryfie Opłat i Prowizji pod nazwą Konto Firmowe Online.
Mini Firma To usługa bankowości elektronicznej dzięki której: masz dostęp do konta przez Internet i możesz sprawdzić jego saldo, zmieniać limity dla płatności bezgotówkowych i transakcji, które robisz kartą debetową lub złożyć innego rodzaju dyspozycje do rachunku.
Regulamin ten dokument
Karta debetowa Główna karta debetowa Visa Business Debit/ MasterCard Business Debit do Konta Firmowego Online otwartego w tej promocji W promocji bierze udział tylko pierwsza główna karta debetowa.
transakcje bezgotówkowe kartą debetową płatności bezgotówkowe główną kartą debetową do Konta Firmowego, z wykluczeniem:
  • transakcji bezpośrednio związanych z udziałem w grach hazardowych (quasicash, transakcji wykonywanych w punktach oznaczonych jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory),
  • transakcji u podmiotów, które świadczą usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych i pośredniczących w wymianie np.: Revolut, DiPocket, Curve,
  • przelewów z karty debetowej.
transakcje bezgotówkowe BLIK 1. płatność BLIK, czyli transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/ punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
2. płatność zbliżeniowa BLIK, czyli transakcja BLIK polegająca na płatności zbliżeniowej za pomocą urządzenia mobilnego w ramach Systemu BLIK.
Z promocji wykluczamy następujące transakcje bezgotówkowe BLIK:
• bezpośrednio związane z udziałem w grach hazardowych (quasicash, transakcje wykonywanych w punktach oznaczonych jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory),
• przelewów na telefon.
Kantor Santander Usługa wymiany walut, z możliwością ustawienia m.in. zleceń warunkowych-order i powiadomień o kursach - alerty, dostępna w bankowości elektronicznej Mini Firma.
Lokata Biznes Impet/ lokata Produkt przeznaczony dla klientów firmowych w Santander Bank Polska S.A. o nazwie Lokata Biznes Impet zawierana na okres 6 miesięcy w PLN.
wpływy Każdy wpływ środków na Konto Firmowe Online z tym, że bierzemy pod uwagę sumę wpływów (przelewów, wpłat, itp.), z wyjątkiem odsetek wynikających z oprocentowania Konta Firmowego Online oraz nagród z tytułu sprzedaży premiowej prowadzonej przez nasz bank, oraz wpływów z rachunku własnego, który prowadzimy dla Ciebie na podstawie „Regulaminu kont dla klientów indywidualnych”.
formularz rejestracyjny Formularz zamieszczony na www.santander.pl/kf-promo, służący do rejestracji Uczestnika w promocji, zawierający pola: imię i nazwisko, adres e-mail, NIP oraz oświadczenie zapoznania się z Regulaminem promocji.
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Archiwalne promocje

"MOC korzyści z kontem firmowym online"Regulamin promocji

Na skróty

W tej sekcji prezentujemy ogólne informacje na temat promocji. Szczegóły znajdziesz w kolejnych częściach regulaminu.

Co zyskasz w promocji

  • Możesz zyskać do 2700 zł premii, na którą składają się:
    • do 1200 zł zwrotu za transakcje bezgotówkowe wykonane kartą debetową i transakcje bezgotówkowe wykonane za pomocą BLIK
    • do 600 zł za wymianę walut w Kantorze Santander,
    • 300 zł za zawarcie umowy o terminal płatniczy,
    • do 600 zł premii z Lokatą Biznes Impet,

W jaki sposób przystąpisz do promocji

Aby skorzystać z naszej promocji:

  • otwórz Konto Firmowe Online z bankowością elektroniczną Mini Firma

Pamiętaj o tych datach

Do promocji możesz przystąpić od 2 kwietnia do 30 września 2024 roku.

Szczegółowe warunki promocji znajdziesz w dalszej części tego regulaminu.


W regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.

  • Gdy używamy zwrotów:
    • „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z promocji,
    • „my” – to Santander Bank Polska S.A.
  • Ważne informacje wyróżniliśmy czerwoną ramką.
  • Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Umieściliśmy je w słowniku.
  • W sprawach związanych z regulaminem możesz zadzwonić pod numer telefonu: 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora).

Organizator

  1. W regulaminie określiliśmy zasady promocji „MOC korzyści z kontem firmowym Online" („promocja”).
  2. Jesteśmy organizatorem tej promocji.
  3. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
  4. Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.

Uczestnicy

Kto może wziąć udział w promocji

  1. Możesz wziąć udział w promocji, jeśli spełniasz łącznie te warunki:
    1. jesteś osobą fizyczną, masz ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych,
    2. prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą i jej łączne roczne przychody nie przekraczają 10.000.000 złotych,
    3. masz ważny polski dowód osobisty,
    4. nie masz i nie miałeś jakiegokolwiek konta firmowego w naszym banku w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed dniem, w którym przystępujesz do promocji,

Czas promocji

  1. Do promocji możesz przystąpić od 2 kwietnia do 30 września 2024 roku.
  2. Promocja trwa od 2 kwietnia 2024 r. do 30 kwietnia 2025 r. (Okres trwania promocji).

Jak przystąpisz do promocji

  1. Aby przystąpić do promocji, musisz spełnić łącznie następujące warunki:
    1. mieć Konto Firmowe Online z bankowością elektroniczną Mini Firma. Data otwarcia Konta jest datą przystąpienia do promocji.
    2. mieć wyrażoną zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych telefonicznie oraz drogą elektroniczną,
    3. mieć brak sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych.

Nagrody i Zasady promocji

Warunkiem otrzymania poniższych premii jest wykonywanie przelewów z Konta firmowego Online do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 13 poniżej.

  1. Premia – 3% zwrotu wartości transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą debetową i transakcji bezgotówkowych wykonanych przy użyciu BLIK (z wyłączeniem przelewów na telefon oraz transakcji bezpośrednio związanych z udziałem w grach hazardowych -quasicash, transakcje wykonywanych w punktach oznaczonych jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory). Zwrot naliczymy za każdy z 6 miesięcy kalendarzowych, począwszy od miesiąca, w którym otworzyliśmy dla Ciebie Konto Firmowe Online z bankowością elektroniczną Mini Firma. Możesz otrzymać miesięcznie maksymalnie do 200 zł zwrotu. Łącznie możesz otrzymać do 1200 zł w okresie trwania promocji.
  2. Jednorazowa premia 300 zł za umowę o terminal płatniczy, zawartą nie później niż w ciągu 6 miesięcy kalendarzowych od dnia, w którym przystąpisz do promocji. Wypłacimy ją, jeśli miesięczny obrót na Twoim terminalu płatniczym w którymś z 6 miesięcy po przystąpieniu do promocji wyniesie min. 1000 złotych oraz w umowie wskażesz do rozliczeń Konto Firmowe Online. Możesz ją otrzymać tylko raz, bez względu na liczbę zawartych umów w okresie promocji.
  3. Premia 25 zł za transakcję wymiany walut na kwotę min. 500 zł (lub równowartość w walucie obcej po kursie transakcyjnym) w usłudze Kantor Santander. Możesz otrzymać maksymalnie 4 nagrody w każdym z 6 miesięcy od dnia, w którym przystąpisz do promocji.
  4. Premia za założenie i utrzymanie do terminu rozliczenia 6-cio miesięcznej Lokaty Biznes Impet w PLN w wysokości równej naliczonym odsetkom od tej lokaty po zakończeniu pierwszego okresu umownego (6-miesięcznego) na jaki zakładana jest ta lokata. Premię wypłacimy za lokatę założoną nie później niż do końca kolejnego miesiąca po miesiącu przystąpienia do promocji. Maksymalna kwota premii wynosi 600 złotych. Premiujemy tylko pierwszą lokatę Biznes Impet założoną na okres 6-ciu miesięcy w PLN, która spełni warunki promocji.
  5. Premie, o których mowa powyżej otrzymasz, jeśli do 20 dnia miesiąca wykonasz przelewy do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z Konta Firmowego Online. Przelewy musisz wykonać po miesiącu, w którym:
    1. wykonasz transakcje bezgotówkowe zgodnie z punktem 11,
    2. obrót na Twoim terminalu płatniczym wyniesie min. 1000 złotych (dot. pkt 12),
    3. wykonasz transakcje wymiany walut za pośrednictwem Kantoru Santander (dot. pkt 13),
    4. zostaną wypłacone odsetki od lokaty (dot. pkt 14).
  6. Każdą z Nagród otrzymasz do końca miesiąca, w którym spełnisz warunki opisane w części Zasady promocji.
  7. Pamiętaj, by przy płatnościach do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nie korzystać z koszyków przelewów, ani bramek płatniczych. Te przelewy nie zostaną uwzględnione w promocji.
  8. Nagrody przekażemy Ci przelewem na Konto Firmowe Online.
  9. Nie otrzymasz nagród jeśli zamkniesz konto firmowe Online przed datą otrzymania nagrody.
  10. Jeśli wycofasz zgody na otrzymywanie od nas informacji handlowych telefonicznie oraz drogą elektroniczną lub złożysz sprzeciw na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych, to nie otrzymasz nagrody objętej promocją.
  11. Nie możesz zamienić nagrody na inną lub otrzymać jej równowartości w gotówce.

Czy zapłacisz podatek od nagrody

  1. Nagroda w promocji, jest Twoim przychodem z działalności gospodarczej. Odprowadź należny podatek z tego tytułu.

Reklamacje

W jaki sposób możesz złożyć reklamację

  1. Reklamację możesz złożyć:
    1. elektronicznie – napisz do nas w bankowości internetowej i mobilnej, jeśli korzystasz z tych usług,
    2. telefonicznie – zadzwoń pod numer 1 9999,
    3. osobiście – przyjdź do naszej dowolnej placówki,
    4. pisemnie – napisz do nas:
      • na adres naszej siedziby lub dowolnego oddziału,
      • na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych.
        Podstawa prawna: ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
  2. Adresy oraz numery telefonów znajdziesz na naszej stronie i w naszych placówkach.

W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację

  1. Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
    1. wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej,
    2. listem.
  2. Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 15 dni roboczych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
  3. W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 35 dni roboczych. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
  4. Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.

Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji

  1. Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
    1. ponownie napisać do nas,
    2. zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do Rzecznika Finansowego, jeżeli jesteś osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
    3. wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszego oddziału (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
  2. Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl.
  3. Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl w zakładce Menu - Załatw sprawę.

Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę

  1. Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
  2. Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.

Ochrona danych osobowych

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych

  1. Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
  2. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłącznie po to, aby zrealizować przedmiot promocji zgodnie z regulaminem.
  3. Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować promocję.

Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych

  1. Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy dla Ciebie na naszej stronie www.santander.pl/przydatne-informacje/polityka-przetwarzania-danych-osobowych.
  2. W naszej polityce przetwarzania danych znajdziesz m.in:
    1. podstawę prawną,
    2. cel,
    3. okres przetwarzania danych osobowych,
    4. uprawnienia, które Ci przysługują, a także
    5. inne informacje, które dotyczą zasad przetwarzania danych osobowych.
  3. Zapewniamy Ci bezpieczeństwo z pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. Będzie to ochrona przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem Twoich danych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.

Postanowienia końcowe

  1. 38. Przed przystąpieniem do promocji musisz zapoznać się treścią regulaminu. Przystąpienie do promocji oznacza, że go akceptujesz.
  2. Regulamin udostępniamy na naszej stronie (https://www.santander.pl/firmy/konta/).
  3. Możesz mieć tylko jedno Konto firmowe Online.
  4. Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg.
  5. Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem (Kodeksem cywilnym) lub naszymi regulacjami, które dotyczą produktów opisanych w regulaminie.

Słownik

Konto Firmowe/Konto/konto firmowe prowadzone przez bank konto o charakterze rozliczeniowym, przeznaczone dla przedsiębiorców, występujące w Taryfie Opłat i Prowizji pod nazwą Konto Firmowe Online
MiniFirma/Santander internet /Santander mobile tto usługa bankowości elektronicznej dzięki której: masz dostęp do konta przez Internet i możesz sprawdzić jego saldo, zmieniać limity dla płatności bezgotówkowych i transakcji, które robisz kartą debetową lub złożyć innego rodzaju dyspozycje do rachunku.
Regulamin ten dokument
Uczestnik osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą o łącznych rocznych przychodach nie przekraczających 10 000 000 złotych, posiadająca ważny polski dowód osobisty, nie posiada i nie posiadała jakiegokolwiek konta firmowego w naszym banku w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed dniem przystąpienia do promocji.
Karta debetowa główna karta debetowa Visa Business Debit lub MasterCard Business Debit do konta firmowego, otwartego w promocji. W promocji bierze udział tylko pierwsza karta debetowa do konta firmowego o którą umowę Uczestnik zawarł w okresie do 6 miesięcy od przystąpienia do promocji.
transakcje bezgotówkowe kartą debetową płatności bezgotówkowe główną Kartą debetową do Konta Firmowego, z wykluczeniem:
  • transakcji bezpośrednio związanych z udziałem w grach hazardowych (quasicash, transakcji wykonywanych w punktach oznaczonych jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory),
  • transakcji u podmiotów, które świadczą usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych i pośredniczących w wymianie np.: Revolut, DiPocket, Curve,
  • przelewów z karty debetowej.
transakcje bezgotówkowe BLIK 1. płatność BLIK, czyli transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/ punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
2. płatność zbliżeniowa BLIK, czyli transakcja BLIK polegająca na płatności zbliżeniowej za pomocą urządzenia mobilnego w ramach Systemu BLIK.
Z promocji wykluczamy następujące transakcje bezgotówkowe BLIK:
• bezpośrednio związane z udziałem w grach hazardowych (quasicash, transakcje wykonywanych w punktach oznaczonych jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory),
• przelew na telefon.
Umowa o terminal płatniczy Umowa o Akceptację Kart, na podstawie której Elavon Financial Services Designated Activity Company świadczy usługi płatnicze w zakresie akceptacji kart oraz udostępnia terminale i eTerminale softpos.
Terminal płatniczy urządzenie elektroniczne służące do zleceń płatniczych za pomocą np. kart, przekazany przez Elavon do używania i należący do jednego następujących typów terminali: terminal stacjonarny IP/PSDN, terminal stacjonarny GPRS lub terminal przenośny GPRS.
eTerminal softpos aplikacja dostępna pod nazwą „Elavon SoftPOS” od zewnętrznego dostawcy, współpracującego z Elavon. Jest ona zintegrowana z systemami Elavon i umożliwia akceptację kart, po zainstalowaniu jej na urządzeniu mobilnym. Spełnia także wymagania dostawcy aplikacji, i może być wykorzystywana po zawarciu umowy o akceptację kart i prawidłowej konfiguracji.
Kantor Santander Transakcja, którą można złożyć w Kantorze Santander, a której przedmiotem jest kupno lub sprzedaż waluty jednego kraju za walutę innego kraju (Waluta bazowa za Walutę rozliczeniową) według ustalonego kursu walutowego, z terminem rozliczenia przypadającym w dniu zawarcia transakcji.
Kurs transakcyjny Kurs dostępny w Kantorze Santander
Lokata Biznes Impet/ lokata Produkt przeznaczony dla klientów firmowych w Santander Bank Polska S.A o nazwie Lokata Biznes Impet zawierana na okres 6 miesięcy w PLN.

"E-kod 300 zł"Regulamin promocji

Na skróty

W tej sekcji prezentujemy ogólne informacje na temat promocji. Szczegóły znajdziesz w kolejnych częściach regulaminu.

Co zyskasz w promocji

E-kod o wartości 300 zł do Biedronki albo Allegro.

W jaki sposób przystąpisz do promocji

Aby przystąpić do promocji spełnij łącznie te warunki:

  1. złóż wniosek o otwarcie Konta Firmowego Online z bankowością elektroniczną Mini Firma wraz z kartą debetową (opcjonalnie). Możesz to zrobićw jeden z poniższych sposobów:
    i. przez formularz na stronie www.santander.pl/firmy,
    ii. w usługach Santander online,
    iii. podczas spotkania z doradcą poza naszym oddziałem;
  2. zarejestruj się w promocji na stronie https://www.santander.pl/firmy/konta/konto-firmowe-online najpóźniej w dniu złożenia wniosku o otwarcie Konta Firmowego Online;
  3. Na moment złożenia wniosku, o którym mowa w pkt a. powyżej wyraź zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych telefonicznie oraz drogą elektroniczną, oraz nie składaj sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych.

Jakie warunki musisz spełnić

Aby otrzymać nagrodę opisaną w pkt.13 musisz do 15.10.2024 r. wykonać transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę co najmniej 3000 zł: kartą lub BLIK.

  1. Transakcje kartą oraz BLIK sumują się.
  2. Warunek liczmy od dnia przystąpienia do promocji do 15.10.2024 roku.

Na to zwróć szczególną uwagę

Pamiętaj o tych datach

  • Możesz przystąpić do promocji od 12 sierpnia 2024 do 30 września 2024 roku.
  • Zarejestruj się na stronie promocji najpóźniej w dniu złożenia wniosku o Konto Firmowe Online z bankowością elektroniczną Mini Firma wraz z kartą debetową (opcjonalnie), które otworzysz w tej promocji.
  • Warunki promocji musisz spełnić do 15 października 2024 roku.

Wszystkie warunki promocji zamieściliśmy w dalszej części tego regulaminu. Zapoznaj się z nimi, zanim przystąpisz do promocji.

 

  • W regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
  • Gdy używamy zwrotów:
    • „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z promocji,
    • „my” – to Santander Bank Polska S.A.
  • Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Umieściliśmy je w słowniku.
  • W sprawach związanych z regulaminem możesz zadzwonić pod numer telefonu: 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora).

Organizator

  1. W regulaminie określiliśmy zasady promocji „E-kod 300 zł" („promocja”).
  2. Jesteśmy organizatorem tej promocji.
  3. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
  4. Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.

Uczestnicy

Kto może wziąć udział w promocji

  1. Możesz wziąć udział w promocji, jeśli łącznie spełnisz te warunki:
    1. prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą (poza spółką cywilną) i jej łączne roczne przychody nie przekraczają 10.000.000 złotych,
    2. nie masz jakiegokolwiek konta firmowego w naszym banku w okresie 12 miesięcy przed dniem przystąpienia do promocji,
    3. jesteś osobą fizycznąi masz ważny polski dowód osobisty,
    4. masz ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych.

Kto może wziąć udział w promocji

  1. Nie możesz wziąć udziału w promocji, jeśli zatrudniamy Cię na podstawie umowy o pracę lub współpracujesz z nami na podstawie umowy cywilnoprawnej (np. umowy o dzieło, umowy zlecenia).

Czas promocji

  1. Do promocji możesz przystąpić od 12 sierpnia do 30 września 2024 roku.
  2. Warunki promocji z pkt. 11 „Zasady promocji” musisz spełnić do 15 października 2024.
  3. Promocja trwa od 12 sierpnia do 21 października 2024 roku.

Jak przystąpisz do promocji

  1. Aby przystąpić do promocji spełnij łącznie te warunki:
    1. złóż wniosek o otwarcie Konta Firmowego Online z bankowością elektroniczną Mini Firma wraz z kartą debetową (opcjonalnie). Możesz to zrobićw jeden z poniższych sposobów:
      i. przez formularz na stronie www.santander.pl/firmy,
      ii. w usługach Santander online,
      iii. podczas spotkania z doradcą poza naszym oddziałem;
    2. zarejestruj się w promocji na stronie https://www.santander.pl/firmy/konta/konto-firmowe-online najpóźniej w dniu złożenia wniosku o otwarcie Konta Firmowego Online;
    3. Na moment złożenia wniosku, o którym mowa w pkt a. powyżej wyraź zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych telefonicznie oraz drogą elektroniczną, oraz nie składaj sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych.

Zasady promocji

  1. Aby otrzymać nagrodę opisaną w pkt.13 musisz do 15.10.2024 wykonać transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę co najmniej 3000 zł: kartą lub BLIK.
    1. Transakcje kartą oraz BLIK sumują się.
    2. Warunek liczmy od dnia przystąpienia do promocji do 15.10.2024.
  2. W chwili wypłaty nagrody musisz posiadać Konto Firmowe Online z bankowością elektroniczną Mini Firma otwarte w tej promocji oraz mieć wyrażone zgody i brak sprzeciwu na marketing, o których mowa powyżej w pkt 10 c.

Nagrody

Co jest nagrodą w promocji

  1. Nagrodą w promocji jest E-kod o wartości 300 zł do Biedronki albo Allegro:
    1. szczegóły dotyczące kodów elektronicznych oraz sposobu jego realizacji znajdziesz na stronach partnerów pod adresem:
      1. Biedronka: https://statickartypodarunkowe.biedronka.pl/regulamin-e-kodoow.pdf
      2. Allegro: https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-kart-podarunkowych-allegro-4GDAboO2OFR
    2. E-kod jest ważny co najmniej 10 miesięcy od daty wydania klientowi.
    3. c. Preferowaną nagrodę należy wybrać podczas rejestracji do promocji na formularzu zgłoszenia zaznaczając Biedronka albo Allegro. Nie możesz wybrać nagrody do obu sklepów.

Kiedy i w jaki sposób przekażemy Ci nagrodę

  1. Nagrodę wskazaną w pkt 13 przekażemy Ci do 21.10.2024, jeżeli spełnisz wszystkie warunki opisane w tym regulaminie.
  2. Nagrodę przekażemy Ci w wiadomości w poczcie bankowości internetowej i mobilnej Mini Firma.
  3. Nie możesz zamienić nagrody na inną lub otrzymać jej równowartości w gotówce.
  4. W tej promocji nagrodzimy Cię tylko raz, niezależnie od liczby otwartych Kont Firmowych Online.

Czy zapłacisz podatek od nagrody

  1. Nagroda w promocji, jest Twoim przychodem z działalności gospodarczej. Odprowadź należny podatek z tego tytułu.

Reklamacje

W jaki sposób możesz złożyć reklamację

  1. Reklamację możesz złożyć:
    1. elektronicznie – napisz do nas w bankowości internetowej i mobilnej, jeśli korzystasz z tych usług,
    2. telefonicznie – zadzwoń pod numer 1 9999,
    3. osobiście – przyjdź do naszej dowolnej placówki,
    4. pisemnie – napisz do nas:
      • na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator w pkt 3) lub do naszej placówki,
      • na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych.
        Podstawa prawna: ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
  2. Adresy oraz numery telefonów znajdziesz na naszej stronie i w naszych placówkach.

W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację

  1. Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
    1. wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej,
    2. listem.
  2. Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 15 dni roboczych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
  3. W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 35 dni roboczych. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
  4. Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.

Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji

  1. Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
    1. ponownie napisać do nas,
    2. b) zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
      - Arbitra Bankowego - możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
      - Rzecznika Finansowego,
    3. wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszego oddziału (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
  2. Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy.
  3. Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl.
  4. Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl w zakładce Menu - Załatw sprawę.

Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę

  1. Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
  2. Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.

Ochrona danych osobowych

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych

  1. Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
  2. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłącznie po to, aby zrealizować przedmiot promocji zgodnie z regulaminem.
  3. Twoje dane osobowe są niezbędne, abyśmy mogli zrealizować promocję.

Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych

  1. Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy dla Ciebie na naszej stronie www.santander.pl/przydatne-informacje/polityka-przetwarzania-danych-osobowych.
  2. W naszej polityce przetwarzania danych znajdziesz m.in:
    1. podstawę prawną,
    2. cel,
    3. okres przetwarzania danych osobowych,
    4. uprawnienia, które Ci przysługują, a także
    5. inne informacje, które dotyczą zasad przetwarzania danych osobowych.
  3. Zapewniamy Ci bezpieczeństwo z pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. Będzie to ochrona przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem Twoich danych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin udostępniamy na naszej stronie https://www.santander.pl/firmy/konta/konto-firmowe-online .
  2. Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg.
  3. Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z naszymi regulacjami, które dotyczą produktów opisanych w regulaminie tj. Regulaminem kont dla firm, Załącznikiem do Regulaminu kont dla firm „Rachunek bieżący”, Regulaminem kart płatniczych dla firm, Regulaminem bankowości elektronicznej Mini Firma, Załącznikiem do Regulaminu kont dla firm „Rachunek VAT”.

Słownik

Pojęcia w kolejności alfabetycznej Jak te pojęcia są nazwane w naszym banku i jak je rozumiemy
E-kod Inaczej kod elektroniczny stanowiący ciąg znaków
Konto Firmowe Online/Konto Firmowe/Konto/konto firmowe prowadzone przez bank konto o charakterze rozliczeniowym, przeznaczone dla przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, występujące w Taryfie Opłat i Prowizji pod nazwą Konto Firmowe Online
bankowość elektroniczna Mini Firma /Santander online/ tto usługa bankowości elektronicznej dzięki której: masz dostęp do konta przez Internet i możesz sprawdzić jego saldo, zmieniać limity dla płatności bezgotówkowych i transakcji, które robisz kartą debetową lub złożyć innego rodzaju dyspozycje do rachunku.
Regulamin ten dokument
transakcje bezgotówkowe kartą debetową płatności bezgotówkowe główną kartą debetową do Konta Firmowego, z wykluczeniem:
  • transakcji bezpośrednio związanych z udziałem w grach hazardowych (quasicash, transakcji wykonywanych w punktach oznaczonych jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory),
  • transakcji u podmiotów, które świadczą usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych i pośredniczących w wymianie np.: Revolut, DiPocket, Curve,
  • przelewów z karty debetowej.
transakcje bezgotówkowe BLIK 1. płatność BLIK, czyli transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/ punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
2. płatność zbliżeniowa BLIK, czyli transakcja BLIK polegająca na płatności zbliżeniowej za pomocą urządzenia mobilnego w ramach Systemu BLIK.
Z promocji wykluczamy następujące transakcje bezgotówkowe BLIK:
• bezpośrednio związane z udziałem w grach hazardowych (quasicash, transakcje wykonywanych w punktach oznaczonych jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory),
• przelewów na telefon, wypłat gotówki z bankomatów kodem i czekiem BLIK.
wniosek o otwarcie konta/Konta Firmowego Online/ wniosek wniosek o zawarcie Umowy o Konto Firmowe Online z usługami bankowości elektronicznej Mini Firma.