Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Regulamin oferty "Nowy kredyt gotówkowy"

O regulaminie 

  1. W regulaminie opisujemy warunki oferty. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
  2. Gdy używamy zwrotów:
    1. „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z tej oferty,
    2. „my” – to Santander Bank Polska S.A.
  3. Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i umieściliśmy je w Słowniku. 
  4. Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas pod numer 1 9999 (opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora).

 

Na skróty

Co otrzymasz w tej ofercie

Prowizję 0% i oprocentowanie kredytu gotówkowego i kredytu na konsolidację wynoszące 12,99% w skali roku dla kredytu z całkowitą kwotą kredytu od 500 zł do 250 000 zł.

W jaki sposób przystąpisz do oferty

Z oferty skorzystasz, jeśli w czasie, gdy trwa oferta, złożysz wniosek o kredyt gotówkowy albo kredyt na konsolidację z całkowitą kwotą kredytu od 500 zł do 250 000 zł.

Na to zwróć szczególną uwagę

Aby skorzystać z tej oferty, musisz:

  1. być osobą fizyczną,
  2. masz ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych,
  3. być nowym klientem banku lub
  4. być klientem banku i na dzień 31.08.2024 r.:
    1. nie mieć aktywnego kredytu gotówkowego lub kredytu na konsolidację jako kredytobiorca lub współkredytobiorca,
    2. nie mieć złożonego sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych,
  5. w czasie, gdy trwa oferta złożyć wniosek o kredyt gotówkowy lub wniosek o kredyt na konsolidację:
    1. w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej (jeśli Ci go udostępniliśmy, gdy wstępnie zbadaliśmy Twoją zdolność kredytową), lub
    2. na infolinii, lub
    3. w placówce bankowej lub placówce partnerskiej banku, lub
    4. na naszej stronie internetowej santander.pl (wniosek o kredyt gotówkowy z usługami Santander online), i w swoim wniosku zawnioskować o kredyt w całkowitej kwocie kredytu od 500 zł do maksymalnie 250 000 zł,
  6. otrzymać pozytywną decyzję kredytową,
  7. podpisać na podstawie tego wniosku umowę o kredyt gotówkowy lub kredyt na konsolidację.

Pamiętaj o tych datach

od 23.09.2024 r. do 14.11.2024 r. - czas trwania oferty

Organizator

  1. W regulaminie określiliśmy zasady tej oferty „Nowy kredyt gotówkowy” („oferta”).
  2. Jesteśmy organizatorem tej oferty.
  3. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
  4. Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.

Reklamacje

Możesz złożyć ją:

  1. elektronicznie – w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej,
  2. telefonicznie pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora),
  3. osobiście w naszej dowolnej placówce,
  4. pisemnie:
    1. na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator punkt 3.) lub naszej placówki (adresy placówek znajdziesz na naszej stronie),
    2. na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych.
      Podstawa prawna: ustawa z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.

W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację 

  1. Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
    1. wiadomością w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej,
    2. listem.
  2. Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 30 dni od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
  3. W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 60 dni. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
  4. Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.

Co możesz zrobić, jesli nie uwzględnimy Twojej reklamacji

  1. Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
    1. ponownie napisać do nas,
    2. zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
      • Arbitra Bankowego - możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
      • Rzecznika Finansowego,
    3. wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszego oddziału (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
  2. Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy.
  3. Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 roku o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl.
  4. Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl.
     

Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę

  1. Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
  2. Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.

 

Ochrona danych osobowych

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych

  1. Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, których użyjemy, aby zrealizować tę ofertę zgodnie z regulaminem.
  2. Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować ofertę.

Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych

  1. Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy na stronie www.santander.pl/rodo.
  2. Z naszej polityki przetwarzania danych osobowych dowiesz się, po co zbieramy Twoje dane i co z nimi robimy, jakie prawa związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych Ci przysługują i jak z nich skorzystać.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin udostępniamy na naszej stronie.
  2. Bierzemy odpowiedzialność za ofertę i jej prawidłowy przebieg. 
  3. Możemy wydłużyć czas trwania oferty.
  4. Słownik pojęć i definicji, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym udostępniamy na stronie www.santander.pl/pad i w naszych placówkach. 
  5. Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z naszymi regulacjami, które dotyczą produktów opisanych w regulaminie.
  6. Abyśmy mogli zaprezentować Ci ofertę w usługach Santander online:
    1. nie możesz mieć złożonego sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego oraz
    2. musimy mieć Twoją zgodę na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym.
  7. Powyższe oświadczenia możesz sprawdzić i zmienić w ustawieniach bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, w zakładce Zgody.

Słownik

aplikacja mobilna, Santander internet – bankowość internetowa to usługa bankowości elektronicznej, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku płatniczego.

wniosek w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej - zainicjowanie wnioskowania o kredyt gotówkowy online lub kredyt na konsolidację online poprzez kliknięcie "Sprawdzam ratę i składam wniosek”

nowy klient - to klient, który w czasie składania wniosku nie posiadał w banku żadnego produktu jako konsument.