Regulamin promocji „Kredyt gotówkowy online z kodem LOVE”
O regulaminie
- W regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
- Gdy używamy zwrotów:
a. „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z tej promocji,
b. „my” – to Santander Bank Polska S.A.
- Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i umieściliśmy je w Słowniczku.
- Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas pod numer 1 9999 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora).
Co otrzymasz w tej promocji
Wpisz kod LOVE, a oprocentowanie Twojego kredytu obniżymy o 2 punkty procentowe od oprocentowania widocznego w procesie wnioskowania o kredyt gotówkowy online. Kod zadziała w kredycie gotówkowym w kwocie od 15 000 zł do 50 000 zł. Kod nie dotyczy kredytu na konsolidację.
W jaki sposób przystąpisz do promocji
Złóż wniosek o kredyt gotówkowy online w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej. Wpisz kod LOVE w polu „Mam kod”. Z promocji możesz skorzystać od 11 lutego 2025 r. do 19 lutego 2025 r.
Na co zwrócić szczególną uwagę
Aby skorzystać z tej promocji, musisz:
- być osobą fizyczną,
- mieć ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych,
- być klientem banku i złożyć – w czasie, gdy trwa promocja:
a. wniosek o kredyt gotówkowy online (z wyłączeniem kredytu na konsolidację online), jeśli Ci go udostępniliśmy w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, gdy wstępnie zbadaliśmy Twoją zdolność kredytową,
b. i zawnioskować o kredyt w całkowitej kwocie kredytu od 15 000 zł do maksymalnie 50 000 zł, i wpisać kod „LOVE” w polu Mam kod, - otrzymać pozytywną decyzję kredytową,
- podpisać na podstawie tego wniosku umowę o kredyt gotówkowy.
Pamiętaj o tych datach
Promocja trwa od 11 lutego 2025 do 19 lutego 2025 roku.
Organizator
- W regulaminie określiliśmy zasady promocji „Kredyt gotówkowy online z kodem LOVE” („promocja”).
- Jesteśmy organizatorem tej promocji.
- Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
- Nasz bank jest zarejestrowany rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Reklamacje
Możesz złożyć ją:
- elektronicznie – w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej,
- telefonicznie pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora),
- osobiście w naszej dowolnej placówce,
- pisemnie na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator punkt 3.) lub naszej placówki (adresy placówek znajdziesz na naszej stronie),
- na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych.
Podstawa prawna: ustawa z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację
- Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
a. wiadomością w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej,
b. listem. - Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 30 dni od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 60 dni. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
- Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.
Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji
- 1. Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
a. ponownie napisać do nas,
b. zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
• Arbitra Bankowego - możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
• Rzecznika Finansowego,
c. wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszego oddziału (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby. - Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy.
- Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 roku o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl.
- Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl.
Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę
- Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
- Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.
Ochrona danych osobowych
Kto jest administratorem Twoich danych
- Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
- Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować promocję.
Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych
- Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy na stronie www.santander.pl/rodo.
- Z naszej polityki przetwarzania danych osobowych dowiesz się, po co zbieramy Twoje dane i co z nimi robimy, jakie prawa związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych Ci przysługują i jak z nich skorzystać.
Postanowienia końcowe
- Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg.
- Możemy wydłużyć czas trwania promocji.
- Nie możesz wziąć udziału w promocji, jeśli zatrudniamy Cię na podstawie umowy o pracę.
- Słownik pojęć i definicji, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym udostępniamy na stronie www.santander.pl/pad i w naszych placówkach.
- Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z naszymi regulacjami, które dotyczą produktów opisanych w regulaminie.
- Abyśmy mogli zaprezentować Ci promocję w usługach Santander online:
a. nie możesz mieć złożonego sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego oraz
b. musimy mieć Twoją zgodę na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym. - Powyższe oświadczenia możesz sprawdzić i zmienić w ustawieniach bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, w zakładce Zgody.
Słowniczek
aplikacja mobilna, Santander internet – bankowość internetowa - to usługa bankowości elektronicznej, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku płatniczego
wniosek w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej - zainicjowanie od dnia startu oferty wnioskowania o kredyt gotówkowy online (z wyłączeniem kredytu na konsolidację online) poprzez kliknięcie "Sprawdzam ratę i składam wniosek”