Przerwa 21/22 lutego Rozwijamy naszą bankowość, dlatego potrzebujemy przerwy. Do 8:00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne.
Przepraszamy za utrudnienia!

Szukaj na stronie
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Regulamin promocji „Kredyt gotówkowy online z kodem LOVE

O regulaminie

  1. W regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
  2. Gdy używamy zwrotów:

    a. „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z tej promocji, 

    b. „my” – to Santander Bank Polska S.A.

  3. Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i umieściliśmy je w Słowniczku. 
  4. Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas pod numer 1 9999 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora).

Co otrzymasz w tej promocji

Wpisz kod LOVE, a oprocentowanie Twojego kredytu obniżymy o 2 punkty procentowe od oprocentowania widocznego w procesie wnioskowania o kredyt gotówkowy online. Kod zadziała w kredycie gotówkowym w kwocie od 15 000 zł do 50 000 zł.  Kod nie dotyczy kredytu na konsolidację. 

W jaki sposób przystąpisz do promocji

Złóż wniosek o kredyt gotówkowy online w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej. Wpisz kod LOVE w polu „Mam kod”. Z promocji możesz skorzystać od 11 lutego 2025 r. do 19 lutego 2025 r.

Na co zwrócić szczególną uwagę

Aby skorzystać z tej promocji, musisz:

  1. być osobą fizyczną,
  2. mieć ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych,
  3. być klientem banku i złożyć – w czasie, gdy trwa promocja:
    a.    wniosek o kredyt gotówkowy online (z wyłączeniem kredytu na konsolidację online), jeśli Ci go udostępniliśmy w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, gdy wstępnie zbadaliśmy Twoją zdolność kredytową,
    b.    i zawnioskować o kredyt w całkowitej kwocie kredytu od 15 000 zł do maksymalnie 50 000 zł, i wpisać kod „LOVE” w polu Mam kod,
  4. otrzymać pozytywną decyzję kredytową,
  5. podpisać na podstawie tego wniosku umowę o kredyt gotówkowy.

Pamiętaj o tych datach

Promocja trwa od 11 lutego 2025 do 19 lutego 2025 roku. 

Organizator

  1. W regulaminie określiliśmy zasady promocji „Kredyt gotówkowy online z kodem LOVE” („promocja”).
  2. Jesteśmy organizatorem tej promocji. 
  3. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854. 
  4. Nasz bank jest zarejestrowany rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego 

Reklamacje  

Możesz złożyć ją:

  1. elektronicznie – w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej,
  2. telefonicznie pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora),
  3. osobiście w naszej dowolnej placówce,
  4. pisemnie na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator punkt 3.) lub naszej placówki (adresy placówek znajdziesz na naszej stronie), 
  5. na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych. 

Podstawa prawna: ustawa z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. 

W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację 

  1. Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
    a.    wiadomością w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej,
    b.    listem.
  2. Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 30 dni od dnia, w którym ją otrzymaliśmy. 
  3. W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 60 dni. Uprzedzimy Cię  o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
  4. Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.


Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji

  1. 1.    Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
    a.    ponownie napisać do nas,
    b.    zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
    •    Arbitra Bankowego - możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
    •    Rzecznika Finansowego,
    c.    wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszego oddziału (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
  2.  Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy.
  3. Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 roku o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl. 
  4. Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl.

Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę

  1. Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
  2. Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.  
     

Ochrona danych osobowych 

Kto jest administratorem Twoich danych 

  1. Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, do których będziemy mieć dostęp w promocji. 
  2. Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować promocję. 

Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych

  1. Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy na stronie www.santander.pl/rodo.
  2. Z naszej polityki przetwarzania danych osobowych dowiesz się, po co zbieramy Twoje dane i co z nimi robimy, jakie prawa związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych Ci przysługują i jak z nich skorzystać.

Postanowienia końcowe

  1. Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg. 
  2. Możemy wydłużyć czas trwania promocji.
  3. Nie możesz wziąć udziału w promocji, jeśli zatrudniamy Cię na podstawie umowy o pracę.
  4. Słownik pojęć i definicji, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym udostępniamy na stronie www.santander.pl/pad i w naszych placówkach. 
  5. Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z naszymi regulacjami, które dotyczą produktów opisanych w regulaminie.
  6. Abyśmy mogli zaprezentować Ci promocję w usługach Santander online:
    a.    nie możesz mieć złożonego sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego oraz
    b.    musimy mieć Twoją zgodę na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym.
  7. Powyższe oświadczenia możesz sprawdzić i zmienić w ustawieniach bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, w zakładce Zgody.

Słowniczek

aplikacja mobilna, Santander internet – bankowość internetowa - to usługa bankowości elektronicznej, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku płatniczego

wniosek w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej - zainicjowanie od dnia startu oferty wnioskowania o kredyt gotówkowy online (z wyłączeniem kredytu na konsolidację online) poprzez kliknięcie "Sprawdzam ratę i składam wniosek”