Wszystko w jednym miejscu
Korzystasz z bankowości mobilnej i internetowej, żeby sprawdzić, ile masz pieniędzy na kontach w innych bankach
Przelewy z dodanych kont
Robisz przelewy z dodanych kont z innych banków – po zaksięgowaniu zobaczysz je w zakładce Historia.
Podgląd historii
Lepiej planujesz swoje wydatki, gdy masz dostęp do historii transakcji wszystkich swoich kont w jednym miejscu. Podgląd kont z innych banków jest bezpłatny.
Santander open
Usługa jest przeznaczona dla klientów indywidualnych i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Musisz mieć dostęp do bankowości internetowej i mobilnej.
Innowacyjny bank, innowacyjne bankowanie
Dowiedz się, czym jest otwarta bankowość
Santander open to usługa w bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile, która powstała w oparciu o dyrektywę unijną PSD2 oraz koncepcję otwartej bankowości. Dzięki niej możesz mieć dostęp do Twoich kont Uruchomi się w nowym oknie z innych banków.
Twoje konta z różnych banków w jednym miejscu
Poznaj korzyści Santander open
W jednej aplikacji mobilnej i bankowości internetowej sprawdzasz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach.
W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Credit Agricole, Nest Bank oraz Velo Bank
Wysyłasz przelewy z dodanych kont, korzystając z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.
W Santander open możesz zainicjować płatność z kont w:
PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Credit Agricole oraz Nest Bank.Otrzymujesz dodatkowe korzyści, jeśli zgodzisz się, abyśmy przetwarzali Twoje dane z innych banków.
Będziemy mogli np. szybciej sprawdzić Twoją zdolność kredytową oraz zaproponować ofertę dopasowaną do Ciebie.
Bezpieczeństwo
Nie martw się o swoje dane
Informacje o Twoich kontach pobieramy tylko na Twoją prośbę. To Ty decydujesz, do których Twoich kont masz dostęp z bankowości mobilnej i internetowej. Nie zapisujemy i nie przechowujemy Twoich danych do logowania do innych banków.
Dodaj konta z innych banków
Zaloguj się i wybierz Twoje skróty
Wejdź w Konta i wybierz Dodaj bank
Zapoznaj się z treścią zgód i regulaminu otwartej bankowości
Zaloguj się do bankowości internetowej
Na Pulpicie kliknij Dodaj konta z innych banków. Jeśli nie widzisz tego przycisku, konta możesz dodać w zakładce Konta z innych banków w Ustawieniach.
Zaakceptuj zgody
Zapoznaj się z treścią regulaminu otwartej bankowości i zgód.
Wybierz bank i konta, które chcesz dodać
Wskaż bank, z którego chcesz dodać konta – przekierujemy Cię na jego stronę, gdzie łatwo je wybierzesz.
Wysyłaj przelewy z rachunków w innych bankach
Zaloguj się
W dolnym menu, wejdź w Płatności
Wybierz Przelew z konta w innym banku
Zaloguj się do bankowości internetowej
Kliknij w zakładkę Przelewy, a następnie Złotowy z rachunku w innym banku.
Wybierz rachunek, z którego chcesz zrobić przelew
Uzupełnij dane odbiorcy oraz kwotę i tytuł przelewu. Wybierz Dalej i kliknij Wyślij przelew.
Zaakceptuj przelew w innym banku
W ostatnim kroku zobaczysz ekran, który potwierdza, że przekazaliśmy Twoje zlecenie do realizacji w innym banku.
Najczęstsze pytania
Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami
Możesz dodać konta, które w danym banku są określone jako rachunki płatnicze dostępne online. Rachunkiem płatniczym jest konto, które służy do wykonywania transakcji płatniczych, np. przelewów.
U nas są to:
- konta złotowe,
- konta walutowe,
- konta oszczędnościowe
- rachunek karty kredytowej.
W innych bankach konta oszczędnościowe lub karty kredytowe mogą nie być rachunkami płatniczym. W takiej sytuacji nie możesz ich dodać do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile. Rachunkami płatniczymi nie są lokaty, co oznacza, że nie możesz ich dodać z innego banku do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile.
Możesz dodać nieograniczoną liczbę kont. To Ty decydujesz, które konta dodajesz. Aktualna lista banków, z których możesz dodać konta znajduje się po zalogowaniu do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile.
Za jednym razem możesz dodać kilka kont, jeśli pochodzą z tego samego banku. Jeśli chcesz dodać konta z różnych banków, musisz zrobić to oddzielnie dla każdego banku.
To zależy od możliwości technicznych banku, z którego pochodzi dodawane konto. Może to potrwać do kilkunastu minut.
Dokumenty
W ramach usługi inicjowania transakcji płatniczej (PIS) możesz zainicjować przelew zwykły w PLN (Elixir). Twój przelew trafi do odbiorcy według zasad, które obowiązują w banku źródłowym dla dodanego konta. Nie zrealizujesz przelewu z datą przyszłą. Za wykonanie transakcji w ramach usługi PIS, bank źródłowy dla dodanego konta może pobrać opłatę zgodnie ze swoja taryfą opłat i prowizji.
Sandi
Wirtualny asystent
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?