Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Otwarta bankowość Santander open

Santander open

Dodaj konta z innych banków

  • Wszystko w jednym miejscu

    Korzystasz z bankowości mobilnej i internetowej, żeby sprawdzić, ile masz pieniędzy na kontach w innych bankach

  • Przelewy z dodanych kont

    Robisz przelewy z dodanych kont z innych banków – po zaksięgowaniu zobaczysz je w zakładce Historia.

  • Podgląd historii

    Lepiej planujesz swoje wydatki, gdy masz dostęp do historii transakcji wszystkich swoich kont w jednym miejscu. Podgląd kont z innych banków jest bezpłatny.

  • Santander open

    Usługa jest przeznaczona dla klientów indywidualnych i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Musisz mieć dostęp do bankowości internetowej i mobilnej.

Innowacyjny bank, innowacyjne bankowanie

Dowiedz się, czym jest otwarta bankowość

Santander open to usługa w bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile, która powstała w oparciu o dyrektywę unijną PSD2 oraz koncepcję otwartej bankowości. Dzięki niej możesz mieć dostęp do Twoich kont Uruchomi się w nowym oknie z innych banków.

Twoje konta z różnych banków w jednym miejscu

Poznaj korzyści Santander open

  • W jednej aplikacji mobilnej i bankowości internetowej sprawdzasz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach.

    W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Credit Agricole, Nest Bank oraz Velo Bank

  • Wysyłasz przelewy z dodanych kont, korzystając z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

    W Santander open możesz zainicjować płatność z kont w:
    PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Credit Agricole oraz Nest Bank.

  • Otrzymujesz dodatkowe korzyści, jeśli zgodzisz się, abyśmy przetwarzali Twoje dane z innych banków.

    Będziemy mogli np. szybciej sprawdzić Twoją zdolność kredytową oraz zaproponować ofertę dopasowaną do Ciebie.

Bezpieczeństwo

Nie martw się o swoje dane

Informacje o Twoich kontach pobieramy tylko na Twoją prośbę. To Ty decydujesz, do których Twoich kont masz dostęp z bankowości mobilnej i internetowej. Nie zapisujemy i nie przechowujemy Twoich danych do logowania do innych banków.

Dodaj konta z innych banków

  • Zaloguj się i wybierz Twoje skróty

  • Wejdź w Konta i wybierz Dodaj bank

  • Zapoznaj się z treścią zgód i regulaminu otwartej bankowości

  • Zaloguj się do bankowości internetowej

    Na Pulpicie kliknij Dodaj konta z innych banków. Jeśli nie widzisz tego przycisku, konta możesz dodać w zakładce Konta z innych bankówUstawieniach.

  • Zaakceptuj zgody

    Zapoznaj się z treścią regulaminu otwartej bankowości i zgód.

  • Wybierz bank i konta, które chcesz dodać

    Wskaż bank, z którego chcesz dodać konta – przekierujemy Cię na jego stronę, gdzie łatwo je wybierzesz.

Wysyłaj przelewy z rachunków w innych bankach

  • Zaloguj się

  • W dolnym menu, wejdź w Płatności

  • Wybierz Przelew z konta w innym banku

  • Zaloguj się do bankowości internetowej

    Kliknij w zakładkę Przelewy, a następnie Złotowy z rachunku w innym banku.

  • Wybierz rachunek, z którego chcesz zrobić przelew

    Uzupełnij dane odbiorcy oraz kwotę i tytuł przelewu. Wybierz Dalej i kliknij Wyślij przelew.

  • Zaakceptuj przelew w innym banku

    W ostatnim kroku zobaczysz ekran, który potwierdza, że przekazaliśmy Twoje zlecenie do realizacji w innym banku.

Najczęstsze pytania

Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami

  • Możesz dodać konta, które w danym banku są określone jako rachunki płatnicze dostępne online.  Rachunkiem płatniczym jest konto, które służy do wykonywania transakcji płatniczych, np. przelewów.

    U nas są to:

    • konta złotowe,
    • konta walutowe,
    • konta oszczędnościowe
    • rachunek karty kredytowej.

    W innych bankach konta oszczędnościowe lub karty kredytowe mogą nie być rachunkami płatniczym. W takiej sytuacji nie możesz ich dodać do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile. Rachunkami płatniczymi nie są lokaty, co oznacza, że nie możesz ich dodać z innego banku do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile.

  • Możesz dodać nieograniczoną liczbę kont. To Ty decydujesz, które konta dodajesz. Aktualna lista banków, z których możesz dodać konta znajduje się po zalogowaniu do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile.

    Za jednym razem możesz dodać kilka kont, jeśli pochodzą z tego samego banku. Jeśli chcesz dodać konta z różnych banków, musisz zrobić to oddzielnie dla każdego banku.
     

  • To zależy od możliwości technicznych banku, z którego pochodzi dodawane konto. Może to potrwać do kilkunastu minut. 

W ramach usługi inicjowania transakcji płatniczej (PIS) możesz zainicjować przelew zwykły w PLN (Elixir). Twój przelew trafi do odbiorcy według zasad, które obowiązują w banku źródłowym dla dodanego konta. Nie zrealizujesz przelewu z datą przyszłą. Za wykonanie transakcji w ramach usługi PIS, bank źródłowy dla dodanego konta może pobrać opłatę zgodnie ze swoja taryfą opłat i prowizji.