Rzecznik Klienta Santander Bank Polska
Czym się zajmujemy
- reprezentujemy interesy klientów w kontaktach z bankiem
- zajmujemy się sprawami, które wymagają niestandardowego podejścia
- wspieramy klientów, wyjaśniamy skomplikowane i wielowątkowe sprawy
- szukamy dogodnych rozwiązań dla klientów
-
analizujemy uwagi i sugestie klientów, a dzięki nim możemy zmieniać nasze usługi i produkty
Kiedy możesz się z nami skontaktować
- gdy Twoje reklamacje były już rozpatrywane, ale decyzja nie spełnia Twoich oczekiwań
-
jeśli Twoja sprawa wymaga niestandardowych rozwiązań
O co Cię prosimy
- podaj nam przyczynę odwołania
- opisz nam szczegółowo swoją sprawę
- wskaż swoje oczekiwania
- dołącz stosowne dokumenty
Jak możesz się z nami skontaktować
- listownie na adres:
Biuro Rzecznika Klienta
ul. Kolorowa 8
60-198 Poznań
- swoją sprawę możesz również opisać i wysłać na adres:
kontakt@santander.pl
- telefonicznie:
1 9999 w Polsce, +48 61 81 1 9999 z zagranicy
- w naszym oddziale:
https://www.santander.pl/przydatne-informacje/placowki-i-bankomaty
Kiedy otrzymasz odpowiedź
- najszybciej jak będzie to możliwe, gdy uzyskamy wszystkie wyjaśnienia w sprawie
- najpóźniej w ciągu 30 dni kalendarzowych lub 15 dni roboczych, terminy te możemy w określonych przypadkach wydłużyć do 60 dni kalendarzowych lub 35 dni roboczych
Zasady obsługi reklamacji
Adres
Biuro Rzecznika Klienta
Santander Bank Polska S.A.
ul. Kolorowa 8, 60-198 Poznań