Infolinia: 1 9999
Kontrast
A A A

Rzecznik Klienta Santander Bank Polska

Rzecznik Klienta
Santander Bank Polska


Szanowni Państwo,


Rzecznik Klienta został powołany w celu reprezentowania interesów klientów w kontaktach z bankiem. Głównym zadaniem Rzecznika Klienta jest pełnienie funkcji odwoławczej od podjętych decyzji w sprawach reklamacji. Zgłaszanie reklamacji odbywa się zgodnie z zasadami przedstawionymi poniżej.

Jeśli nie zgadzacie się Państwo z decyzją dotyczącą swojego zgłoszenia, możecie odwołać się do Rzecznika Klienta elektronicznie w Santander internet lub listownie na adres Rzecznika Klienta. Aby usprawnić proces analizy prosimy o podanie przyczyny odwołania i Państwa oczekiwań, a także dołączenie innych dokumentów, które nie są w posiadaniu banku, a mają bezpośredni związek ze zgłoszeniem. Zgłoszone sprawy wyjaśniamy rzetelnie, z najwyższą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 

Rzecznik Klienta Santander Bank Polska S.A.

Adres:
Rzecznik Klienta
Santander Bank Polska
Pl. Andersa 5, 61-894 Poznań

Infolinia

Infolinia 1 9999* lub
781 119 999*
Z zagranicy (oraz dla telefonów z wył. roamingiem) +48 61 81 19999*
Menu infolinii »

Napisz do nas

Kontakt on-line

Public Relations

Konta osobiste i firmowe

Kredyty i karty kredytowe

Kredyt gotówkowy Kredyt gotówkowy

Decyzja o przyznaniu kredytu już w 10 minut.

Zamów
Wyślij
Kredyt mieszkaniowy Kredyt mieszkaniowy

Kredyt Mieszkaniowy – Tani i Szybki.

Zamów
Wyślij
Karta kredytowa Visa Silver Karta kredytowa Visa Silver

Popularny sposób na wygodne zakupy z darmowym kredytem do 54 dni

Zamów
Wyślij
Karta World Mastercard Karta World MasterCard

Prestiżowa karta i uczestnictwo w programie World MasterCard Rewards Priceless Specials

Zamów
Wyślij

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm