Załatwiaj wiele spraw urzędowych bez kolejki
Załóż Profil zaufany i zyskaj bezpłatny dostęp online do serwisów administracji publicznej
Wygoda
Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego NIK i hasła PIN,
i korzystasz kiedy chcesz.Online
Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu
Oszczędność czasu
Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Mini Firma/Moja Firm Plus
Lista spraw
Załatwisz ogólne sprawy urzędowe oraz sprawy związane m.in. z:
Sprawdź, czy swoją sprawę załatwisz za pomocą Profilu zaufanego
Jak założyć Profil zaufany?
Aby założyć Profil zaufany w Santander Bank Polska musisz mieć:
- konto osobiste lub firmowe (jeśli założyłeś konto przez internet lub z pomocą doradcy online musisz najpierw potwierdzić swoją tożsamość w oddziale banku),
- aktywny dostęp do usług Mini Firma lub Moja Firma plus tzn. możesz potwierdzać dyspozycje narzędziem autoryzacji (mobilną autoryzacją, smsKodem lub tokenem),
- numer PESEL,
- aktualne dane.
- 1
Wejdź na stronę Profilu zaufanego
Wejdź na stronę https://www.gov.pl/web/profilzaufany
- 2
Wybierz swojego dostawcę tożsamości
Jako dostawcę tożsamości wybierz logo/ikona Santander Bank Polska
- 3
Potwierdź swoją tożsamość w banku
Zaloguj się jak do Santander internet, stwórz środek indentyfikacji elektronicznej jeśli go nieposiadasz oraz potwierdź przekazanie danych do Profilu zaufanego.
- 4
Dokończ zakładanie Profilu Zaufanego
Zgodnie z otrzymanymi instrukcjami z Profilu zaufanego dokończ proces jego zakładania.
Nie jesteś klientem banku?
Jak logować się Profilem zaufanym?
- 1
Wejdź na portal administracji publicznej
(np.epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl,
biznes.gov.pl) i znajdź interesującą Cię sprawę - 2
Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym
przez bankowość elektroniczną — kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Mini Firma/Moja Firma Plus
- 3
Wpisz swój NIK i hasło PIN
następnie zostaniesz z powrotem przeniesiony na stronę urzędu
Pytania i reklamacje
Zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:
- utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
- dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
- logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
- niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
- obsługą złożonych wniosków.
Zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:
- założeniem Profilu zaufanego i dostępem do niego w Mini Firma,
- dostępem i działaniem systemu Mini Firma.
- Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Zasadami przyjmowania i rozpatrywania reklamacji Uruchomi się w nowym oknie.
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych