Chcę skontaktować się z doradcą
Nie wiem gdzie jest moja karta
Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:
- Zaloguj się do Santander mobile.
- Z pulpitu wybierz kartę, którą chcesz zastrzec.
- Wybierz opcję „Twoje skróty".
- W sekcji „bezpieczeństwo” znajdziesz opcję zastrzeżenia karty.
- Wskaż powód zastrzeżenia karty i potwierdź operację.
- Gotowe!
Nie masz jeszcze aplikacji Santander mobile? Poznaj naszą aplikację
Wolisz inaczej? Zadzwoń do nas:
1 9999
Chcę aktywować kartę
Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:
- płacąc kartą w terminalu płatniczym — wkładając ją do terminala i podając PIN karty,
- wypłacając pieniądze z dowolnego bankomatu — podając PIN karty,
- w bankomacie Santander Bank Polska — wybierając opcję "Aktywacja karty",
- lub w aplikacji mobilnej Santander mobile albo serwisie transakcyjnym Mini Firma/Moja Firma plus - jeśli masz aktywny dostęp do bankowości Twojej firmy.
Chcę odblokować dostęp do bankowości internetowej
Pamiętasz swoje hasło?
Możesz odblokować dostęp za pomocą smsKodu:
- Na ekranie logowania podaj swój NIK oraz PIN do usług. Jeśli dane są prawidłowe, wyświetli się komunikat informujący o zablokowaniu dostępu oraz pojawi się pole do wprowadzenia smsKodu. W tym momencie wyślemy do Ciebie smsKod.
- Wprowadź smsKod wysłany na Twój numer telefonu i kliknij przycisk "Dalej".
- Po prawidłowym wprowadzeniu smsKodu dostęp zostanie odblokowany i automatycznie zostaniesz zalogowany do serwisu Santander internet.
3-krotne wprowadzenie nieprawidłowego smsKodu uniemożliwi Tobie dalszych prób odblokowania dostępu. Powinieneś wtedy zadzwonić na naszą infolinię (1 9999) lub udać się do najbliższego oddziału banku.
Nie pamiętasz hasła?
Nie martw się, chętnie pomożemy:
zadzwoń do nas pod 1 9999 lub odwiedź najbliższy oddział banku, wspólnie odblokujemy Twój dostęp.
Chcę spłacić zobowiązania
Skorzystaj z naszej pomocy
Podpowiadamy, jakie rozwiązania możemy Ci zaproponować, aby ułatwić uregulowanie zobowiązań i dopasować je do Twojej sytuacji finansowej.
Pytania i odpowiedzi
Reklamacje
Masz zastrzeżenia odnośnie oferowanych przez nas produktów lub usług? Zgłoś reklamację, pomożemy!
Siedziba banku
Santander Bank Polska S.A.
al. Jana Pawła II 17
00-854 WarszawaNIP: 896-000-56-73
REGON: 930041341
KOD SWIFT/BIC: WBKPPLPPPozostałe
Biuro prasowe
biuro.prasowe@santander.plSponsoring
sponsoring@santander.plMarketing
marketing@santander.plInformacja pracownicza
zip@santander.pl