Santander mobile
Cała firma w Twojej kieszeni
Mini Firmadla własnej działalności gospodarczej
Wybierz wariant dopasowany do Twoich potrzeb
Funkcje, które ułatwią Ci prowadzenie biznesu
Zarządzaj całą firmą przez internet
Jak zacząć korzystać z Mini Firmy
Nie jestem klientem | Mam już konto firmowe |
---|---|
Otwórz konto Uruchomi się w nowym oknie | Zaloguj się Uruchomi się w nowym oknie |
Pierwsze logowanie do Mini Firmy
Dla tych, którzy mają już dostęp do konta firmowego
- 1
Zaloguj się do Mini Firmy
- Wpisz numer NIK oraz PIN startowy
- Zaloguj się, by przejść do strony głównej - 2
Nadaj nowe hasło
Ustaw nowe hasło do kolejnych logowań
- 3
Zacznij korzystać
Ciesz się z dostępu do bankowości internetowej Mini Firma
Moja Firma plusdla średnich i dużych firm
Wybierz wariant dopasowany do Twoich potrzeb
Zarządzaj całą firmą przez internet
Funkcje, które ułatwią Ci zarządzanie firmą
Jak zacząć korzystać z Mojej Firmy plus?Mam już konto firmowe |
---|
Zaloguj się Uruchomi się w nowym oknie |
Pierwsze logowanie do Mojej Firmy plus
Dla tych, którzy mają już dostęp do konta firmowego
- 1
Zaloguj się do Mojej Firmy plus
- Wpisz numer NIK oraz PIN startowy
- Zaloguj się, by przejść do strony głównej - 2
Nadaj nowe hasło
Ustaw nowe hasło do kolejnych logowań
- 3
Zacznij korzystać
Ciesz się z dostępu do bankowości internetowej Moja Firma plus
Pobierz aplikację
W zależności od tego, , wybierz odpowiedni sklep dla Twojego urządzenia (Google Play lub App Store) i pobierz aplikację.
Bezpieczeństwo
Dowiedz się, jak zwiększyć bezpieczeństwo finansów Twojej firmy.
Pierwsze kroki w bankowości dla firm
Zaloguj się i zdecyduj, z których funkcji chcesz skorzystać
Najczęściej zadawane pytania
W nowej aplikacji możesz logować się tylko 1 loginem (NIK) w 1 urządzeniu. Aby korzystać z obu kont w jednym telefonie, musisz połączyć 2 loginy w 1 login. Możesz to zrobić:
- Jeżeli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej i korzystasz z bankowości internetowej Mini Firma:
- w bankowości internetowej:
- Twoje sprawy
- Bankowość mobilna i internetowa,
- podczas rozmowy z doradcą na infolinii,
- Jeżeli prowadzisz działalność w innej formie prawnej lub korzystasz z bankowości elektronicznej Moja Firma plus - w naszym oddziale.
Po połączeniu NIK Twoim jedynym loginem będzie ten, którym logujesz się na konto jako klient indywidualny.
Tak, możesz połączyć loginy także, gdy nie jesteś klientem indywidualnym. Zrobisz to w oddziale undefined
BLIK przed zalogowaniem dostępny jest tylko dla klienta indywidualnego.
Jeśli logujesz się jednym loginem (NIK) do konta indywidualnego i firmowego oraz korzystasz przed zalogowaniem z BLIK, to pobierzemy pieniądze z Twojego konta indywidualnego.
Więcej informacji o BLIK dla firm znajdziesz tutaj undefined
Jak najbardziej – połączenie loginów nie wpłynie na Twoją listę kontrahentów.
Możesz korzystać z takiej formy autoryzacji tylko w bankowości internetowej. Za każdym razem, gdy w bankowości internetowej przełączasz się między kontem firmowym a indywidualnym, musisz ręcznie zmienić narzędzie do potwierdzania transakcji.
W aplikacji mobilnej możesz akceptować transakcje tylko mobilną autoryzacją.
Możesz korzystać z tych funkcji, ale domyślnie będziemy pobierać pieniądze z Twojego konta indywidualnego. Jeśli chcesz, żebyśmy pobierali pieniądze z konta firmowego, w Ustawieniach bankowości internetowej, na profilu indywidualnym, ustaw brak domyślnego rachunku do opłat.
Wtedy w aplikacji mobilnej, podczas każdej płatności, poprosimy Cię o wskazanie rachunku, z którego pobierzemy opłatę za te usługi.
Przelewy zlecone z przyszłą datą realizacji wyślemy, a Ty nie musisz nic robić.
Jeśli w koszyku/paczce były jakiekolwiek przelewy – nie przeniesiemy ich. Dlatego, zanim połączysz loginy – wyślij koszyk/paczkę lub wyeksportuj dane.
Szybki podgląd możesz włączyć albo dla profilu firmowego, albo indywidualnego. Nie możesz widzieć obu jednocześnie.
Aby włączyć Szybki podgląd, po przejściu na profil firmowy wejdź w:
- Ustawienia
- Ustawienia bezpieczeństwa
- Szybki podgląd
Jeśli korzystasz z BLIKA na profilu firmowym, pieniądze pobierzemy z Twojego konta firmowego, ustawionego jak domyślne konto do obciążeń. Jeśli nie masz ustawionego takiego konta, pieniądze pobierzemy z konta, które w umowie jest wskazane jako konto do pobierania opłat za usługi bankowości elektronicznej.
Jeśli korzystasz z BLIKA na profilu indywidualnym, pieniądze pobierzemy z Twojego konta indywidualnego, ustawionego jako domyślne konto do obciążeń.
eWyciągi udostępniamy tylko klientom indywidualnym. Jeśli potrzebujesz eWyciągu, możesz wygenerować go samodzielnie w bankowości internetowej.
Bank Porad - bankuj lepiej
Podpowiadamy jak ułatwić sobie codzienność.
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych.
Usługi eKsięgowość, eFaktoring, eZdrowie, eUmowy, eWadia, ePożyczka są świadczone na podstawie odrębnej umowy. Korzystanie z nich jest możliwe za pośrednictwem Mini Firma internet. Usługi są skierowane do nowych i obecnych klientów banku, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. Usługi są dostępne dla klientów, którzy zawrą z Santander Bank Polska S.A. umowę bankowości elektronicznej Mini Firma. Usługi eZdrowie, eFaktoring są także dostępne w Santander Mobile. Usługa ePożyczka jest dostępna także w Santander Mobile oraz eBOK24 w Santander Leasing.
Umowa na usługę eKsięgowość zawierana jest przez klienta z inFakt. Jest skierowana do klientów, którzy prowadzą uproszczoną księgowość i rozliczają się na podstawie Książki Przychodów i Rozchodów lub ryczałtowo.
Umowa na usługę eFaktoring zawierana jest przez klienta z NFG S.A.
Umowa na usługę eZdrowie zawierana jest przez klienta z MedicCentre sp. z o.o.
Umowa na usługę eUmowy zawierana jest przez klienta z LawBiz Technology sp. z o.o.
Umowa na usługę eWadia, zawierana jest przez klienta z POLFUND Fundusz Poręczeń Kredytowych S.A.
Usługa ePożyczka, zawierana jest przez klienta z Santander Leasing S.A. Decyzja o przyznaniu finansowania oraz warunki pożyczki zależą od wyniku badania zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego.
Szczegóły oferty, informacje o opłatach prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A., na stronie santander.pl oraz pod numerem 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 17.07.2024 r.