Szukaj na stronie
Ilustracja banknotów
Bank porad - blog

Podpowiadamy, jak ułatwić sobie codzienność

Bankowość internetowa dla firm

Bankowość internetowa
i mobilna dla firm

Kontroluj firmowe finanse przez internet – gdziekolwiek jesteś i kiedy chcesz

Santander mobile

Pierwsze kroki w aplikacji

Cała firma w Twojej kieszeni

Zarządzaj finansami

Ułatw sobie codzienność

Mini Firmadla własnej działalności gospodarczej

Wybierz wariant dopasowany do Twoich potrzeb

Dostępne funkcje
  • Użytkownicy
  • Opłata za dostęp do usług
  • Opłata za drugiego i każdego kolejnego użytkownika
  • Uprawnienia do rachunków
  • Maksymalny dzienny limit transakcji z autoryzacją smsKodem/tokenem/mobilną autoryzacją
  • Akceptacja operacji
  • Informacje o rachunkach i produktach
  • Podgląd złożonych dyspozycji i historii operacji
  • Przelew na rachunki własne, obce i walutowe
  • Przelew do ZUS i US
  • Zmiana limitów przelewów (dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych)
  • Kantor Santander
  • Alerty 24
  • Otwarcie/zamknięcie lokaty
  • Produkty bankowe NA KLIK
  • Zarządzanie kartami (blokada, aktywacja, zmiana PIN)
  • Koszyki przelewów
  • Paczki przelewów
  • Przelewy płacowe
  • Integracja z systemami finansowo-księgowymi
  • Aplikacja Santander mobile
  • Weryfikacja konta w rejestrze podatników VAT
  • Profil Zaufany (dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych i spółek cywilnych)
  • E-usługi (dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych)
Mini Firma (własna działalność gospodarcza)
  • maks. 5
  • 0 zł
  • 5zł/miesiąc
  • Jednakowe dla wszystkich użytkowników
  • 1 mln zł
  • Jednoosobowo
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Moja Firma Plus (średnie i duże przedsiębiorstwa)
  • maks. 50
  • 55 zł/miesiąc
  • 0 zł
  • Możliwość różnicowania wg typu rachunku lub rodzaju transakcji
  • 100 mln zł
  • Jednoosobowa lub dwuosobowa akceptacja
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Funkcje, które ułatwią Ci prowadzenie biznesu

Zarządzaj całą firmą przez internet

Jak zacząć korzystać z Mini Firmy

Pierwsze logowanie do Mini Firmy

Dla tych, którzy mają już dostęp do konta firmowego

  • 1

    Zaloguj się do Mini Firmy

    - Wpisz numer NIK oraz PIN startowy
    - Zaloguj się, by przejść do strony głównej

    Zaloguj się Uruchomi się w nowym oknie

  • 2

    Nadaj nowe hasło

    Ustaw nowe hasło do kolejnych logowań

  • 3

    Zacznij korzystać

    Ciesz się z dostępu do bankowości internetowej Mini Firma

Moja Firma plusdla średnich i dużych firm

Wybierz wariant dopasowany do Twoich potrzeb

Dostępne funkcje
  • Użytkownicy
  • Opłata za dostęp do usług
  • Opłata za drugiego i każdego kolejnego użytkownika
  • Uprawnienia do rachunków
  • Maksymalny dzienny limit transakcji z autoryzacją smsKodem/tokenem/mobilną autoryzacją
  • Akceptacja operacji
  • Informacje o rachunkach i produktach
  • Podgląd złożonych dyspozycji i historii operacji
  • Przelew na rachunki własne, obce i walutowe
  • Przelew do ZUS i US
  • Zmiana limitów przelewów (dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych)
  • Kantor Santander
  • Alerty 24
  • Otwarcie/zamknięcie lokaty
  • Produkty bankowe NA KLIK
  • Zarządzanie kartami (blokada, aktywacja, zmiana PIN)
  • Koszyki przelewów
  • Paczki przelewów
  • Przelewy płacowe
  • Integracja z systemami finansowo-księgowymi
  • Aplikacja Santander mobile
  • Weryfikacja konta w rejestrze podatników VAT
  • Profil Zaufany (dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych i spółek cywilnych)
  • E-usługi (dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych)
Mini Firma (własna działalność gospodarcza)
  • maks. 5
  • 0 zł
  • 5zł/miesiąc
  • Jednakowe dla wszystkich użytkowników
  • 1 mln zł
  • Jednoosobowo
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Moja Firma Plus (średnie i duże przedsiębiorstwa)
  • maks. 50
  • 55 zł/miesiąc
  • 0 zł
  • Możliwość różnicowania wg typu rachunku lub rodzaju transakcji
  • 100 mln zł
  • Jednoosobowa lub dwuosobowa akceptacja
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zarządzaj całą firmą przez internet

Funkcje, które ułatwią Ci zarządzanie firmą

Jak zacząć korzystać z Mojej Firmy plus?

Mam już konto firmowe
Zaloguj się Uruchomi się w nowym oknie

 

Pierwsze logowanie do Mojej Firmy plus

Dla tych, którzy mają już dostęp do konta firmowego

  • 1

    Zaloguj się do Mojej Firmy plus

    - Wpisz numer NIK oraz PIN startowy
    - Zaloguj się, by przejść do strony głównej

    Zaloguj się Uruchomi się w nowym oknie

  • 2

    Nadaj nowe hasło

    Ustaw nowe hasło do kolejnych logowań

  • 3

    Zacznij korzystać

    Ciesz się z dostępu do bankowości internetowej Moja Firma plus

Pobierz aplikację

W zależności od tego, , wybierz odpowiedni sklep dla Twojego urządzenia (Google Play lub App Store) i pobierz aplikację.

Bezpieczeństwo

Dowiedz się, jak zwiększyć bezpieczeństwo finansów Twojej firmy.

Pierwsze kroki w bankowości dla firm

Zaloguj się i zdecyduj, z których funkcji chcesz skorzystać

Najczęściej zadawane pytania

  • W nowej aplikacji możesz logować się tylko 1 loginem (NIK) w 1 urządzeniu. Aby korzystać z obu kont w jednym telefonie, musisz połączyć 2 loginy w 1 login. Możesz to zrobić:

    1. Jeżeli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej i korzystasz z bankowości internetowej Mini Firma:
    • w bankowości internetowej:
      • Twoje sprawy
      • Bankowość mobilna i internetowa,
    • podczas rozmowy z doradcą na infolinii,
    1. Jeżeli prowadzisz działalność w innej formie prawnej lub korzystasz z bankowości elektronicznej Moja Firma plus - w naszym oddziale.

    Po połączeniu NIK Twoim jedynym loginem będzie ten, którym logujesz się na konto jako klient indywidualny.

  • Tak, możesz połączyć loginy także, gdy nie jesteś klientem indywidualnym. Zrobisz to w oddziale undefined

  • BLIK przed zalogowaniem dostępny jest tylko dla klienta indywidualnego.

    Jeśli logujesz się jednym loginem (NIK) do konta indywidualnego i firmowego oraz korzystasz przed zalogowaniem z BLIK, to pobierzemy pieniądze z Twojego konta indywidualnego.

    Więcej informacji o BLIK dla firm znajdziesz tutaj undefined

  • Jak najbardziej – połączenie loginów nie wpłynie na Twoją listę kontrahentów.

  • Możesz korzystać z takiej formy autoryzacji tylko w bankowości internetowej. Za każdym razem, gdy w bankowości internetowej przełączasz się między kontem firmowym a indywidualnym, musisz ręcznie zmienić narzędzie do potwierdzania transakcji.

    W aplikacji mobilnej możesz akceptować transakcje tylko mobilną autoryzacją.

  • Możesz korzystać z tych funkcji, ale domyślnie będziemy pobierać pieniądze z Twojego konta indywidualnego. Jeśli chcesz, żebyśmy pobierali pieniądze z konta firmowego, w Ustawieniach bankowości internetowej, na profilu indywidualnym, ustaw brak domyślnego rachunku do opłat.

    Wtedy w aplikacji mobilnej, podczas każdej płatności, poprosimy Cię o wskazanie rachunku, z którego pobierzemy opłatę za te usługi.

  • Przelewy zlecone z przyszłą datą realizacji wyślemy, a Ty nie musisz nic robić.

    Jeśli w koszyku/paczce były jakiekolwiek przelewy – nie przeniesiemy ich. Dlatego, zanim połączysz loginy – wyślij koszyk/paczkę lub wyeksportuj dane.

  • Szybki podgląd możesz włączyć albo dla profilu firmowego, albo indywidualnego. Nie możesz widzieć obu jednocześnie.

    Aby włączyć Szybki podgląd, po przejściu na profil firmowy wejdź w:

    • Ustawienia
    • Ustawienia bezpieczeństwa
    • Szybki podgląd
  • Jeśli korzystasz z BLIKA na profilu firmowym, pieniądze pobierzemy z Twojego konta firmowego, ustawionego jak domyślne konto do obciążeń. Jeśli nie masz ustawionego takiego konta, pieniądze pobierzemy z konta, które w umowie jest wskazane jako konto do pobierania opłat za usługi bankowości elektronicznej.

    Jeśli korzystasz z BLIKA na profilu indywidualnym, pieniądze pobierzemy z Twojego konta indywidualnego, ustawionego jako domyślne konto do obciążeń.

  • eWyciągi udostępniamy tylko klientom indywidualnym. Jeśli potrzebujesz eWyciągu, możesz wygenerować go samodzielnie w bankowości internetowej.

Bank Porad - bankuj lepiej

Podpowiadamy jak ułatwić sobie codzienność.

Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych.

Więcej szczegółów

Uruchomi się w nowym oknie

Usługi eKsięgowość, eFaktoring, eZdrowie, eUmowy, eWadia, ePożyczka są świadczone na podstawie odrębnej umowy. Korzystanie z nich jest możliwe za pośrednictwem Mini Firma internet. Usługi są skierowane do nowych i obecnych klientów banku, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. Usługi są dostępne dla klientów, którzy zawrą z Santander Bank Polska S.A. umowę bankowości elektronicznej Mini Firma. Usługi eZdrowie, eFaktoring są także dostępne w Santander Mobile. Usługa ePożyczka jest dostępna także w Santander Mobile oraz eBOK24 w Santander Leasing.

Umowa na usługę eKsięgowość zawierana jest przez klienta z inFakt. Jest skierowana do klientów, którzy prowadzą uproszczoną księgowość i rozliczają się na podstawie Książki Przychodów i Rozchodów lub ryczałtowo.

Umowa na usługę eFaktoring zawierana jest przez klienta z NFG S.A.

Umowa na usługę eZdrowie zawierana jest przez klienta z MedicCentre sp. z o.o.

Umowa na usługę eUmowy zawierana jest przez klienta z LawBiz Technology sp. z o.o.

Umowa na usługę eWadia, zawierana jest przez klienta z POLFUND Fundusz Poręczeń Kredytowych S.A.

Usługa ePożyczka, zawierana jest przez klienta z Santander Leasing S.A. Decyzja o przyznaniu finansowania oraz warunki pożyczki zależą od wyniku badania zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego.

Szczegóły oferty, informacje o opłatach prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A., na stronie santander.pl oraz pod numerem 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 17.07.2024 r.