Usługa dostępna dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych z nową aplikacją Santander mobile.
Masz konto firmowe, pobierz aplikację Santander mobile i korzystaj z BLIKA
Korzystasz z BLIKA, gdy zapomnisz karty czy gotówki
Za BLIKA nic nie płacisz
Wypłacaj gotówkę z bankomatu za 0 zł
Wypłacasz gotówkę BLIKIEM z bankomatu
- Z menu bankomatu wybierz opcję wypłaty BLIK.
- Zaloguj się do nowej aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK.
- Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go w bankomacie.
- Potwierdź swoją płatność w telefonie i gotowe!
Przelewaj na numer telefonu BLIK
Robisz przelew BLIKIEM na telefon
- Zaloguj się do nowej aplikacji Santander mobile na telefonie.
- Następnie wybierz przelew na telefon BLIK.
- Wpisz lub wybierz numer telefonu osoby, do której chcesz zrobić przelew z listy kontaktów.
- Podaj kwotę i naciśnij Gotowe.
- Sprawdź prawidłowość i naciśnij potwierdź.
- Otrzymasz potwierdzenie wykonania przelewu i możesz poinformować o tym odbiorcę.
Jak odebrać przelew BLIK
Zaloguj się do nowej aplikacji mobilnej Santander. Kliknij a następnie Ustawienia BLIK
Wybierz Przelew na telefon BLIK
Naciśnij Rejestruj numer
Chcesz wiedzieć, kto z Twoich znajomych korzysta z BLIKA?
Sprawdź to w książce telefonicznej, widocznej w aplikacji podczas robienia przelewu.
Przy numerze telefonu osoby, która korzysta z BLIKA wyświetli się ikona
Płać w internecie
Robisz przelew BLIKIEM w internecie
- Na stronie sklepu wybierz płatność BLIK.
- Zaloguj się do nowej aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK.
- Przepisz lub skopiuj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) z nowej aplikacji Santander mobile do okna na stronie płatności.
- Potwierdź swoją płatność w telefonie i gotowe!
Płać w sklepie
Płacisz BLIKIEM w sklepie stacjonarnym
- Poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić BLIKIEM.
- Zaloguj się do nowej aplikacji Santander mobile i kliknij w ikonę BLIK.
- Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go na terminalu POS.
- Potwierdź swoją płatność w telefonie i gotowe!
Jesteś klientem indywidualnym i firmowym
Przelew na telefon BLIK
Konto, na które wpływać będą pieniądze przekazywane na mój nr telefonu BLIK
- Do jednego nr telefonu możesz mieć podłączone tylko jedno konto, na które będą wpływać do Ciebie pieniądze.
- Możesz wskazać konto osobiste lub firmowe.
- Zrobisz to w momencie rejestracji do bazy BLIK.
- Jeśli chcesz zmienić konto, możesz to zrobić w dowolnym momencie. Kliknij przelew na telefon BLIK a następnie przycisk zmień rachunek.
Konto, z którego pobierane będą pieniądze, gdy wykonam przelew na nr telefonu BLIK do innej osoby
- Możesz wykonać przelew BLIK zarówno z konta osobistego jak i firmowego.
- Jeśli chcesz, aby pieniądze zostały pobrane z Twojego konta osobistego, musisz wybrać profil klienta indywidualnego i wybrać usługę przelew na telefon.
- Jeśli chcesz, aby pieniądze zostały pobrane z Twojego konta firmowego, musisz wybrać profil klienta firmowego i wybrać usługę przelew na telefon.
Generowanie kodu BLIK
- Realizację płatności lub wypłatę gotówki przy wykorzystaniu kodu BLIK możesz zrobić zarówno z konta osobistego jak i firmowego.
- Jeśli chcesz, aby pieniądze zostały pobrane z Twojego konta osobistego, wybierz profil klienta indywidualnego.
- Jeśli chcesz, aby pieniądze zostały pobrane z Twojego konta firmowego, wybierz profil klienta firmowego.
- Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto firmowe, to wybierzemy domyślnie konto do obciążeń. W przypadku jego braku, wybierzemy konto, które wskazałeś w umowie do pobierania opłat za usługę Mini Firma.
Aplikacja pomaga w codziennych sprawach
Dopasuj do siebie powitanie, logowanie, tapeta, skróty |
Używaj trybu dyskretnego ukryj stan konta w miejscach publicznych |
Korzystaj z BLIKA płać, wypłacaj i przelewaj na telefon |
Kupuj i płać za: bilety, parkingi, autostrady, kwiaty, taksówki |
Wymieniaj walutę w Kantorze Santander 24/7 |
Bezpieczne płatności
Gdy płacisz BLIKIEM, korzystasz z jednorazowego, sześciocyfrowego kodu, który jest ważny przez 2 minuty
Każdą transakcję potwierdzasz w aplikacji Santander mobile
Możesz ustawić własne dzienne limity transakcji BLIK w bankowości internetowej Santander Mini Firma
Uwaga! Oszuści przejmują konta twoich znajomych na Facebooku. Bądź czujny, gdy ktoś poprosi Cię o podanie kodu BLIK.
Stosuj podwójną metodę potwierdzania swojej tożsamości, zwłaszcza w mediach społecznościowych
Zweryfikuj tożsamość znajomego – najlepiej zadzwoń do niego
Sprawdź podsumowanie transakcji przed jej potwierdzeniem
Chroń swój PIN do aplikacji mobilnej
Najczęstsze pytania
Nie pobieramy żadnych opłat za korzystanie z BLIKA.
Kod BLIK dostępny jest tylko w nowej aplikacji Santander mobile, którą możesz pobrać z Google Play lub AppStore. Po zalogowaniu się do aplikacji, wybierz przycisk BLIK i wygeneruj kod.
Przelew na telefon BLIK umożliwia natychmiastowe przekazanie pieniędzy na numer telefonu odbiorcy. Aby otrzymać pieniądze odbiorca musi zarejestrować swój numer w bazie powiązań BLIK.
Pieniądze Blikiem wypłacisz bez opłat w bankomatach, które akceptują wypłatę BLIK.
Maksymalny dzienny limit dla transakcji BLIK wynosi:
- 10 000 złotych dla transakcji gotówkowych oraz dla przelewu na telefon BLIK,
- 50 000 złotych na zakupy, w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz punktach usługowych.
W nowej aplikacji Santander mobile możesz jedynie obniżyć kwotę limitu. Zrobisz to klikając w zakładkę Ustawienia>Limity transakcji BLIK. Jeśli chcesz podwyższyć kwotę limitu zrobisz to tylko w bankowości internetowej Santander Mini Firma w zakładce Ustawienia> Limity transakcji BLIK.
Informacje o nowej aplikacji Santander mobile znajdziesz tutaj więcej informacji o Santander mobile.
Sprawdź również
Aby korzystać z BLIKA dla firm w nowej aplikacji mobilnej Santander, klient musi być osobą fizyczną prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. Funkcjonalność ta dostępna jest po zawarciu Umowy bankowości elektronicznej Mini Firma oraz otwarciu konta firmowego w złotych polskich i pobraniu nowej aplikacji Santander mobile ze sklepu internetowego oraz zaakceptowaniu regulaminu BLIK dla firm. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 04.09.2023
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.
- Płatność BLIK to transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/ punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
- Płatność zbliżeniowa BLIK to transakcja BLIK polegająca na płatności zbliżeniowej za pomocą urządzenia mobilnego w ramach Systemu BLIK.
- Przelew na telefon BLIK / Przelew na telefon to przelew wykonywany na podstawie Dyspozycji, składanej w aplikacji Santander mobile, polegający na przekazaniu środków pieniężnych na konto Odbiorcy zarejestrowanego w Bazie powiązań BLIK i realizowany w czasie rzeczywistym w dniu złożenia Dyspozycji Przelewu, Przelew na telefon BLIK jest Poleceniem przelewu.
- Wypłata gotówki BLIK / Wypłata BLIK to transakcja BLIK polegająca na wypłacie środków pieniężnych w bankomacie lub w Terminalu POS, bez użycia karty płatniczej, Wypłata BLIK jest Wypłatą gotówki.
- Infolinia to usługa bankowości telefonicznej
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
- Konto to rachunek płatniczy
Sandi
Wirtualny asystent
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?