Stypendium Rozwojowe Santander | Biznes w Praktyce – spotkaj się z cenionymi ekspertami Social Mediów
Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie wykorzystywać social meda do prowadzenia działań marketingowych małej firmy lub budowania marki osobistej? Weź udział w cyklu szkoleń, podczas których swoją wiedzą podzielą się cenieni eksperci marketingu internetowego.
Nasi Eksperci
Swoją wiedzą i doświadczeniem będą się z Tobą dzielić tacy specjaliści jak:
- Paweł Tkaczyk - jeden z najbardziej uznawanych na rynku specjalistów, strateg budowania marki, autor książek
- Anna Oszajca - niezwykła osobowość medialna, youtuberka, trenerka i założycielka Akademii Medialnej
- Anna Ledwoń-Blachaczy - co-founderka agencji More Bananas; organizatorka CRASH Mondays; autorka, trenerka
- Dagmara Kokoszka - Lassota - uznawana specjalistka w zakresie digital strategy, psycholog marketingu i sprzedaży,
- Angelika Chimkowska – znany w świecie biznesu strateg social sellingu i silnych marek, autorka książek i kursów
- Klientocentryczni – zespół ekspertów w zakresie projektowania produktów i usług, autorzy książek i kursów nt. design thinking&UX
Aplikuj Uruchomi się w nowym oknie
Czego się nauczysz
Podczas wydarzenia rozwiniesz wiedzę i umiejętności w zakresie:
- Marketingu w sieci przy małym budżecie
- Copywrittingu sprzedażowego
- Tworzenia chwytliwych filmów budujących markę
- Narzędzi Facebook ADS
- Wykorzystania LinkedIn do budowania marki i sprzedaży
- Tajników Instagrama dla przedsiębiorców
- Skutecznego badania potrzeb klientów pod kątem projektowania produktów i usług
Dla kogo
Wydarzenie dedykowane jest studentom, absolwentom, początkującym przedsiębiorcom i osobom planującym własną firmę, a także przyszłym i aktualnym specjalistom marketingu i freelancerom.
Organizatorzy
Stypendium Rozwojowe Santander | Biznes w Praktyce to cykl organizowany we współpracy z Politechniką Łódzką.
Stypendia Santander
Od 25 lat program Santander Universidades stanowi element zaangażowania banku w zrównoważony rozwój oraz odzwierciedla jego wiodącą pozycję jako banku odpowiedzialnego społecznie.
Od 2002 roku Santander przeznaczył na edukację już blisko 2 mld EUR, a liczba stypendiów przyznanych od 2005 roku wynosi 600 000. Program Santander Universidades to jedna z największych inicjatyw tego typu wspierana przez podmiot prywatny.