Zobacz, co zmieniliśmy w aplikacji i bankowości internetowej
Grudzień przyniósł ze sobą kilka nowości w aplikacji Santander mobile oraz w bankowości internetowej. Zobacz, co zmieniliśmy.
Konta, karty, kredyty, fundusze i lokaty - teraz wszystko w jednym miejscu.
W najnowszej wersji całkowicie przebudowaliśmy zakładkę Twoje produkty. Jest to pierwsza zakładka, którą widzisz tuż po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej. Kod BLIK przenieśliśmy do prawego górnego rogu.
Przelewaj więcej w aplikacji
Chcesz robić przelewy w aplikacji na wyższe kwoty? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – teraz możesz zwiększyć limit przelewów na rachunki obce nawet do 10 000 zł. Aby zmienić limit, zaloguj się do bankowości internetowej i wejdź w Ustawienia > Limity przelewów.
Zmianę potwierdzasz narzędziem do autoryzacji (smsKod lub mobilny podpis).