Zagłosuj na naszą aplikację w Mobile Trends Awards!
Lubisz korzystać z naszej aplikacji, podoba Ci się, jak ją zmieniamy – zagłosuj na Santander Mobile w konkursie Mobile Trends Awards.
Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy nominację w konkursie za rozwój naszej aplikacji. Walczymy o zwycięstwo, a do tego potrzebujemy głosów naszych klientów. Liczymy na Twoje wsparcie w głosowaniu.
Zagłosuj Uruchomi się w nowym oknie
Głosowanie trwa od 12 do 20 lutego. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 27 marca.
Jak zmieniliśmy aplikację w 2024 roku
Dzięki opiniom naszych klientów Santander Mobile zyskała m.in. nowy, wygodny proces przelewów oraz możliwość zarządzania listą ulubionych odbiorców. W aplikacji pojawiły się także nowe waluty oraz możliwość otwarcia konta walutowego.
Ułatwiamy analizę domowego budżetu, dlatego dodaliśmy Asystenta finansów. Pojawiły się także Subskrypcje – informacje o opłacanych usługach i podsumowanie m.in. wydatków za subskrypcje z bieżącego miesiąca.
Dodatkowo w 2024 roku wprowadziliśmy opcję Gry i multimedia. Dzięki niej można doładować gry, filmy i muzykę do popularnych platform.
Wiemy, że przerwy techniczne potrafią być niewygodne, dlatego w takich sytuacjach dajemy częściowy dostęp do aplikacji. Klienci mogą sprawdzić stan swojego konta sprzed przerwy oraz listę zakupionych biletów lub parkingów.
Dziękujemy, że jesteś wśród 3,1 milinów osób, które korzystają z apki!
Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD.
- Przelew to polecenie przelewu. Konto walutowe to rachunek płatniczy.
- Santander mobile, aplikacja to usługa bankowości elektronicznej.
Dostawcą modułu Zakupy Mobilne (Transport, Bilety, Usługi) jest Finanteq S.A. z siedzibą w Lublinie - partner, z którym bank zawarł umowę na świadczenie usług w module w ramach aplikacji Santander mobile. Więcej o usłudze Gry i multimedia dowiesz się na naszej stronie internetowej.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Ustawy Kodeks Cywilny. Stan na 12.02.2025.
Liczba 3,1 klientów mobilnych podane jest na podstawie źródeł własnych ( stan na styczeń 2025)