Szukaj na stronie

Ważne zmiany w aplikacji Santander mobile

18 sierpnia 2023

Od 4 września zaczniemy udostępniać nową aplikację Santander mobile, klienci otrzymają ją w ciągu maksymalnie 6 tygodni.

 

Lubimy zmiany, kiedy wiemy, że będą dobre. Zobacz, co da Ci nasza nowa aplikacja mobilna.

 

Dopasowana do Ciebie

  • Wybierz tapetę na ekran logowania. Czekają na Ciebie zdjęcia m.in. miast, zwierzaków, form geometrycznych, architektury czy sportu.
  • Określ, jak mamy się do Ciebie zwracać. 
  • Dopasuj widok pulpitu oraz skróty i produkty, które chcesz na nim zobaczyć.

Codzienne płatności, wygodne i szybkie zakupy

  • BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty.
  • W aplikacji sprawdzisz dane swojej karty: jej numer, ważność, CVV2/CVC2. Zanim Ci je pokażemy, poprosimy o dodatkowe potwierdzenie zlecenia.
  • Wyślesz bezpłatne przelewy natychmiastowe z Konta Santander, a jeśli nie znasz numeru konta odbiorcy – przelejesz na telefon BLIKIEM.
  • W aplikacji mobilnej możesz opłacić parkingi i przejazdy autostradą, kupować bilety komunikacji miejskiej czy bilety na wydarzenia, a nawet kwiaty.
  • Zaplanuj swój cel oszczędnościowy z Moimi Celami i odkładaj końcówki płatności. Sprawdzaj na bieżąco nasze Oferty i propozycje lokat.

Wszystko pod kontrolą

  • Wiesz, czy i ile zapłacisz w danym miesiącu za konto i kartę. Nie musisz liczyć swoich wydatków w miesiącu. W Poradniku cenowym podpowiemy, ile brakuje, aby prowadzenie konta Santander i opłata miesięczna za kartę wynosiła 0 zł.
  • W kalkulatorze śladu węglowego pokazujemy Twój przybliżony ślad węglowy, w oparciu o zakupy opłacone naszymi kartami. W tej sekcji znajdziesz też porady, które pomogą Ci oszczędzić nie tylko środowisko, ale i pieniądze. 
  • W aplikacji wymienisz waluty 24/7. W Kantorze Santander ustawisz alerty kursowe, żeby kupować i sprzedawać waluty po korzystnych kursach.
  • Dzięki Santander open w jednej aplikacji mobilnej sprawdzisz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach.
  • Jeśli nie chcesz, żeby Twoje wydatki i stan konta były widoczne na pulpicie, włącz tryb dyskretny. Wystarczy, że dwa razy klikniesz logo Santander. Jeśli chcesz wyłączyć usługę, zrób to samo. 

Santander mobile dla firm

  • Jeżeli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej i używasz bankowości elektronicznej Mini Firma, w nowej aplikacji skorzystasz z BLIKA. Dzięki niemu wypłacisz gotówkę z bankomatów oznaczonych logo BLIK, zrobisz przelew na numer telefonu odbiorcy i zapłacisz w sklepie bez karty czy gotówki. 
  • Do aplikacji zalogujesz się tylko jednym loginem. Jeśli masz login indywidualny i firmowy, połącz obecne loginy, a zyskasz łatwy i szybki dostęp do swoich kont indywidualnych i firmowych na jednym telefonie. Gdy to zrobisz, Twój login firmowy będzie nieaktywny – od tej pory skorzystasz tylko z indywidualnego. W nowej aplikacji profil firmowy zobaczysz, kiedy klikniesz strzałkę przy swoim imieniu. 
  • W aplikacji znajdziesz również pełne informacje o rachunku, natychmiastowe transakcje, split payment i inne rozwiązania, które pomogą prowadzić Twoją firmę.

Co się zmieni

  • Aby zadbać o jeszcze większe bezpieczeństwo aplikacji, przy aktywacji poprosimy Cię o włączenie mobilnej autoryzacji. To oznacza, że nie dostaniesz już smsKodów do zatwierdzania zleceń w bankowości internetowej. Zlecenia w aplikacji i bankowości internetowej potwierdzisz 4 cyfrowym PIN-em albo biometrią, czyli odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy. Jeśli zechcesz wrócić do smsKodów w bankowości internetowej w każdej chwili możesz to zrobić. W Santander internet wejdź w Ustawienia > Sposoby logowania i potwierdzania zleceń.
  • Do nowej wersji aplikacji zalogujesz się tylko jednym loginem. Na ekranie logowania prezentujemy usługi powiązane z konkretnym kontem np. szybki podgląd, BLIK, bilety, parkingi, dlatego kilka osób nie może korzystać z jednej aplikacji. Jeśli potrzebujesz użyć innego loginu, możesz to zrobić w przeglądarce w telefonie i zalogować się do bankowości internetowej.

Jak pobrać aplikację

  • Jeśli masz włączoną automatyczną aktualizację aplikacji w telefonie, nowa wersja Santander mobile pobierze się sama. Kiedy udostępnimy Ci aplikację, przy następnym logowaniu zobaczysz ekran powitalny nowej wersji.
  • Jeśli nie masz włączonej automatycznej aktualizacji aplikacji w telefonie, nową wersję Santander mobile znajdziesz w sklepach Google Play lub App Store. Kiedy udostępnimy Ci aplikację, obok logo aplikacji zobaczysz przycisk Aktualizuj.

Ważne! Przy pobieraniu aplikacji ze sklepu App Store i Google Play zwróć uwagę na dostawcę aplikacji – jest nim Santander Bank Polska.

 

Najczęściej zadawane pytania

 

Wyjaśnienie pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym na tej stronie znajdziesz na santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Bankowość internetowa, aplikacja Santander mobile i otwarta bankowość to usługi bankowości elektronicznej smsKod, Alerty24 to powiadamianie SMS. Przelew natychmiastowy (Express ELIXIR lub BlueCash), Przelew na telefon BLIK to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego. Aktywacja, nadanie PIN, zmiana limitów, zastrzeżenie lub zablokowanie karty debetowej to obsługa karty debetowej. BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowych, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Środki w ramach takiego przelewu zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Moje Cele to rachunek do celowego oszczędzania. App Store to sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń mobilnych (iPhone i iPad) z systemem operacyjnym iOS. Google Play to sklep Google dla urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym Android. Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania znajduje się na www.santander.pl/ms/plac-mobilnie. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce. Korzystanie z Kantoru Santander w usługach bankowości elektronicznej dostępne jest dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę Santander online. Usługa Autopay jest dostępna na wybranych autostradach.