Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie
Złoty Bank

W najlepszym banku – Złotym banku

23 kwietnia 2024

Po raz trzeci zdobyliśmy tytuł „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Od 6 lat zajmujemy miejsce na podium rankingu w kategorii głównej tj. wielokanałowa jakość obsługi.

Trzeci „Złoty Bank” to dla nas ogromne wyróżnienie. Niezmiennie od o 6 lat jesteśmy w gronie liderów rankingu wielokanałowej jakości. To potwierdza, że wysoka jakość wpisała się w DNA banku i stanowi kierunkowskaz do wszystkich działań. Ale wciąż stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. W tym roku wprowadziliśmy nową strategię „Pomagamy Osiągać Więcej”. Jej trzy kluczowe filary to Doświadczenie, Digitalizacja i Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności. – powiedział Michał Gajewski, Prezes zarządu Santander Bank Polska

Sukces w kategoriach produktowych

Ogromnie się cieszymy, ponieważ oprócz zwycięstwa w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”, w kategoriach produktowych, nasz Kredyt gotówkowy znalazł się na 2. miejscu, a konto osobiste na 3. pozycji.

Jak wygląda badanie

Audytorzy, metodą mystery client, oceniają jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu – placówkach, bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych, kanałach telefonicznych. Badane jest podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów.

O rankingu

Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking Złoty Bankier, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów.  Partnerami merytorycznymi odpowiedzialnymi za badanie jakości obsługi są agencja Minds&Roses.