Santander najlepszym bankiem dla firm i klienta zamożnego
Wygrywamy rankingi miesięcznika Forbes:
I miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Firm
I miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Klienta Zamożnego
Dodatkowo zajmujemy
II miejsce w rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka w kategorii Bank dla Kowalskiego
Tytuł „Bank Przyjazny Firmie” otrzymaliśmy już po raz czwarty z rzędu. Warto podkreślić, że żaden inny bank nie był dotąd tak długo na pierwszej pozycji tego rankingu. To dowód, że nie zwalniamy tempa i utrzymujemy najwyższe standardy usług oraz jakość obsługi dla małych i średnich firm.
Z kolei tytuł „Najlepszy Bank dla Klienta Zamożnego” został rozdany po raz pierwszy. Ten nowy moduł badania miał swoją premierę w tym roku. Oceniane były między innymi rozpoznanie potrzeb, zakres oferty i jej dopasowanie do klientów zamożnych. Cieszy nas, że w tym inauguracyjnym badaniu zajęliśmy najwyższe miejsce.
Drugie miejsce w rankingu Newsweeka, w kategorii Bank dla Kowalskiego, to także awans o jedną pozycję w porównaniu z zeszłym rokiem. Nasza obsługa klienta i jakość dostarczanych usług jest zatem coraz lepsza.
Te nagrody, to nasz wspólny sukces. To efekt współdziałania wszystkich zespołów, które dbają o doświadczenia klienta, zarówno w zakresie obsługi jak i dostarczanych usług.
Na czym polegały badania
Rankingi Forbes oraz Newsweek to jedne z najważniejszych badań jakościowych dla bankowości. Audytorzy sprawdzali nasze usługi i jakość obsługi zarówno w placówkach, jak i przez telefon, czat czy wideo. Dużą uwagę zwracali także na aplikację i bankowość internetową.
Oba badania bazowały na metodzie mystery shopper. Audytorzy Forbesa oceniali usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MŚP i klienta zamożnego. Natomiast badanie Newsweeka skupiało się na klientach indywidualnych.