Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Wyróżnienie, które otrzymaliśmy jest częścią opublikowanego raportu „Marka/ Marketer Roku” wydawanego każdego roku przez magazyn Media i Marketing Polska. Znaleźliśmy się obok najlepszych brandów, agencji marketingowych i reklamowych na polskim rynku.
– Sukces jest zawsze tak duży jak wyzwanie, któremu trzeba sprostać. Dla nas w ubiegłym roku oraz w ogóle w historii banku kluczowym była zmiana nazwy oraz marki. Dziś możemy być dumni z tego, jak cały proces został przeprowadzony i przyjęty oraz jakie przyniósł efekty. Bardzo cieszy nas fakt, że zostało to również docenione przez branżę. Co najważniejsze, rebranding stał się dla naszych Klientów oraz naszych Pracowników, zmianą bardzo pozytywną jako źródło nowych możliwości, korzyści oraz inspiracji.– komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.
Zostaliśmy docenieni za sprawne działania rebrandingowe i komunikacyjne, które zostały uznane za wzór rynkowy dla innych marek, chcących przeprowadzić podobne zmiany w przyszłości. W ocenie jury celująco wywiązaliśmy się z wyzwania jakim było dotarcie z informacją o nadchodzących zmianach i umiejętne przeprowadzenie przez proces rebrandingu ponad 6,5 mln klientów. W strategii komunikacji zmiany marki, uznanie jury zdobyło podkreślenie warstwy emocjonalnej przekazów oraz wyeksponowanie międzynarodowego wizerunku brandu.
– To fantastyczny pierwszy etap naszej podróży, której celem jest stanie się najlepszym bankiem w Polsce. Raz jeszcze bardzo dziękuję i gratuluję wszystkim zaangażowanym w rebranding - to wyróżnienie dla całej Grupy Santander Bank Polska, bo każda i każdy z nas jest ambasadorem marki na co dzień – dodaje Artur Sikora.
Raport „Marka/ Marketer roku” to efekt corocznego ogólnopolskiego badania satysfakcji klientów przeprowadzanego przez branżowy magazyn „Media i Marketing Polska” wspólnie z pracownią badawczą Kantar. Poświęcony jest brandom globalnym obecnym na polskim rynku. Elementem raportu jest wyłonienie zwycięzców w kategoriach: Marka Roku, Najlepsza agencja reklamowa, eventowa oraz Dom Medialny i CMO Roku. Badanie przeprowadzone zostało na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla.