Szukaj na stronie

Powódź - niedostępność placówek

16 września 2024

Z powodu sytuacji powodziowej niektóre nasze placówki lub bankomaty mogą być nieczynne.

Przed udaniem się do placówki lub bankomatu sprawdź, czy nasz oddział jest czynny na Wyszukiwarce placówek i bankomatów undefined

Jeśli wybrana przez Ciebie placówka jest niedostępna, skorzystaj z Santander internet lub Santander mobile.

Cały czas do Twojej dyspozycji jest nasza infolinia 1 9999, gdzie otrzymasz aktualne informacje o dostępności naszych placówek.

Klienci bankowości korporacyjnej mogą kontaktować się z centrami obsługi (cob/cokf), których wykaz znajduje się na  https://www.santander.pl/korporacje/bankowosc-elektroniczna undefined

Tam, gdzie w tej chwili nasze placówki są niedostępne z powodu powodzi lub podtopienia, wrócimy, jak tylko będzie to możliwe. Wasze środki są bezpieczne. Chrońcie swoje zdrowie i życie, dbajcie o siebie.